Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De zwarte gamechanger kan niet worden ingezet op deze GC dat heeft BB duidelijk gezegd
Iek speel dat spel niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef Flow3r het volgende:
Als Sharice bij Milena op schoot ligt wordt er niet door de haren gefriemeld
Egoistisch kreng is Milena toch![]()
[ afbeelding ]
Gosh dat is niks voor Matti......quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Verity het volgende:
Jordy: Wilt dat Mattheus zelf de pin aan Milena geeft
Dat is op zich dan wel weer apart natuurlijk, al zal Sharice dan wel iemand het stemrecht gaan ontnemenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kodiak100 het volgende:
De zwarte gamechanger kan niet worden ingezet op deze GC dat heeft BB duidelijk gezegd
quote:
Alles is andersquote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
Mja, dan gooit ze haar eigen glazen in. Denk dat Jordy nu Jane misschien nog eerder zou redden dan Keanu.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hopen dat Jane niet alles doorspeelt aan Axel maar heb er een hard hoofd in.
Kan ook heel erg in zijn nadeel werken......hij wordt weer op de bank gezet......quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
De kijker is volledig Jordy-minded is gebleken dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:14 schreef mazaru het volgende:
Jane slaat de spijker op zijn kop.
"Je kunt nu wel bepalen wie er op de bank komt, maar uiteindelijk bepaalt de kijker."
Als het allemaal gaat zoals we nu horen dan wordt dit idd een TOP week met hopelijk top tv maar Jordy veranderd alweer dus ik wacht wel ffquote:
Die dingen liggen er en jordy komt als 1e binnen anders had milena er geweest.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |