ja? Ze ging er al bij gaan zitten bij laatste herhalingquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:32 schreef kater1 het volgende:
Milena kan ook dansen, eerlijk is eerlijk
moesten hem even opzoekenquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:44 schreef engine het volgende:
Jolien en Pootje aan het carnavallen denk ik.
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen makenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:50 schreef Verity het volgende:
De bewoners vinden het ook te lang duren. Je zou maar nodig naar de wc moeten!
Zitten 3 belgen op de bank, zegt Sharice mag ik in het midden naast Milena zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:44 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice en Milena hadden liever drie Belgen erop gehad.
Milena ziet er niet happy uit.
Gewoon een Dixiequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen maken![]()
Met zo'n hartje in de deur en dan voor het campinggevoel met een rol onder je arm naar de plee toe
Helemaal niks mis met een bakkie pleur. Gewoon een Rotterdams bakkiequote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
Ik heb liever een kopje koffie dan een bakkie pleur.
Vreselijk ding iddquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Sharice heeft weer die lelijke trui aan
Dat hadden ze zeker, vooral omdat ze vaker de tussendeur op slot hebben zittenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden best ook buiten naast de douches 2 wc's kunnen maken![]()
Met zo'n hartje in de deur en dan voor het campinggevoel met een rol onder je arm naar de plee toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |