Beetje dom vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy kan z'n grote mond niet houden tegen Sharice.
Mileen gaat liever een dagje naar zee met de kiendjes richting Pootjequote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef OmaJacky het volgende:
Pootje die nu heel lacherig doet omdat Keanu een weekendje Maastricht een leuk idee vindt en naar naar loetje.
Hij zegt ik ga m'n kind niet zo alleen laten voor een weekendje weg.
Ehhhhh je laat nu je zwangere vrouw en zoon al zo lang alleen zelfs zonder dat jullie kunnen communiceren.
Wat een rare man zeg.
Rambo loopt ook met zo'n bandana op zijn hoofd. Dit wordt echt een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
We kunnen Pootje beter Bedje gaan noemen vanaf deze week
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluisquote:Op maandag 24 februari 2025 15:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dus dan gaan we gewoon bij iedereen in de kast neuzen? Dat gaat ze echt niet helpen.
Nergens is gezegd dat je ze mag stelenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluis
GC stelen? Volgens mij is er niet gezegd dat dat mocht.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mocht van BB. Je mocht ze stelen. En de kledingkast is geen kluis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |