Ik blijf wel bij de afwasquote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileen en Sharice ook een soort van.. naast een fohn
Ik ga even boodschappen doen en dan zal Jordy wel subtiel melden aan Axel dat er wat gaat veranderen en hij niet zijn nummer 1 keus is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Axel gaat vanzelf in de gaten krijgen dat er iets niet klopt.
Denk dat die het al wel warm onder zijn voetjes voelt wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Dat introfilmpje zei idd veel over haarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....
Ja kunnen ze allemaal naar huis gaan zoals een paar seizoenen geledenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
Daar liggen ze niet meer, Jordy heeft ze zelf bij zich.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Op fb beweert iemand dat Charice tegen Milena gezegd heeft dat ze gaat zoeken in de kast van jordy naar zijn GC. Iemand dat hier ook gehoord? Ik zit bij de afwas-stream...
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.
Niet gehoord, maar heb er ook niet heel de tijd naar zitten luisteren.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Op fb beweert iemand dat Charice tegen Milena gezegd heeft dat ze gaat zoeken in de kast van jordy naar zijn GC. Iemand dat hier ook gehoord? Ik zit bij de afwas-stream...
Als dat zou gebeuren zou dat een nieuw dieptepunt zijn. Je kast is privé. Als ze dat gaan schenden is het hek van de dam.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Goed plan..quote:Op maandag 24 februari 2025 14:55 schreef Ireth het volgende:
Hij bedreigd haar toch niet. Hij geeft alleen niet aan Axel vertellen. Ze moet alleen aangeven echt niet op Axel te gaan dat faan ze echt wel snappen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze moet het ook gewoon vertellen. Ze moet zich niet laten bedreigen door Jordy en daardoor een wig tussen haar en Axel in krijgen.
Laat die jongen toch genieten, veel anders is daar ook niet te doenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Kaartje van Tinie en Schubbekutteveen en het kaartje van de hele familie uit Almere worden nog eens gelezen. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |