Ja zeker wetenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien stond steeds verstopt, maar die danst ook wel goed.
die krijgt Pirveles later hahaquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat shot van Matt er tussendoor![]()
[ afbeelding ]
Tiktok hitje op het moment, dat Niels met zijn kinderen wel gedaan had.quote:
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:24 schreef Ireth het volgende:
Dus keanu heeft dit dansje van Niels geleerd????
Die staat nu alweer regelmatig met zijn zoontjes te TikTok dansen iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?
Maat waarom hebben wij die dans dan nooit gezien van niels in BB?
bij sommige is het nooit goed hahaquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beter dan bankhangen om naar te kijken
Is op stream geweest. Niels, Keanu en Jordy waren dat toen aan het doen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:26 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Want volgens mij maakt niels toch dans tiktoks met z'n kinderen?
Maat waarom hebben wij die dans dan nooit gezien van niels in BB?
SPOILER: Daar is deze ook van:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
hey hij breekt af whahahahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |