Ze hebben het gewoon naar binnen geschoven in een aantal minuten. Dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef chufi het volgende:
Was dat stoofvlees nu een beetje gelukt of ??
Hm je vergeet Keanu?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah.. ik heb ze gezien ... alleen Jane.
Eerst was het goed. Toen was iedereen in beeld. Totdat de twinstream kwam. Toen besloten ze in te zoemen enzoquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een ontzettend slecht camera werk trouwens.
Eens, te veel close-up.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een ontzettend slecht camera werk trouwens.
Net hadden ze een mooi overzichts-shot.. maar ze moesten weer zoomen...quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:18 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Eerst was het goed. Toen was iedereen in beeld. Totdat de twinstream kwam. Toen besloten ze in te zoemen enzo
ja koppijn is echt vreselijk ( heb zelf migraine) dus begrijp Mattie wel beetjequote:
ja inderdaad dat is wat hij doet dus hij had er wel even eerder mee kunnen beginnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
't werd eens tijd, zo na 2 maand!
Beter dan bankhangen om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:22 schreef Lrod01 het volgende:
Niveautje basisschool groep 6 dit. Ik ga maar weer wat anders doen.
vind Jolien het ook wel goed doen hoorquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
De enige die kan dansen (behalve Keanu) is Jane. Alhoewel ik Milena en Sharice nog niet aan het werk heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |