maar het vlees hoort toch helemaal uit elkaar te vallen en geen stukken vlees meer?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het is eigenlijk hachee maar dan zonder ui..
Charice gestemd...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, gebakken aardappelen lijkt een beetje op frietjes...
Ik denk gewoon een lastig kind die niks lust en niks wilt en altijd moeilijk doet...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
In welke kelder is keanu opgegroeid? Die kent écht veel dingen niet
Even gefikst voor jequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak de frituur in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣
We kunnen nog stemmen toe morgenavond 21:30quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Op FB staat het momenteel 80% Jane, 10% Sharice, 10% Milenaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat ze wel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gegeten, en het hele bordje leeg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat zowel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |