Dan hoor je ze bekvechten zonder versterkerquote:
Scherpquote:Op maandag 24 februari 2025 14:33 schreef ledn81 het volgende:
Lekker toevallig even in het boudoir met de haartjes bezig. Ze staan nu in het hoekje tussen Jolien en Keanu in![]()
[ afbeelding ]
Plus ze weet dat Axel niet zonder die meiden kan.....en zij zelf best wel een klein beetje hekel heeft aan de twins.....dus al die weg of uit elkaar gaan is altijd meegenomen,quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dit is een test voor Jane. En in principe schaad het Jordy niet. Hij wil Milena erop, alleen Axel als Milena niet kan. Het zou dom zijn als Jane het verteld. Axel heeft er niets aan en Jane heeft alles te verliezen.
ze is enorm egoïstisch ingesteldquote:Op maandag 24 februari 2025 14:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena heeft wel echt een verschrikkelijke persoonlijkheidHoe ze ook nu weer omgaat met Sharice.
het zou bijna een scenario van de FEBO kunnen zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
Doet hij maar lekker voor vrijdag dan. We gaan geen 'Petertje' meer doen de rest van dit seizoen! Kappa?!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
Gelukkig kunnen we hier in de cos van mening verschillen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Millie is echt een schatje, die gun ik wel honderden vrijstellingen
Print ze uit en stuur ze op, volgende week fanweekquote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Millie is echt een schatje, die gun ik wel honderden vrijstellingen
ga jij even snel je mond spoelen nuquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
Hoe gezellig zou het volgende week zijn als jordy het voor elkaar krijgt dat Milena op de bank komt, maar de kijker beslist dat er iemand anders uit moet en ze mag blijven
Gaan we niet meer doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Luna68 het volgende:
Ik zie het er nog wel van komen dat Pootje een David S doet vrijdag als één van de dames of beiden op de bank zitten en wij nog een week door moeten met de twin terrors
_knip- Niet doenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we hier in de cos van mening verschillen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij even snel je mond spoelen nu![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Print ze uit en stuur ze op, volgende week fanweek
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....quote:Op maandag 24 februari 2025 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is enorm egoïstisch ingesteld
en dat staat zo haaks op de verhalen die ze allemaal heeft verteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |