Zet er even bij dat je dit zelf invultquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:22 schreef C.A.I het volgende:
Ze he ben slechte dingen gelezen over hun gedrag in de podcast hadde geen zin meer past precies geen kritiek dulden ze niet slecht verhaal dit maar wel duiddlijk
Enige wat ze naar hem heeft is dat ze niet op hem zal stemmen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie Jane steeds meer naar Matti toetrekken! Dat wordt het nieuwe bondje!
Voor Jane zou dat slim zijn haar positie is niet heel sterk alleen staan Jordy en Jolien voor mattie boven haarquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik zie Jane steeds meer naar Matti toetrekken! Dat wordt het nieuwe bondje!
Ik denk toch dat je je daarin vergistquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:37 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Voor Jane zou dat slim zijn haar positie is niet heel sterk alleen staan Jordy en Jolien voor mattie boven haar
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:32 schreef Ebinas het volgende:
Ik eet mijn snoeptomaatjes gewoon door hoor.
Negeer hondepoeppraat![]()
Over eten gesproken is het stoofvlees nu al binnen?
Moet toch zo'n 4 uur op.
Of wordt het patatje stoofvlees ofzo?
Buiten het huis staat ze misschien wel sterker maar daar in het huis heb ik het over en dat is wat zij wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je je daarin vergist![]()
Maar daar kwam ik vanmorgen pas achter
In het huis staat ze sterker dan dat het lijkt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:39 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Buiten het huis staat ze misschien wel sterker maar daar in het huis heb ik het over en dat is wat zij weten
Dat wordt dan niets meer als ze het zelf moeten bereidenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.
"BB, mogen wij niet vandaag al onze koffers, om te beginnen inpakken. Of het stoofvlees, dat we kunnen beginnen koken" (willen iets om handen hebben om tijd te doden)
Gaan ze niet genieten de laatste dagen, zoals Keanu dat altijd deed.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nog geen stoofvlees. Milena bracht het daarnet in de suite ter sprake.
"BB, mogen wij niet vandaag al onze koffers, om te beginnen inpakken. Of het stoofvlees, dat we kunnen beginnen koken" (willen iets om handen hebben om tijd te doden)
Vannacht als midnight snackquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat wordt dan niets meer als ze het zelf moeten bereiden
Voor de functie ontruimingsalarm in het Studio 100 park / Plopsaland?quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:36 schreef Droopie het volgende:
Milena solliciteer naar een baan bij studio100
Daar heeft ze vanmorgen wat over gezegdquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
in een week tijd van drama en ruzie naar BFF spelen met de terror twins
oh Jane
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |