Jane en de dames deden vanmorgen een openbaring naar elkaar dat ze van beide kanten wel lelijke dingen over elkaar gezegd hebben hiervoor.quote:
Volgens mij bedoelde Milena toen Jane hun aan tafel aansprak over hun gedrag, die ijskoffie en doe pesterijen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:19 schreef Jockari het volgende:
Podcast met de drie vrouwen. Pootje brengt nog koekjes die ze kunnen meenemen naar de poppenkast, euh podcast.
ja geen idee nah jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Milena toen Jane hun aan tafel aansprak over hun gedrag, die ijskoffie en doe pesterijen.
Pootje kan ook wel eens leuk worden als BB-stem.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel zegt dat hij wil solliciteren voor de stem van BB voor volgend jaar
Hoeven ze niets te doen, niemand verstaat hemquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pootje kan ook wel eens leuk worden als BB-stem.
Hem vertalen/verstaan is al een meerdagen-opdracht.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeven ze niets te doen, niemand verstaat hem![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat er ook gebeurd, ook al vertrekt de hele rijsttafel, dan geen oude bewoners terug. Zijn we van 2 kleffe meiden af en zou Jeff terug komen om weer te kleffen met Jolien. Ze is nu zoveel leuker dan toen Jeff er nog was
Ik moest ff nadenkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat er ook gebeurd, ook al vertrekt de hele rijsttafel, dan geen oude bewoners terug. Zijn we van 2 kleffe meiden af en zou Jeff terug komen om weer te kleffen met Jolien. Ze is nu zoveel leuker dan toen Jeff er nog was
Allebei zijn ze zoveel leuker dan dat ze samen waren....Jeffrey heeft buiten meer vertelt dan ooit in het huis. Daar was hij zo op zijn hoede en bang iets verkeerds te zeggen waardoor hij een rebelse houding aan nam....nu komt hij veel sympathieker over. Dit paste hem totaal niet dat BBhuis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel raar, met spelletjes hoor je hem schreeuwen en lachen, lijkt er niets aan de hand, hij bakt brood, doet zijn ding.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef zodeju het volgende:
We weten niet of het om de gezondheid van Pootje gaat (hij maakt geen zielige indruk ofzo)....of thuissituatie .....Maar iedereen lijkt nu al op de hoogte daar.
Ik vrees dat het zo wel zal zijn. Pootje laat dit al geruime tijd horen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop alleen niet dat David pootje ipv een van de genomineerde gaat. Zou ook wel erg laf zijn van BB om dit toe te staan
Hij sliep ook (nog) niet, maar ogen werden wel steeds zwaarderquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti ligt in te dutten.
BB: Attentie, Matteus. Stop waar je mee bezig bent
Heeft hij bij Milena nog niet geroepen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti ligt in te dutten.
BB: Attentie, Matteus. Stop waar je mee bezig bent
Tijd voor wasknijpersquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Die oogjes worden toch maar met veel moeite opengehouden, hoor.
Maar BB zal dit niet toe moeten staan. Hij hoort toch ook wat het plan eigenlijk is. Om een van die twee te reddenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vrees dat het zo wel zal zijn. Pootje laat dit al geruime tijd horen.
neeuhuuh, keukenteam to the rescue.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:08 schreef Kissingbird het volgende:
ze geven het op.. lekker laten slapen
twin op keuken
Dat zou ook wel heel raar zijn als dat weer gebeurt, en niet fair voor de bewoners en voor ons kijkersquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Het kan gewoon niet zo zijn dat Pootje vertrekt morgen bij de exit. Heb je zo'n spannende TV maak week met Jordy die alle GC kocht en ingezet wat nooit eerder is vertoond, en dan vertrekt er uiteindelijk iemand vrijwillig dus is dat hele gameplan van Jordy en van de FEBO naar de vaantjes! Hoe maak je een goed scorend TV programma naar de kloten....maar hoop dat het niet zo is....
Dan zou Jordy zijn GC of geld terug moeten krijgen. hij speelt het spel en Pootje zou het verknallen. Ik vind dat niet kunnen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Het kan gewoon niet zo zijn dat Pootje vertrekt morgen bij de exit. Heb je zo'n spannende TV maak week met Jordy die alle GC kocht en ingezet wat nooit eerder is vertoond, en dan vertrekt er uiteindelijk iemand vrijwillig dus is dat hele gameplan van Jordy en van de FEBO naar de vaantjes! Hoe maak je een goed scorend TV programma naar de kloten....maar hoop dat het niet zo is....
Ja, ben ook bang, maar meer omdat de andere bewoners het nu weten....althans vermoeden.....zodat het lijkt alsof hij zogenaamd niet langer kan wachten met weggaan en precies bij de nominatie doet. Dan hebben wij het niet meer over wat is er over is van de 24uur.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, met spelletjes hoor je hem schreeuwen en lachen, lijkt er niets aan de hand, hij bakt brood, doet zijn ding.
En toch lijkt er iets te zijn, waardoor ik steeds meer ga denken dat van de bank er niemand gaat, maar dat Pootje vertrekt
Eens, beetje knippen en plakken en het wordt een mooi verhaal op tv.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:14 schreef freaky40 het volgende:
Ze was met Wicky bij Macdate in de auto en ze wilde er niets over kwijt, ivm met privacy. Vage antwoorden. Maar zowel Wicky en Eva zouden absoluut niet terug willen in het BB huisquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, beetje knippen en plakken en het wordt een mooi verhaal op tv.
"Na het bericht van zijn vrouw dat het allemaal niet goed gaat thuis, is Pootje aan het twijfelen geslagen..
Zal hij het huis verlaten en voor zijn vrouw en ongeboren kind kiezen"
Liedje van Niels Geuzebroek eronder en bam goede tv.
Iemand nog iets gehoord over Eva haar reden dat ze vertrok.
Denk het niet
Ja, dat ze dit prive wilde houden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Na het bericht van zijn vrouw dat het allemaal niet goed gaat thuis, is Pootje aan het twijfelen geslagen..
Denk het niet
Klopt, en dan volgende week weer opnieuw inzetten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zou Jordy zijn GC of geld terug moeten krijgen. hij speelt het spel en Pootje zou het verknallen. Ik vind dat niet kunnen.
Ze hebben ergens voor getekend toch?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:20 schreef Ebinas het volgende:
Laat hem dan nu oprotten en morgen gewoon alles door laten gaan.
Dit is geen goed teken voor BBquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:21 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Amper een kwartiertje?
Vreemd
Nee idd, dan houdt het op met het formatquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hebben ergens voor getekend toch?
Dus als is dit vrijdag weer gaat gebeuren hoef je geen BB meer te kijken
Zou het diep treurig vinden als ze dit gebruiken......op zijn minds zij hij vandaag of wanneer hij dat bericht kreeg weg moeten gaan....met vliegende vaart.....terwijl hij nu lekker koekjes zit te bakken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het niet
Ik ben al minder gaan kijken , maar dit zou de doodsteek betekenen voor het programma,. iig voor mij een reden om helemaal niet meer te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee idd, dan houdt het op met het format
Hij had het er idd over, als er volgende week appels waren, hij appelflappen wilde gaan maken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:23 schreef ledn81 het volgende:
Pootje gaat volgende keer dingen anders doen aan het deeg en appelflappen maken.
Pootje gaat nergens heen lijkt me anders zeg je dat soort dingen niet
I second thatquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al minder gaan kijken , maar dit zou de doodsteek betekenen voor het programma,. iig voor mij een reden om helemaal niet meer te kijken
ah dank, nog niet lang thuis en had dacht ik hier ergens gelezen dat de podcast om 14u startte.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee.. ze gingen rond 13.00 uur richting de podcast.
Het zelfde voor mij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben al minder gaan kijken , maar dit zou de doodsteek betekenen voor het programma,. iig voor mij een reden om helemaal niet meer te kijken
met de meerderheid van de groep heb ik totaal niks, enige die ik sympathiek vind is Jolien, maar ja dat is meer een kandidaat voor mijn persoonlijk soort big brother, zoals het ooit begon als sociaal experiment i.p.v. teveel gefocus op dat spelgedeeltequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
mooi, jammer dat we dat niet kunnen zienquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
Milena: wat is het 1e dat je zou doen als je thuis komt?
Sharice: wenen, dat het voorbij is, en een hele week kwaad zijn
Dat zei ik rond 13:20 geloof ik als grapje omdat die meiden altijd nog haren en makeup moeten doen en het lang duurt. Ze gingen rond 13:25 weg. En 14:25 weer terug. Uurtje weg geweest. Leek korter idd maar ook wel beetje normale tijd ervoor.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:25 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
ah dank, nog niet lang thuis en had dacht ik hier ergens gelezen dat de podcast om 14u startte.
Dat was dan ook niet logisch dat ze nu al terug zouden zijn.
Altijd poepzakjes vergetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:29 schreef Puzzie het volgende:
Mattie over zijn poepende pup Charlie
[ afbeelding ]
Zet er even bij dat je dit zelf invultquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:22 schreef C.A.I het volgende:
Ze he ben slechte dingen gelezen over hun gedrag in de podcast hadde geen zin meer past precies geen kritiek dulden ze niet slecht verhaal dit maar wel duiddlijk
Enige wat ze naar hem heeft is dat ze niet op hem zal stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie Jane steeds meer naar Matti toetrekken! Dat wordt het nieuwe bondje!
Voor Jane zou dat slim zijn haar positie is niet heel sterk alleen staan Jordy en Jolien voor mattie boven haarquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie Jane steeds meer naar Matti toetrekken! Dat wordt het nieuwe bondje!
Ik denk toch dat je je daarin vergistquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Voor Jane zou dat slim zijn haar positie is niet heel sterk alleen staan Jordy en Jolien voor mattie boven haar
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik eet mijn snoeptomaatjes gewoon door hoor.
Negeer hondepoeppraat![]()
Over eten gesproken is het stoofvlees nu al binnen?
Moet toch zo'n 4 uur op.
Of wordt het patatje stoofvlees ofzo?
Buiten het huis staat ze misschien wel sterker maar daar in het huis heb ik het over en dat is wat zij wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je je daarin vergist![]()
Maar daar kwam ik vanmorgen pas achter
In het huis staat ze sterker dan dat het lijkt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:39 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Buiten het huis staat ze misschien wel sterker maar daar in het huis heb ik het over en dat is wat zij weten
Dat wordt dan niets meer als ze het zelf moeten bereidenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.
"BB, mogen wij niet vandaag al onze koffers, om te beginnen inpakken. Of het stoofvlees, dat we kunnen beginnen koken" (willen iets om handen hebben om tijd te doden)
Gaan ze niet genieten de laatste dagen, zoals Keanu dat altijd deed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.
"BB, mogen wij niet vandaag al onze koffers, om te beginnen inpakken. Of het stoofvlees, dat we kunnen beginnen koken" (willen iets om handen hebben om tijd te doden)
Vannacht als midnight snackquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets meer als ze het zelf moeten bereiden
Voor de functie ontruimingsalarm in het Studio 100 park / Plopsaland?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Milena solliciteer naar een baan bij studio100
Daar heeft ze vanmorgen wat over gezegdquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
in een week tijd van drama en ruzie naar BFF spelen met de terror twins
oh Jane
ECHTquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
In de podcast was een boodschap van een kijker geweest dat ze het spel minder hard moeten spelen en meer moeten genieten.
Axel : Spelen wij het spel zo hard dan? Ik denk het niet..
Nou ja dat dubbelspel en de manier ze mensen toch voorliegen is natuurlijk best hard.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
In de podcast was een boodschap van een kijker geweest dat ze het spel minder hard moeten spelen en meer moeten genieten.
Axel : Spelen wij het spel zo hard dan? Ik denk het niet..
quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:15 schreef Ireth het volgende:
Keanu zijn voorhoofd!!!! Hij heeft idd aardige inhammen!!
Keanu ? Genieten ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gaan ze niet genieten de laatste dagen, zoals Keanu dat altijd deed.
ja vind ik wel sneu voor hem. eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef kater1 het volgende:
Uhm ik zie ook kalige plek op achterhoofd Keanu.....22 jaar hè. Das wel een dingetje.
huh? waarom zeg je dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doe jij een wedstrijdje wie de meeste posten hebt
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees inquote:
Ik kwam 5 posten achter elkaar in een rij van je tegen met in elk drie woorden..quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh? waarom zeg je dit?
meeste posten?
Of voor de Vlamingen: peperkoekquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees in
3 uur is nog vrij kort. Bij mij staat het echt minstens 5 uur te pruttelen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat vlees moet aangebakken worden en minstens 3 uur sudderen. Ze hebben niet eens een sudderpitje..
Als je op de inductie standje 2 of 3 ingeeft dan gaat het echt heel rustig plop plopquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat vlees moet aangebakken worden en minstens 3 uur sudderen. Ze hebben niet eens een sudderpitje..
doe even normaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kwam 5 posten achter elkaar in een rij van je tegen met in elk drie woorden..![]()
Het zal je enthousiasme wel zijn
Ahquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:33 schreef marky het volgende:
[..]
Als je op de inductie standje 2 of 3 ingeeft dan gaat het echt heel rustig plop plop
Bb moet iets harder roepen, want ze slapen...quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:34 schreef Kissingbird het volgende:
bb Mattheus en jane, matteus en jane.. overdag wordt er in mijn huis niet geslapen
Haastige spoed is zelden goed. Suddervlees heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ahik heb nog gasfornuis met sudderpitje, dat wel. Geen verstand van inductie..
Ja het moet uit elkaar vallen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
3 uur is nog vrij kort. Bij mij staat het echt minstens 5 uur te pruttelen.
ik ben bang dat pootje heeft gezegd dat hij in haar plaats gaat. Hoop dan dat ze met zijn2e mogen vertrekkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef mazaru het volgende:
Zegt Sharice nog steeds dat ze weggaat als Milena eruit moet of heeft BB al een gesprekje met haar gehad?
Dat niet alleen, maar de smaak is ook veel beter als het heel lang heeft geprutteldquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het moet uit elkaar vallen.
Anders zitten ze wel hard en lang te kauwen straks
Dat zou belachelijk zijn. Dan inderdaad alle twee opzoutenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:37 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ben bang dat pootje heeft gezegd dat hij in haar plaats gaat. Hoop dan dat ze met zijn2e mogen vertrekken
Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keukenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Als ze geen boter of margarine hebben wordt het frituren in de olijfolie. Ik weet niet of ze ook nog ui en knoflook hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keuken
Nu je het zegt. hebben ze ook braadboter gekregen? Want in de olijfolie sudderen lukt niet. Je kan geen water bij olie doen..quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zal bij hun wel gekookt vlees worden hun kennende in de keuken
Ja ze gooide me een partij olie in de pan niet normaalquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:42 schreef marky het volgende:
[..]
Als ze geen boter of margarine hebben wordt het frituren in de olijfolie. Ik weet niet of ze ook nog ui en knoflook hebben.
Nee volgens mij geen boterquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nu je het zegt. hebben ze ook braadboter gekregen? Want in de olijfolie sudderen lukt niet. Je kan geen water bij olie doen..
Gelukkig niet dat andere vliegspulquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:46 schreef Jockari het volgende:
Was het deze waar Jolien en Axel naar keken ?
[ afbeelding ]
Klopt en balsamico azijn en bruin bier. Tenminste dat doe ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn moeder deed ook altijd een plak ontbijtkoek bij het stoofvlees in
Denkt hij nou echt dat hij met Jolien verder kan? Absoluut niet gezien de meningsverschillen die ze reeds hadden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oh zo mee eens met zijn redeneringen. Zeker over Pootje die wil vertrekken.
blonTquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:52 schreef Jockari het volgende:
Jolien begrijpt niet waarom ze geen vliegtuigen ziet opstijgen, enkel landen... Leg maar uit dat die via een andere baan opstijgen.
Ze draagt zijn badge.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Denkt hij nou echt dat hij met Jolien verder kan? Absoluut niet gezien de meningsverschillen die ze reeds hadden.
Ik trap er ook niet inquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
* Jockari ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
Jolien vindt vliegtuigen fascinerend
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nuquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook, vooral als ze laag overkomen zoals nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bijna een buurvrouw van Schiphol maar het blijft een wonder......en iets bijzonders......quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef engine het volgende:
mijn nekharen gaan ervan overeindquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kan slecht tegen dat onschuldige gedrag van Jolien.
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoorde Pootje net wel heel enthousiast zeggen dat hij heel blij gaat zijn als hij zaterdag weer in de gewone slaapkamer kan slapen.
Dus of hij echt weg gaat
De gewone slaapkamer in het BB huis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom tot zaterdag wachten....hij kan toch nu al gaan????
Nee nee, je begreep dat verkeerd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kja hij is goed op de hoogtequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:08 schreef Ireth het volgende:
Jezus, jordy lepelt ff wat cijfers en procenten op uit zijn hoofd...
Ik moet al op mijn loonstrook spieken om te kijken wat mijn uurloon is
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Stel. Ik heb geen tv. Geen boeken, Geen internet. Ik kan niet naar buiten loeren naar mensen.
Dan slaap ik ook![]()
Mattheus en Jane worden buiten gesnapt op slapen.
( ik loop achter, sorry
Ja, er wordt massaal ingetraptquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
mijn nekharen gaan ervan overeind
maar met een "lief klein kindvrouwtje" act, kom je toch ver, dat zie je maar weer
Dan heb je geluk. Het was zeer frustrerend vanmorgen. Gelukkig wel redelijk snel verholpen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
FOK! deed het vanmorgen niet, ben net wakker.
Welnee, het IS een schatje, al vanaf het begin. Ten tijde van Jeffke wat minder maar het is weer helemaal goedgekomenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Exit-poll op FB al 7.500 stemmen:
Wie mag blijven
• Jane 81%
• Sharice 8%
• Milena 11%
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
Exit-poll op FB al 7.500 stemmen:
Wie mag blijven
• Jane 81%
• Sharice 8%
• Milena 11%
Heb ik ook gedaan…nooit gedacht maar ik wil Milena wegquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.![]()
Dus dan maar op Charice stemmen
Laurierblaadjesquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:16 schreef Jackiegekkie het volgende:
Buiten over maken van stoofvlees
Jolien: ik denk dat er bij ons alcohol wordt ingedaan
Jane: ja vast, witte wijn, of rode wijn of zo
![]()
Jolien: nee bier denk ik.
Jordy: en ontbijtkoek (peperkoek voor de Vlamingen) met mosterd
Uhu, ik ga tactisch op Sharice stemmen. Wil liever Milena weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van. Milena is veel gemener dan Charice. En Charice gaat vervelend doen als Milena weg is dus dat is mooi mee genomen. Milena gaat slijmen bij Jane en Mattheus.![]()
Ik denk dat ik ook op Sharice stem. Denk dat Milena echt de act met Jane niet vol kan houden en dan probeert ze het bij Matti en Jolien en die zetten haar gewoon weer op de bank.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ga op Milena wilde ik zeggen. Denk Milena echt de act met Jane niet vol kan houden en dan probeert ze het bij Matti en Jolien en die zetten haar gewoon weer op de bank.
Sharice zie ik wel aanpappen met Pootje en Axel en dan Jane die volgt.
Birdie is gewoon snel, en het ging nog allemaal over de streams ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Doe jij een wedstrijdje wie de meeste posten hebt
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Birdie is gewoon snel, en het ging nog allemaal over de streams ook
Jordy doet een galoperend paard na en heeft lol voor 10
Hij gaat nu uitleggen aan Jane en Jolien hoe het moet
Die vijver moet onderhand vol met slijm zitten denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nu, doe maar een aangespoelde potvis door voor de helft in de vijver te gaan liggen.
Liever dit dan krijsende en gillende kleuters die door het huis rondrennen en kussengevechten houden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.
steen papier schaar, is een spelletje om te doen wie eventueel kan beginnen met een ander spel Schaar knipt papier dus wint daarvan, steen wint van schaar, en geloof dat papier van steen wintquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt: ik verveel me en dan doet Axel iets en dan liggen ze in een deuk.
Steen pier schaar?
Maakt niet uit. Ze hebben veel lol zonder tactisch gezever. De nominaties zijn toch achter de rug.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik snap dat lachen niet. Wat is er zo leuk dan..
Ik zit al een tijdje te denken dat Jolien misschien trouw is aan de oude vrienden van Jeffrey. En daarom bij ze blijft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:29 schreef spapaars het volgende:
Zie Jolien het gezellig hebben met 2 bewoners waar Jef een bloedhekel aan had.
Jane kon dat hele gebeuren niet dus vandaar dat ze het zo komisch vind geloof ikquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Is zelfs een hele wikipedia-pg vanquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
steen papier schaar, is een spelletje om te doen wie eventueel kan beginnen met een ander spel Schaar knipt papier dus wint daarvan, steen wint van schaar, en geloof dat papier van steen wint
Ach waarom, ze hebben lolquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:25 schreef czvt het volgende:
[..]
De ouders, vrienden en familie van Jordy en Keanu moeten zich nu toch wel schamen over hun gedrag.
Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk omdat ze niets anders hebben waar ze om kunnen lachenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:34 schreef engine het volgende:
Pootje probeert te ontsnappen via de vending machine
Denk ook dat laatste.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Waarschijnlijk omdat ze niets anders hebben waar ze om kunnen lachen
Ik vind het inderdaad ook nogal eens een "gemaakt" lachjequote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef Lrod01 het volgende:
Kun je ook eens normaal doen Jane ipv dat constante overdreven gechiegel om letterlijk ieder dingetje dat niet eens grappig is. Je bent geen 5 meer.
Ja dat is het ook. Beetje over de top...het zorgt er wel voor dat anderen gaan mee lachen en zorgt voor fijne stofjes in je hersens. Nep lachen of echt lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook nogal eens een "gemaakt" lachje
En? Is het lekker?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:43 schreef spapaars het volgende:
Botermals en 5 min in de magnetron ipv van uren pruttelen.
[ afbeelding ]
Ja veel te hardquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
Het pruttelt best hard
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Edity; Ik lees het verkeerd. Je bedoelt in de grote slaapkamer ipv kleine of toch thuis.
Pootje wordt gegijzeld door BB tot na de exit...hopelijk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef spapaars het volgende:
Daar ligt Den Poot weer
[ afbeelding ]
Ik snap haar bepaalde humor ook niet....soms stort ze op de grond van het lachen en begrijp echt niet waar die lol vandaan komt.....quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:36 schreef Lrod01 het volgende:
Kun je ook eens normaal doen Jane ipv dat constante overdreven gechiegel om letterlijk ieder dingetje dat niet eens grappig is. Je bent geen 5 meer.
Die hoopt dat BB geld gaat bieden om te vertrekken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Pootje wordt gegijzeld door BB tot na de exit...hopelijk.
Daar snapte ik dus niks van. Ik keek alleen naar Jolien en die fles en dacht wat pruttelt daar dan aan. Kwartjes vallen soms laatquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:40 schreef spapaars het volgende:
Het pruttelt best hard
[ afbeelding ]
Er gebeurd niks.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al zes minuten geen post meer gezien. Fok weer kapot?
Ik schrok alquote:Op donderdag 27 februari 2025 17:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er gebeurd niks.
De stilte voor het eten denk ik. Het zal best lekker ruiken nu daar.
In deze fase nog net te vroeg denk ik. Richting de finale denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die hoopt dat BB geld gaat bieden om te vertrekken.
En dat is ook eerder al gebeurd.
Er gebeurd niet, we zien er een koken, tweee op de bank hangen en horen Jane schaterlachenquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Al zes minuten geen post meer gezien. Fok weer kapot?
Haha!quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar snapte ik dus niks van. Ik keek alleen naar Jolien en die fles en dacht wat pruttelt daar dan aan. Kwartjes vallen soms laat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |