Dus dan gaan we gewoon bij iedereen in de kast neuzen? Dat gaat ze echt niet helpen.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
goed zo ga maar eens kijken wat voor GC Jordy heeft, niks is privé in BB om eerlijk te zijn
Dat hebben die 2 al gedaanquote:Op maandag 24 februari 2025 14:58 schreef marky het volgende:
[..]
Als dat zou gebeuren zou dat een nieuw dieptepunt zijn. Je kast is privé. Als ze dat gaan schenden is het hek van de dam.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef Kissingbird het volgende:
jolien aan het praten met milena en sharice
hoor ik haar zeggen dat Jane ook lid van hun kartel is![]()
![]()
en die wisten ineens niet hoe snel ze het moesten terugleggen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze dat echt wel te horen hebben gekregen van BB, dat dat dus echt niet magquote:
Dat zegt nog niets.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Jordy verlult zich alweer tegen Sharice:
Dat het 2 gamechangers zijn.
Die hij nooit eerder heeft gezien.
En hij mag ze alleen deze week in zetten.
De sukkelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Jordy verlult zich alweer tegen Sharice:
Dat het 2 gamechangers zijn.
Die hij nooit eerder heeft gezien.
En hij mag ze alleen deze week in zetten.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
Axel zit er ook bij die NIKS mocht weten
omdat ze dan weten dat ze in de minderheid zijn, het erin wrijven dat ze worden weggepest door het kartelquote:Op maandag 24 februari 2025 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
En dat verteld Jolien aan Charice en Milena die niet in dommeclubje zitten. Waarom eigenlijk? Wat heeft dat voor zin.
Gaat ie vast ook nog wel op hinten ...quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Heeft alleen nog niet gezegd wat zijn gc zijn.. maar ze weten allemaal al dat hij ze moet inzetten deze week en die van Sharice niet telt bij die 2 van hem.
Bedoel je daar mij mee ?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En zijn trollen ook een soort van welkom in de CoS.
Er zit geen Rambo in BBquote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik hoop met je mee. Dikke middelvinger voor die mislukte Rambo
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat ie vast ook nog wel op hinten ...
Wat de GC zijn kan de rest ook wel raden inmiddels.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
Heeft alleen nog niet gezegd wat zijn gc zijn.. maar ze weten allemaal al dat hij ze moet inzetten deze week en die van Sharice niet telt bij die 2 van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |