maar het vlees hoort toch helemaal uit elkaar te vallen en geen stukken vlees meer?quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:41 schreef Rhosyn het volgende:
Het is eigenlijk hachee maar dan zonder ui..
Charice gestemd...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou, gebakken aardappelen lijkt een beetje op frietjes...
Ik denk gewoon een lastig kind die niks lust en niks wilt en altijd moeilijk doet...quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
In welke kelder is keanu opgegroeid? Die kent écht veel dingen niet
Even gefikst voor jequote:Op donderdag 27 februari 2025 18:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar ff in België en ging de patatzaak de frituur in en vroeg graag 2 patatjes oorlog. Ze kwamen niet meer bij en zeiden, wat is dat?🤣🤣
We kunnen nog stemmen toe morgenavond 21:30quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Sharice komt net onder Milena in de poll van Salar. Zou het jammer vinden, heb liever dat Milena vertrekt
Op FB staat het momenteel 80% Jane, 10% Sharice, 10% Milenaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat ze wel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gegeten, en het hele bordje leeg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat zowel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??
Mattie was gewoon aan het etenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel een bordje hebben weggezet voor hem?? Aangezien ik pootje de pan zie uitlikken??
Dan maar charice gestemdquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:42 schreef Hznootje het volgende:
Ah oké, ik zette het net weer aan toen pootje de pan schoonmaakte...quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft gegeten, en het hele bordje leeg.
Van mij mag hij zeker nog even blijven. Ik ben eigenlijk erg benieuwd of hij en Sharice zich wat minder negatief gaan gedragen eens Milena naar huis is. Indien niet, mogen ze ook gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:00 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Toch vind ik Pootje een leuke kop hebben.
Moet ie op bed gaan liggenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Mattie, ligt hij op de bank, gaan ze daar beetje springen en herrie maken
oh ja kom vooral niet aan MIlena want dan word Sharice jaloers hahahahquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:25 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja gaat volgens mij over Axel dat hij meer in milena ziet,hij stond vanmiddag achter haar dicht tegen haar en deed toen ze jas om haar heen terwijl hij hem aanhad .
Daar maakt shariche heel punt van
Altijd leuk om naar te kijken, zie dit liever dan dat ze bezig zijn met medebewoners te analyseren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben lol! En Keanu is wel een goede leraar.
Geen klachten gehoord.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef chufi het volgende:
Was dat stoofvlees nu een beetje gelukt of ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |