Jane en de dames deden vanmorgen een openbaring naar elkaar dat ze van beide kanten wel lelijke dingen over elkaar gezegd hebben hiervoor.quote:
Volgens mij bedoelde Milena toen Jane hun aan tafel aansprak over hun gedrag, die ijskoffie en doe pesterijen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:19 schreef Jockari het volgende:
Podcast met de drie vrouwen. Pootje brengt nog koekjes die ze kunnen meenemen naar de poppenkast, euh podcast.
ja geen idee nah jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Milena toen Jane hun aan tafel aansprak over hun gedrag, die ijskoffie en doe pesterijen.
Pootje kan ook wel eens leuk worden als BB-stem.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel zegt dat hij wil solliciteren voor de stem van BB voor volgend jaar
Hoeven ze niets te doen, niemand verstaat hemquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Pootje kan ook wel eens leuk worden als BB-stem.
Hem vertalen/verstaan is al een meerdagen-opdracht.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeven ze niets te doen, niemand verstaat hem![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat er ook gebeurd, ook al vertrekt de hele rijsttafel, dan geen oude bewoners terug. Zijn we van 2 kleffe meiden af en zou Jeff terug komen om weer te kleffen met Jolien. Ze is nu zoveel leuker dan toen Jeff er nog was
Ik moest ff nadenkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat er ook gebeurd, ook al vertrekt de hele rijsttafel, dan geen oude bewoners terug. Zijn we van 2 kleffe meiden af en zou Jeff terug komen om weer te kleffen met Jolien. Ze is nu zoveel leuker dan toen Jeff er nog was
Allebei zijn ze zoveel leuker dan dat ze samen waren....Jeffrey heeft buiten meer vertelt dan ooit in het huis. Daar was hij zo op zijn hoede en bang iets verkeerds te zeggen waardoor hij een rebelse houding aan nam....nu komt hij veel sympathieker over. Dit paste hem totaal niet dat BBhuis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel raar, met spelletjes hoor je hem schreeuwen en lachen, lijkt er niets aan de hand, hij bakt brood, doet zijn ding.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef zodeju het volgende:
We weten niet of het om de gezondheid van Pootje gaat (hij maakt geen zielige indruk ofzo)....of thuissituatie .....Maar iedereen lijkt nu al op de hoogte daar.
Ik vrees dat het zo wel zal zijn. Pootje laat dit al geruime tijd horen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Hoop alleen niet dat David pootje ipv een van de genomineerde gaat. Zou ook wel erg laf zijn van BB om dit toe te staan
Hij sliep ook (nog) niet, maar ogen werden wel steeds zwaarderquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti ligt in te dutten.
BB: Attentie, Matteus. Stop waar je mee bezig bent
Heeft hij bij Milena nog niet geroepen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
Matti ligt in te dutten.
BB: Attentie, Matteus. Stop waar je mee bezig bent
Tijd voor wasknijpersquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Die oogjes worden toch maar met veel moeite opengehouden, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |