Dat zien wij zekerquote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane de grote vraag is of de kijker thuis ook ziet wat wij zien
Met andere woorden: ik ga als eerste. Dat wordt dringen bij die deurquote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
jane gaat de volgende keer als eerste
Jordy: ik zit hier nog 2 weken
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane de grote vraag is of de kijker thuis ook ziet wat wij zien
Neuh, hij kan dit wel een tijdje volhouden.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.
Nu niet helemaal mee eens Waar hij van kan verliezen is Jane denk ik en tja Jordy zit daar niet voor het geld zegt die dus dan staat die wel in de finalequote:Op maandag 24 februari 2025 14:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ook precies het deel dat Jordy telkens vergeet volgens mij. Uiteindelijk blijft het gewoon een gozer die weinig likeability over houdt met deze acties. Nu valt het goed uit richting Sharice en Milena, maar uiteindelijk gaat hij het tegen een Mattie, Jolien of Alex wel afleggen denk ik zo.
Zou dom zijn van Jane. Als dat uitkomt dan is meteen al haar werk ongedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:07 schreef Lrod01 het volgende:
Hopen dat Jane niet alles doorspeelt aan Axel maar heb er een hard hoofd in.
Ik begin het bijna te hopen. Maar laat eerst Axel maar een vrijstelling pakken Die mag wel eens een keer gespaard worden voor die bank.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu alleen maar hopen dat er morgen geen game komt waarin Milena een vrijstelling pakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |