Zou dom zijn want komt dan uitquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hopen dat Jane niet alles doorspeelt aan Axel maar heb er een hard hoofd in.
Het is nog niet zover. Eerst zien dan geloven. Er zullen nog wel vrijstellingen komen ookquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
whoo dacht niet dat we dat nog mee zouden maken.....
Dit is binnen een uur bij Axel en de rest.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Ik ook, Jane is tof maar ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Same!quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Jordy gaat wel weer richting standje "niet te harden" maar als het voor de goede zaak is om Milena en Sharice samen op het bankje te krijgen kan ik het hebben
Ja, ook al wordt hij niet genoemd....ze hoeft het niet te zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Het was al aan de camera aandacht te zien verleden week dat het hun laatste week samen zou worden....quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
whoo dacht niet dat we dat nog mee zouden maken.....
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:01 schreef RelDaThief het volgende:
Weer totaal niet gestuurd door BB want niemand kon het weten dat hij als eerste zou gaan en dit zou doen...
het is maar de vraag of Axel er iets mee zal doen. Die kan het ook gewoon voor kennis aannemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy zei wel dat hij Axel de target zou geven als hij hem niet aan milena kon gevenquote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ook al wordt hij niet genoemd....ze hoeft het niet te zeggen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kom op. Hij roept al de hele week en weken daarvoor ook dat hij als eerste wil...tiend x per dag zeihij dat.
Ik wil als eerste want ik ga alles kopen..
Ze moeten mij als eerste laten geen x 20
Mooi momentum.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil dat Mattheus de targetpin dan bij Milena opspeld
Ze kan het ook gewoon doorgeven aan Axel en er dan verder niets mee doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Jane heeft zichzelf er ook mee als ze dit door gaat brieven.
Volgens mij tegen deze 2quote:Op maandag 24 februari 2025 14:11 schreef Kissingbird het volgende:
Perfect dat sharice er niks tegen kan doen!!
dit staat boven de zwarte GS sharice mag die van haar niet inzetten deze week ? hoorde ik dat nu goed??
Het is leuk, maar vind het wel weer 'makkelijk' dat Jordy deze kans krijgt.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
tactische meesterzet volgens Mattheus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |