Dat zijn heel veel aannamesquote:Op maandag 24 februari 2025 13:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar denk dat het merendeel dat op Keanu heeft gestemd ook Axel eruit zou willen als Elsa niet op de bank had gezeten en dus met Jane ipv Elsa, had Axel waarschijnlijk gegaan.
Ben dan benieuwd of Milena weer die jankbuien krijgt.....want dat heeft er wel mede voor gezorgd dat Fleur naar huis moest....De bewoners wisten niet wat ze moesten beginnen met dat gejank.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die zie ik nog z’n 24 uur aanvragen als Sharice/milena op de bank komt. Mooiste zou zijn als beide dames op de bank komen
Ook teveel koffie nu ze het zo uit een cupje kan pakken.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!
Nee, haar achterover staat hem veel beter.....niet zo,n zielig jochie maar meer een kerel.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel heeft nu toch ook zijn kast? Ik zie niet dat hij iets aan zijn haar doet, beetje zelfde kapsel als Keanu. Of heeft hij ook hetzelfde probleem?
Jane heeft denk ik niet zoveel met huishouden en dingen leuk maken in huis.....althans hoor ze klagen dat ze veel troep heeft op haar slaapkamer.quote:
Echt? Wat een pauperprijzem danquote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft 2500 euro uitgegeven. Heeft nog 600 over.
Ow thanksquote:Op maandag 24 februari 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
er lagen er maar 2
Het was niet de gewone kluis
Eigenlijk is dat niet eerlijk, zo krijgen andere geen kans om iets te kopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
jordy heeft alles gekocht![]()
![]()
![]()
2500 euro uitgegeven nog 600 over
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane heeft denk ik niet zoveel met huishouden en dingen leuk maken in huis.....althans hoor ze klagen dat ze veel troep heeft op haar slaapkamer.
Ben heel benieuwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |