Missschien omdat het GC zijn die vóór de daadwerkelijke nominaties worden uitgedeeld. Volgens mij kan Sharice ook nooit de GC van Mattie blokken. Ik moet wel zeggen dat het dan vrij duur betaald is: 3000 EUR waar je de sterkste effecten niet mee kan voorkomen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kloppen. Ze heeft dat ding bewaard voor dit soort situaties. Ik hoop ook dat Milena erop komt, maar dit wordt gewoon de Jordyshow nu.
en volgende week heeft ie geen geld meer.. maargoed wellicht wint ie wel weer 3000 euro met spijkerpoepen volgende weekquote:Op maandag 24 februari 2025 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook heel erg in zijn nadeel werken......hij wordt weer op de bank gezet......
Zodra deze meeting is afgelopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe snel Axel dit weet
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Kom op. Hij roept al de hele week en weken daarvoor ook dat hij als eerste wil...tien x per dag zei hij dat.
Ik wil als eerste want ik ga alles kopen..
Ze moeten mij als eerste laten gaan x 20
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weetquote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef mazaru het volgende:
Axel mag het niet weten zegt de grote leider
Gokje, bank met Jane en Axel is een hele reeele optie.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het allemaal gaat zoals we nu horen dan wordt dit idd een TOP week met hopelijk top tv maar Jordy veranderd alweer dus ik wacht wel ff
Heel eerljk, zo begreep ik 'm ook toen ze 'm kocht... maar de definitie is vloeibaarquote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Flow3r het volgende:
Sharice denkt dat ze alle gamechangers weg kan halen met haar gamechanger
En dan vertelt Axel het aan Pootje en Pootje aan Sharice en Sharice aan Milena. En dan weet iedereen het. En weten ze dat Jane niet te vertrouwen is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weet
jane is niet het type om zich te laten commanderen door een koekjesdief
Ja 1 mag ie wisselen en 1 mag ie er helemaal uit halen, die bewaart ie voor als ie zelf later deze week een target zou krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is niet zo moeilijk te raden wat de GC'ers zijn die Jordy heeft gekocht.
Hij mag dus targets wisselen.
Dan is ze dom.....Axel zou dat andersom ook niet doen....hij liet van de week al doorschemeren dat hij voor zichzelf gaat als het erom gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verity het volgende:
Als Jane het toch doorspeelt en het groepje komt erachter, zullen ze haar ook voortaan nomineren.
Ze heeft het nu zelf in handen, benieuwd of ze het risico neemt en het aan Axel verteld.
Missen we toch Elsa een beetjequote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.
waarom zou axel dit aan pootje vertellen als Jane hem heeft gezegd dat hij net moet doen alsof hij niets weet?quote:Op maandag 24 februari 2025 14:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan vertelt Axel het aan Pootje en Pootje aan Sharice en Sharice aan Milena. En dan weet iedereen het. En weten ze dat Jane niet te vertrouwen is.
Die had een keer Kousenband geroepen, had niks gezegd om vervolgens boos in een hoekje te gaan zitten mokkenquote:
Omdat het Axel is.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou axel dit aan pootje vertellen als Jane hem heeft gezegd dat hij net moet doen alsof hij niets weet?
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:19 schreef mazaru het volgende:
Mattheus vindt dat het geld dat hij verdiend heeft met dat surfboard voor de mensen, allemaal ZIJN geld is.
Omdat verleden keer de kluis al gesloten was toen hij aan de beurt was.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hoe dom dan dat de andere 8 makke schaapjes hem laten gaan.
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ga er zomaar van uit dat Jane het wel lekker doorgeeft aan Axel en daarbij vertelt dat Axel moet doen alsof hij van niets weet
jane is niet het type om zich te laten commanderen door een koekjesdief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |