Zag je die blik erbij,,,,,,quote:Op maandag 24 februari 2025 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ze was die plant juist weer vorm aan het geven...
Hij speelt het spel pur sang.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:02 schreef Lrod01 het volgende:
Wat zou het saai zijn zonder hem. Eindbaas deze man.
Zij of Milena naar huis deze week zou top zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:02 schreef Was-beer het volgende:
Deze gamechangers kunnen niet ongedaan worden gemaakt door de gamechanger van Sharice
Stiekem hoop ik op Milenaquote:
Dat groepje uit elkaar trekken inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zij of Milena naar huis deze week zou top zijn.
beide zou nog beter zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zij of Milena naar huis deze week zou top zijn.
Ja dat zag ik, ik heb ook de rest van de beelden gezien en gehoord. Ik heb bewust dat stukje gecapt omdat het er grappig uitzag, wat ik dus beter had kunnen laten......quote:
Die is nog net te populair helaas. Wel tanende gelukkig.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beide denk ik maar Axel is wel zijn grootte rivaal.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Oh alsjeblief, laat hem Milena niet ontzien!!! Dan word ik beetje gek, haha
Ik ookquote:
Pff, daar wordt je toch moe van.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
Dom jane zit erbij die verteld het axel
Pootje zal zijn vrijstelling wel houden gok.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
Erg spannend!
Kan niet wachten tot Jordy ervoor zorgt dat groepje Milena-Sharice-Pootje (en Axel erbij?) op de bank komt.
Wordt een exit om naar uit te kijken dan.
oww ja, was die vrijstelling vergeten, djuquote:Op maandag 24 februari 2025 14:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pootje zal zijn vrijstelling wel houden gok.
Plan is dus Milena
whoo dacht niet dat we dat nog mee zouden maken.....quote:Op maandag 24 februari 2025 14:06 schreef mazaru het volgende:
sharice op de bank en een target bij milena opprikken
Zou dom zijn want komt dan uitquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hopen dat Jane niet alles doorspeelt aan Axel maar heb er een hard hoofd in.
Het is nog niet zover. Eerst zien dan geloven. Er zullen nog wel vrijstellingen komen ookquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
whoo dacht niet dat we dat nog mee zouden maken.....
Dit is binnen een uur bij Axel en de rest.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ik ook, Jane is tof maar ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Same!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Jordy gaat wel weer richting standje "niet te harden" maar als het voor de goede zaak is om Milena en Sharice samen op het bankje te krijgen kan ik het hebben
Ja, ook al wordt hij niet genoemd....ze hoeft het niet te zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Het was al aan de camera aandacht te zien verleden week dat het hun laatste week samen zou worden....quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
whoo dacht niet dat we dat nog mee zouden maken.....
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:01 schreef RelDaThief het volgende:
Weer totaal niet gestuurd door BB want niemand kon het weten dat hij als eerste zou gaan en dit zou doen...
het is maar de vraag of Axel er iets mee zal doen. Die kan het ook gewoon voor kennis aannemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy zei wel dat hij Axel de target zou geven als hij hem niet aan milena kon gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook al wordt hij niet genoemd....ze hoeft het niet te zeggen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kom op. Hij roept al de hele week en weken daarvoor ook dat hij als eerste wil...tiend x per dag zeihij dat.
Ik wil als eerste want ik ga alles kopen..
Ze moeten mij als eerste laten geen x 20
Mooi momentum.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil dat Mattheus de targetpin dan bij Milena opspeld
Ze kan het ook gewoon doorgeven aan Axel en er dan verder niets mee doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Jane heeft zichzelf er ook mee als ze dit door gaat brieven.
Volgens mij tegen deze 2quote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Perfect dat sharice er niks tegen kan doen!!
dit staat boven de zwarte GS sharice mag die van haar niet inzetten deze week ? hoorde ik dat nu goed??
Het is leuk, maar vind het wel weer 'makkelijk' dat Jordy deze kans krijgt.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
tactische meesterzet volgens Mattheus
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De zwarte gamechanger kan niet worden ingezet op deze GC dat heeft BB duidelijk gezegd
Iek speel dat spel niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Als Sharice bij Milena op schoot ligt wordt er niet door de haren gefriemeld
Egoistisch kreng is Milena toch![]()
[ afbeelding ]
Gosh dat is niks voor Matti......quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Verity het volgende:
Jordy: Wilt dat Mattheus zelf de pin aan Milena geeft
Dat is op zich dan wel weer apart natuurlijk, al zal Sharice dan wel iemand het stemrecht gaan ontnemenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De zwarte gamechanger kan niet worden ingezet op deze GC dat heeft BB duidelijk gezegd
quote:
Alles is andersquote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
Mja, dan gooit ze haar eigen glazen in. Denk dat Jordy nu Jane misschien nog eerder zou redden dan Keanu.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Kan ook heel erg in zijn nadeel werken......hij wordt weer op de bank gezet......quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
De kijker is volledig Jordy-minded is gebleken dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Jane slaat de spijker op zijn kop.
"Je kunt nu wel bepalen wie er op de bank komt, maar uiteindelijk bepaalt de kijker."
Als het allemaal gaat zoals we nu horen dan wordt dit idd een TOP week met hopelijk top tv maar Jordy veranderd alweer dus ik wacht wel ffquote:
Die dingen liggen er en jordy komt als 1e binnen anders had milena er geweest.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Missschien omdat het GC zijn die vóór de daadwerkelijke nominaties worden uitgedeeld. Volgens mij kan Sharice ook nooit de GC van Mattie blokken. Ik moet wel zeggen dat het dan vrij duur betaald is: 3000 EUR waar je de sterkste effecten niet mee kan voorkomen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
en volgende week heeft ie geen geld meer.. maargoed wellicht wint ie wel weer 3000 euro met spijkerpoepen volgende weekquote:Op maandag 24 februari 2025 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook heel erg in zijn nadeel werken......hij wordt weer op de bank gezet......
Zodra deze meeting is afgelopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Axel dit weet
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kom op. Hij roept al de hele week en weken daarvoor ook dat hij als eerste wil...tien x per dag zei hij dat.
Ik wil als eerste want ik ga alles kopen..
Ze moeten mij als eerste laten gaan x 20
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weetquote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Axel mag het niet weten zegt de grote leider
Gokje, bank met Jane en Axel is een hele reeele optie.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het allemaal gaat zoals we nu horen dan wordt dit idd een TOP week met hopelijk top tv maar Jordy veranderd alweer dus ik wacht wel ff
Heel eerljk, zo begreep ik 'm ook toen ze 'm kocht... maar de definitie is vloeibaarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Flow3r het volgende:
Sharice denkt dat ze alle gamechangers weg kan halen met haar gamechanger
En dan vertelt Axel het aan Pootje en Pootje aan Sharice en Sharice aan Milena. En dan weet iedereen het. En weten ze dat Jane niet te vertrouwen is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weet
jane is niet het type om zich te laten commanderen door een koekjesdief
Ja 1 mag ie wisselen en 1 mag ie er helemaal uit halen, die bewaart ie voor als ie zelf later deze week een target zou krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet zo moeilijk te raden wat de GC'ers zijn die Jordy heeft gekocht.
Hij mag dus targets wisselen.
Dan is ze dom.....Axel zou dat andersom ook niet doen....hij liet van de week al doorschemeren dat hij voor zichzelf gaat als het erom gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verity het volgende:
Als Jane het toch doorspeelt en het groepje komt erachter, zullen ze haar ook voortaan nomineren.
Ze heeft het nu zelf in handen, benieuwd of ze het risico neemt en het aan Axel verteld.
Missen we toch Elsa een beetjequote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.
waarom zou axel dit aan pootje vertellen als Jane hem heeft gezegd dat hij net moet doen alsof hij niets weet?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan vertelt Axel het aan Pootje en Pootje aan Sharice en Sharice aan Milena. En dan weet iedereen het. En weten ze dat Jane niet te vertrouwen is.
Die had een keer Kousenband geroepen, had niks gezegd om vervolgens boos in een hoekje te gaan zitten mokkenquote:
Omdat het Axel is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou axel dit aan pootje vertellen als Jane hem heeft gezegd dat hij net moet doen alsof hij niets weet?
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Mattheus vindt dat het geld dat hij verdiend heeft met dat surfboard voor de mensen, allemaal ZIJN geld is.
Omdat verleden keer de kluis al gesloten was toen hij aan de beurt was.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weet
jane is niet het type om zich te laten commanderen door een koekjesdief
Dat zien wij zekerquote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane de grote vraag is of de kijker thuis ook ziet wat wij zien
Met andere woorden: ik ga als eerste. Dat wordt dringen bij die deurquote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
jane gaat de volgende keer als eerste
Jordy: ik zit hier nog 2 weken
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane de grote vraag is of de kijker thuis ook ziet wat wij zien
Neuh, hij kan dit wel een tijdje volhouden.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.
Nu niet helemaal mee eens Waar hij van kan verliezen is Jane denk ik en tja Jordy zit daar niet voor het geld zegt die dus dan staat die wel in de finalequote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.
Zou dom zijn van Jane. Als dat uitkomt dan is meteen al haar werk ongedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ik begin het bijna te hopen. Maar laat eerst Axel maar een vrijstelling pakken Die mag wel eens een keer gespaard worden voor die bank.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu alleen maar hopen dat er morgen geen game komt waarin Milena een vrijstelling pakt
de zwakste schakelquote:Op maandag 24 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het Keanu Kartel wel een geweldige naam voor dit groepje
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Wordt een spannend weekje, maar Jordy bepaalt
Als Charisa maar vertrekt.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.
Ik ook, maar ondertussen is Jolien onderdeel van Keanu Kartel, de Smickelbeertjes en #teamjeffquote:Op maandag 24 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het Keanu Kartel wel een geweldige naam voor dit groepje
Dat denk ik ook , want ze kwam er om Axel te 'redden' dus ze vertelt ook allesquote:Op maandag 24 februari 2025 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
Denk echt dat ze het zo door lult aan Axel. Zoals al eerder
Er zal inderdaad nog wel ergens een vrijstelling gewonnen kunnen wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en uiteindelijk is dat dus nooit zo, en beslist BB. Dus Milena zal nog wel een vrijstelling krijgen.
Dat denk ik ook wel het is nog maar maandagquote:Op maandag 24 februari 2025 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zal inderdaad nog wel ergens een vrijstelling gewonnen kunnen worden
Dat verwacht ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ze is hem niks verplicht, hij had zijn bondje met Sharice en Milena ook niet aan haar verteldquote:Op maandag 24 februari 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook , want ze kwam er om Axel te 'redden' dus ze vertelt ook alles
Hij is wel gevraagd, maar hij wilde niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind dit groepje wel leuk zo.
Jammer dat axel er geen deel vanuit maakt
Dit is een test voor Jane. En in principe schaad het Jordy niet. Hij wil Milena erop, alleen Axel als Milena niet kan. Het zou dom zijn als Jane het verteld. Axel heeft er niets aan en Jane heeft alles te verliezen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Rhosyn het volgende:
Als Jordy niet wil dat Jane dit door verteld dan had hij het niet moeten vertellen waar zij bij was.
En Jolien of Matheus kunnen het ook door vertellen..
deden ze dat maar eensquote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ik ook niet .. maar ja.. ze luisteren nooit naar ons.
Nee maar ze gaat er wel in meequote:Op maandag 24 februari 2025 14:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze is hem niks verplicht, hij had zijn bondje met Sharice en Milena ook niet aan haar verteld
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Jane : hij kwam wel effe in mijn face
Jolien : feestje ?
Dan hoor je ze bekvechten zonder versterkerquote:
Scherpquote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef ledn81 het volgende:
Lekker toevallig even in het boudoir met de haartjes bezig. Ze staan nu in het hoekje tussen Jolien en Keanu in![]()
[ afbeelding ]
Plus ze weet dat Axel niet zonder die meiden kan.....en zij zelf best wel een klein beetje hekel heeft aan de twins.....dus al die weg of uit elkaar gaan is altijd meegenomen,quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is een test voor Jane. En in principe schaad het Jordy niet. Hij wil Milena erop, alleen Axel als Milena niet kan. Het zou dom zijn als Jane het verteld. Axel heeft er niets aan en Jane heeft alles te verliezen.
ze is enorm egoïstisch ingesteldquote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena heeft wel echt een verschrikkelijke persoonlijkheidHoe ze ook nu weer omgaat met Sharice.
het zou bijna een scenario van de FEBO kunnen zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
Doet hij maar lekker voor vrijdag dan. We gaan geen 'Petertje' meer doen de rest van dit seizoen! Kappa?!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
Gelukkig kunnen we hier in de cos van mening verschillen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Millie is echt een schatje, die gun ik wel honderden vrijstellingen
Print ze uit en stuur ze op, volgende week fanweekquote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Millie is echt een schatje, die gun ik wel honderden vrijstellingen
ga jij even snel je mond spoelen nuquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
Hoe gezellig zou het volgende week zijn als jordy het voor elkaar krijgt dat Milena op de bank komt, maar de kijker beslist dat er iemand anders uit moet en ze mag blijven
Gaan we niet meer doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Luna68 het volgende:
Ik zie het er nog wel van komen dat Pootje een David S doet vrijdag als één van de dames of beiden op de bank zitten en wij nog een week door moeten met de twin terrors
_knip- Niet doenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we hier in de cos van mening verschillen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij even snel je mond spoelen nu![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print ze uit en stuur ze op, volgende week fanweek
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....quote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is enorm egoïstisch ingesteld
en dat staat zo haaks op de verhalen die ze allemaal heeft verteld
Waarom dan die vrijstelling pakken ipv aan een ander geven en vragen hem op de bank te zetten?? Ik geloof nooit dat hij weg wil en het zou BB sieren om niet mee te gaan in zijn raar spelletje.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Die stapt niet zelf op. Volgens mij is het 1 grote act. Als hij een vrijstelling kan pakken of de telefoon opnemen of op een knop drukken dan is hij er als eerste bij.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
het verhaal van haar moederquote:Op maandag 24 februari 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....
En werd hij rood....??? Meestal gebeurt het als hij haar niet helemaal vertrouwd .quote:Op maandag 24 februari 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Gaan we al, Axel tegen Jane: 'is er wat' Jane: 'nee niets'....Begin van het einde.
Dat zou echt geweldig zijn. Hij denkt nu echt dat hij het hele spel regeert en weg kan sturen wie hij wilquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
Hoe gezellig zou het volgende week zijn als jordy het voor elkaar krijgt dat Milena op de bank komt, maar de kijker beslist dat er iemand anders uit moet en ze mag blijven
Niet gezien.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
En werd hij rood....??? Meestal gebeurt het als hij haar niet helemaal vertrouwd .
Als maar 1 van die 2 meiden weg gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn. Hij denkt nu echt dat hij het hele spel regeert en weg kan sturen wie hij wil
2 figuren die zelf nog niets hebben laten zien en alleen maar meelopen met de sterkste op dat momentquote:
Gehaaid ook wel want ze weten dat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileen en Sharice ook een soort van.. naast een fohn
Ik blijf wel bij de afwasquote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileen en Sharice ook een soort van.. naast een fohn
Ik ga even boodschappen doen en dan zal Jordy wel subtiel melden aan Axel dat er wat gaat veranderen en hij niet zijn nummer 1 keus is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gaat vanzelf in de gaten krijgen dat er iets niet klopt.
Denk dat die het al wel warm onder zijn voetjes voelt wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Dat introfilmpje zei idd veel over haarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....
Ja kunnen ze allemaal naar huis gaan zoals een paar seizoenen geledenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar liggen ze niet meer, Jordy heeft ze zelf bij zich.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Op fb beweert iemand dat Charice tegen Milena gezegd heeft dat ze gaat zoeken in de kast van jordy naar zijn GC. Iemand dat hier ook gehoord? Ik zit bij de afwas-stream...
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.
Niet gehoord, maar heb er ook niet heel de tijd naar zitten luisteren.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Op fb beweert iemand dat Charice tegen Milena gezegd heeft dat ze gaat zoeken in de kast van jordy naar zijn GC. Iemand dat hier ook gehoord? Ik zit bij de afwas-stream...
Als dat zou gebeuren zou dat een nieuw dieptepunt zijn. Je kast is privé. Als ze dat gaan schenden is het hek van de dam.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Goed plan..quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Hij bedreigd haar toch niet. Hij geeft alleen niet aan Axel vertellen. Ze moet alleen aangeven echt niet op Axel te gaan dat faan ze echt wel snappen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.
Laat die jongen toch genieten, veel anders is daar ook niet te doenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Kaartje van Tinie en Schubbekutteveen en het kaartje van de hele familie uit Almere worden nog eens gelezen. [ afbeelding ]
Dus dan gaan we gewoon bij iedereen in de kast neuzen? Dat gaat ze echt niet helpen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
goed zo ga maar eens kijken wat voor GC Jordy heeft, niks is privé in BB om eerlijk te zijn
Dat hebben die 2 al gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren zou dat een nieuw dieptepunt zijn. Je kast is privé. Als ze dat gaan schenden is het hek van de dam.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
jolien aan het praten met milena en sharice
hoor ik haar zeggen dat Jane ook lid van hun kartel is![]()
![]()
en die wisten ineens niet hoe snel ze het moesten terugleggen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze dat echt wel te horen hebben gekregen van BB, dat dat dus echt niet magquote:
Dat zegt nog niets.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Jordy verlult zich alweer tegen Sharice:
Dat het 2 gamechangers zijn.
Die hij nooit eerder heeft gezien.
En hij mag ze alleen deze week in zetten.
De sukkelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Jordy verlult zich alweer tegen Sharice:
Dat het 2 gamechangers zijn.
Die hij nooit eerder heeft gezien.
En hij mag ze alleen deze week in zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
Axel zit er ook bij die NIKS mocht weten
omdat ze dan weten dat ze in de minderheid zijn, het erin wrijven dat ze worden weggepest door het kartelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
En dat verteld Jolien aan Charice en Milena die niet in dommeclubje zitten. Waarom eigenlijk? Wat heeft dat voor zin.
Gaat ie vast ook nog wel op hinten ...quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Heeft alleen nog niet gezegd wat zijn gc zijn.. maar ze weten allemaal al dat hij ze moet inzetten deze week en die van Sharice niet telt bij die 2 van hem.
Bedoel je daar mij mee ?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En zijn trollen ook een soort van welkom in de CoS.
Er zit geen Rambo in BBquote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik hoop met je mee. Dikke middelvinger voor die mislukte Rambo
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat ie vast ook nog wel op hinten ...
Wat de GC zijn kan de rest ook wel raden inmiddels.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Heeft alleen nog niet gezegd wat zijn gc zijn.. maar ze weten allemaal al dat hij ze moet inzetten deze week en die van Sharice niet telt bij die 2 van hem.
Beetje dom vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy kan z'n grote mond niet houden tegen Sharice.
Mileen gaat liever een dagje naar zee met de kiendjes richting Pootjequote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje die nu heel lacherig doet omdat Keanu een weekendje Maastricht een leuk idee vindt en naar naar loetje.
Hij zegt ik ga m'n kind niet zo alleen laten voor een weekendje weg.
Ehhhhh je laat nu je zwangere vrouw en zoon al zo lang alleen zelfs zonder dat jullie kunnen communiceren.
Wat een rare man zeg.
Rambo loopt ook met zo'n bandana op zijn hoofd. Dit wordt echt een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
We kunnen Pootje beter Bedje gaan noemen vanaf deze week
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluisquote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dus dan gaan we gewoon bij iedereen in de kast neuzen? Dat gaat ze echt niet helpen.
Nergens is gezegd dat je ze mag stelenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluis
GC stelen? Volgens mij is er niet gezegd dat dat mocht.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluis
Oh wat vervelend. Werkt het niet via de app op je telefoon of op een pc als je die hebt?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef kater1 het volgende:
Gelukkig heb ik jullie om alles in het huis te volgen!![]()
![]()
(Ziggo ligt er weer eens uit
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |