Ze kan nu dus geen dubbelspel meer spelen? Of laat het kartel haar denken dat ze er nog wel bij hoort? Is dat gesprek nog ergens te vinden?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende: [..] Klopt maar zat er ook voor de nep in.. bleek gister wel uit het gesprek wat ze met Axel had
Jawelquote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
ik ben toch nie gek?
die GC van Sharice kan ze toch maar tegen 1 andere GC inzetten?
Jolien moet helemaal niks!quote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: als axel hem krijgt moet jij (jolien) je censuur inzetten
moet ie er wel wat voor doenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil de telefoon nog opnemen dan is zijn dag compleet
Ze is veel aangenamer aanwezig, sinds ze van die sint-niklaas is los geweekt.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijker waardeert Jolien denk ik steeds meer en dat gaat zich uitbetalen
ik heb net nog gekekenquote:
zo doen ze dat elke keerquote:Op maandag 24 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
zie nu dat op s2 Sharice de haartjes van Milena wast op de bank
Elsa kon dat ook zo goed op die manierquote:Op maandag 24 februari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het een keer eerder gezien idd maar ik let nooit zo op die 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kon dat ook zo goed op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
had deze niet gezien!!!
Smile, it's free therapy.
de naam van Mattiquote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
echt die durft hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dus mattie aangesproken je gaat toch mijn vriendinnetje redden
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
Bedankt, nu snap ik het beter.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.
ik heb niks lelijks gehoordquote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien, Jordy en Mattheus smoezen over nominaties, op de bank zetten en elkaar redden.
Milena wordt lelijk over gepraat. Mattheus gaat Charice niet redden
Mattheus vindt Jolien en Jordy de meest betrouwbare want die hebben hem er nooit opgezet.
Klopt, hij noemt het alleen niet bij iedere gelegenheidquote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft Axel net zo goed in vizier als andersom.
Dat blijkt wel weer uit dit gesprek.
Jawel! Jolien heeft maar te luisteren naar de leiderquote:
Axel ook niet, dat wordt er weer van gemaakt. Maar whatever, Jordy is heilig, en dat is prima, maar hou het dan wel bij wat echt te zien is geweest.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, hij noemt het alleen niet bij iedere gelegenheid
Is altijd zo volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
de enige regel is 1 om 1 in de finale volgens jordy
TeamJordy in den gloriaquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Ga nou eens niet opelkaar zitten katten.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan je posten te lezen is dit nooit anders geweest.
Ik zou zeggen, als je je zo irriteert, ga dan wat anders doen
Dat benoemen van het kartel wordt ook steeds meer een soort "bende van de zwarte hand" gedoe, beetje basisschoolniveautje.quote:
Q&Q en het mysterie van de verdwenen koekjesquote:Op maandag 24 februari 2025 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat benoemen van het kartel wordt ook steeds meer een soort "bende van de zwarte hand" gedoe, beetje basisschoolniveautje.
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de passende reactie van Jane
[ afbeelding ]
Jane heeft ook een target.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:09 schreef Hznootje het volgende:
Maar ze hebben nu toch alleen nog maar een target toch ( behalve Jane) Dus ik neem aan dat er nog wel eentje bij op de bank kan komen en dat dit het nog niet is..M.a.w. de rest is nog niet perse safe
Ik wist niet dat mosselen konden lopen?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Gust.F het volgende:
Jordy is een kleuter en Jolien is een mossel,zo een meeloper en slijmer
Ik heb het idee dat hij denkt veilig te zijn, maar ik vermoed dat het niet bij deze targets blijftquote:
Nee dat denk ik ook niet dat hij nu veilig is.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij denkt veilig te zijn, maar ik vermoed dat het niet bij deze targets blijft
Doe je er maar wat melk bij doen ze op de stream ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
nee die is blijkbaar aan het kaarten.quote:
Daar is toch een naampje voor?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ligt Jordy weer te lezen hoe geweldig ze hem vinden
Hij gaf eerder aan dat hij verwacht dat er morgen nog een target en directe pin komt. Hij hoopt dat Keanu en hij hem niet krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij denkt veilig te zijn, maar ik vermoed dat het niet bij deze targets blijft
Dat is dan stomquote:Op maandag 24 februari 2025 12:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee die is blijkbaar aan het kaarten.
Jordy gaat ze maken maar weet niet hoe het moet.
Volgens mij zeg ik nergens dat hij het niet naar zijn zin heeft en/of geniet ?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij gaf eerder aan dat hij verwacht dat er morgen nog een target en directe pin komt. Hij hoopt dat Keanu en hij hem niet krijgen.
Verder heeft hij het volgens mij gewoon erg naar zijn zin en geniet hij van zijn tijd daar.
Waarom? ander mag toch ook de kans krijgen om het te doen. Kan hij het mooi leren nuquote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dan stom
Axel kan heel goed pannenkoeken bakken.
Hij had ook kunnen vragen of Axel hem wou helpen. Dat is de manier waarop je dingen leert. Maar daar vindt hij zichzelf te goed voorquote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dan stom
Jordy is een leuke kleuter, ik weet niet wat je met mossel bedoeld dus kan er niet over meesprekenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Gust.F het volgende:
Jij interpreteert het dansen en zingen als 'hij denkt dat hij veilig is' althans dat quote je hij je post.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik nergens dat hij het niet naar zijn zin heeft en/of geniet ?
Moet ie wel beslag hebben..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dan stom
De vorige keer was Axel de pannenkoeken bakker en deed hij dit super goed, want zelfs de 1e lukte, en die mislukt vaak bij iedereenquote:Op maandag 24 februari 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom? ander mag toch ook de kans krijgen om het te doen. Kan hij het mooi leren nu
Ze heeft wel een punt, die plaat ziet er echt niet uitquote:Op maandag 24 februari 2025 12:30 schreef Kissingbird het volgende:
jane : productie bb hebben jullie iets van spul waar je inductie mee kan schoonmaken als het goed is een rood of grijs potje voor inductieplaten
thank you xoxo gossip girl![]()
ze tipt nog dat het bij de action te koop is die dichtbij hun zit
Er zijn veel manieren om dingen te leren. Ieder heeft zijn eigen manierquote:Op maandag 24 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen vragen of Axel hem wou helpen. Dat is de manier waarop je dingen leert. Maar daar vindt hij zichzelf te goed voor
Nou en? dan mag hij het toch proberen nu..quote:Op maandag 24 februari 2025 12:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
De vorige keer was Axel de pannenkoeken bakker en deed hij dit super goed, want zelfs de 1e lukte, en die mislukt vaak bij iedereen
Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 24 februari 2025 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou en? dan mag hij het toch proberen nu..
Mislukt hier ook nooit.
wil toch niet zeggen dat 1 iemand het goed heeft gedaan de rest het niet mag proberen / doen.
van proberen kun je lerende een doet dat anders dan de ander..
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft zo te horen weinig vertrouwen in Jordy die pannenkoeken bakt
Mag ze willen ja, maar neen hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice mag zeker haar nominatietarget pin gaan omruilen voor een vrijstelling nadat de VAR beelden zijn bekeken
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje vindt alle meisjes in het huis mooier naturel
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice mag zeker haar nominatietarget pin gaan omruilen voor een vrijstelling nadat de VAR beelden zijn bekeken
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Gratis als je de actiondief mee neemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen een waterkoker
8 euro in de action
Jordy redt het seizoen nog enigzins.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.
Verder zorgt Jordy voor reuring. Weken is het hier geklaag dat het zo saai is en dat mensen maar liggen. Als Jordy er van het weekend uit was gegaan had je net zo goed op de tribune bij de kaartclub kunnen gaan zitten kijken dan had je zelfde gezien. Daarnaast is Jordy het favoriete onderwerp van Axel. Waar moet die jongen en anders dan nog over hebben.
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.
Verder zorgt Jordy voor reuring. Weken is het hier geklaag dat het zo saai is en dat mensen maar liggen. Als Jordy er van het weekend uit was gegaan had je net zo goed op de tribune bij de kaartclub kunnen gaan zitten kijken dan had je zelfde gezien. Daarnaast is Jordy het favoriete onderwerp van Axel. Waar moet die jongen en anders dan nog over hebben.
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
Helemaal mee eens. Ik vind het een onbeholpen boer uit het Westland en speelt het spel niet slim.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.
Heb hem nog met niemand een diepgaand gesprek horen voeren, loopt weg voor "ruzies" en neemt het niet op voor zijn Jaxel maatje Jane, om die andere meiden niet te verliezen.
Ik vind dat hij het spel vreemd speelt.
nee ze hadden het over Milena.. nu net pas over Sharicequote:Op maandag 24 februari 2025 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou natuurlijk ook Sharice kunnen zijn.
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.
hij wil, net als Jordy, als laatste nederlandse man overblijven lijkt mij. En dan moet hij zich juist niet bij Jordy aansluiten.
Dit is geen feestboek boeien wat daar wordt gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
vind jij, hoeft hij natuurlijk niet te vindenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.
Het gaat er hier over wat er op de streams gebeurd en niet op facebookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Als Jane even tegen Matt zegt, geen zorgen ik zie jou in de finale.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:03 schreef Ireth het volgende:
leuk voor keanu dat hij gewonnen heeft, hoop dat het zijn zelfvertrouwen een boost(je) kan geven...
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?
Ik lees hier anders genoeg dat Jordy hoog staat op FB en dat op X en dat daar weer anders wordt gedacht. Dusquote:Op maandag 24 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er hier over wat er op de streams gebeurd en niet op facebook
en hij heeft ook nog nergens in laten blijken dat hij dat zou willenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jane is totaal zijn type niet..
Axel ziet dat dit een marathon is en geen sprint.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.
Het zijn gewoon vrienden en bondgenoten in dat huis. Daar maken ze geen van tweeën meer van.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij heeft ook nog nergens in laten blijken dat hij dat zou willen
Het is hier commentaar op de streams. En jij bent niet de enige hoor zijn er genoeg die er op aangesproken worden of dat de berichten verplaatst worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik lees hier anders genoeg dat Jordy hoog staat op FB en dat op X en dat daar weer anders wordt gedacht. Dus
waarom dan mijn mening eruit halen? Waar staan deze dingen, wat je hier wel en niet mag zeggen? En wie bepaalt dit? Het is toch gewoon wat ik zag staan op FB dat is toch niet strafbaar?
Dat dus,quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrienden en bondgenoten in dat huis. Daar maken ze geen van tweeën meer van.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
Sharice: "Maar jij bent ook superslim hé..."
Jordy: "Ja klopt, maar...."
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
Over iemand die denkt dat ie 'god's gift' is gesprokenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over iemand die denkt dat ie 'god's gift' is gesproken
Hmm lekker, mosselen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Gust.F het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Relativeren is het juiste woord ja haha.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus,
En hebben lol samen en relativeren, lijkt mij ook heel waardevol
Dit worden na afloop allemaal dikke vriendjesquote:Op maandag 24 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
Oh Jeff mag ook in het kartel, maar dan moet hij wel ontgroend worden. Dat moet dan met een doos koekjes.
Als ze het in stijl willen vieren moeten ze wel eerst die koekjes ergens uit een winkel jatten.
Echt he? Die gast is zo ontzettend vol van zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als afgelopen week Jane en niet Elsa daar gezeten had was de marathon doodgelopen voor Axel. Hij is nog niet vrij er kan van alles gebeuren.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel ziet dat dit een marathon is en geen sprint.
Voorlopig heeft dit vandaag windeieren gelegd, aangezien Jolien de target heeft en niet Axel.
Dat is begonnen met de koppelweek, van de week dat Jolien Axel in haar team wilde etc etc.
Als hij opeens volgende week (geld voor andere ook) fittie krijgt en zich manifesteert kunnen de kaarten zo weer geschud zijn
Oké, ik heb het gelezen! Wel strenge regels… maar ik ga mij eraan houden. Ik ben een flapuit en soms glipt er wel iets door. Maar ik doe dat dan op X met mijn 4K volgers die hoor ik nooit klagen..👍🏻quote:Op maandag 24 februari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier commentaar op de streams. En jij bent niet de enige hoor zijn er genoeg die er op aangesproken worden of dat de berichten verplaatst worden.
Hier staan de regels
BB / [Gedragsregels en sancties]2025
Nope, dan was Keanu gegaan..de stemmen liggen compleet aan de samenstelling van de bankquote:Op maandag 24 februari 2025 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als afgelopen week Jane en niet Elsa daar gezeten had was de marathon doodgelopen voor Axel. Hij is nog niet vrij er kan van alles gebeuren.
En toch kan ik dat bij jordy nog wel hebben. Vind het bij hem nog een soort raar van schattig... "ach jochie toch..."quote:Op maandag 24 februari 2025 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Die gast is zo ontzettend vol van zichzelf.
Nope die vissen niet in de zelfde vijver.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope, dan was Keanu gegaan..de stemmen liggen compleet aan de samenstelling van de bank
Die zie ik nog z’n 24 uur aanvragen als Sharice/milena op de bank komt. Mooiste zou zijn als beide dames op de bank komenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Ireth het volgende:
Pootje weer ter aarde gestort zie ik...
Ja waarom zou je er eerst ook 1 pakken,met het risico dat je 2e straks gejat isquote:
Ja klopt,maar Sharice was de eerste die zei "ik pak er gelijk 2" dus toen typte ik dat, maar toen moest de rest ook ineens volgen en sloeg mijn bericht nergens meer opquote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze er allemaal 2
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef ledn81 het volgende:
Kan Milena gewoon even een hele pannenkoek nemen nu![]()
Die is nerveus ofzo want staat op standje kraai al de hele morgen
ja heey!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja klopt,maar Sharice was de eerste die zei "ik pak er gelijk 2" dus toen typte ik dat, maar toen moest de rest ook ineens volgen en sloeg mijn bericht nergens meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ze heeft zo'n felle harde stemquote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!
ik zie dat alpha mannetje niet zo, en natuurlijk vind hij zichzelf slim, lijkt me niet meer dan logisch als je eerst uitgekakt bent, maar toch nog steeds daar zit, doordat je het spel speelt op jouw manier.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.
Ik hem nu op hem gestemd maar zal dat nooit doen als Jane op de bank zit hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nope die vissen niet in de zelfde vijver.
nee hoor, geen probleem met zijn haar achterover doen gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel heeft nu toch ook zijn kast? Ik zie niet dat hij iets aan zijn haar doet, beetje zelfde kapsel als Keanu. Of heeft hij ook hetzelfde probleem?
Jordy gaat eerstquote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners van ieder team mag 1 iemand naar de DR komen, jullie mogen nu bepalen wie en in welke volgorde
Hij heeft toch altijd toen Pootje milena sharice en andere david op zowel Jordy al Matti gegaan.....quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Apart dat je dan voor Keanu bent gegaan. Ik gok dat het overgrote deel Matti en Jolien stemmers waren. Die hadden ook op hem gestemd als Jane er zat ipv Keanu. Axel heeft ook van Jane gekregen ga ik vanuitquote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik hem nu op hem gestemd maar zal dat nooit doen als Jane op de bank zit hoor
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.
irritainment ... heb je ook nodig in een rls.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.
Maar hier gaan we verder niet uitkomen, jij vindt 'm top, ik niet, allemaal prima.
En oh wee als mensen op hem stemmen. Dan is het huis te klein en wil hij wraak.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.
Maar hier gaan we verder niet uitkomen, jij vindt 'm top, ik niet, allemaal prima.
Jemig wat een nachtmerrie zeg het zal je gebeuren.....quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weet nu dat hij gedroomd heeft over schuddebuikjes.. kon hij niet vinden in de supermarkt.. moest hij bijna van huilen
Waarop Jane vraagt, waarom? Je bent 22.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weet nu dat hij gedroomd heeft over schuddebuikjes.. kon hij niet vinden in de supermarkt.. moest hij bijna van huilen
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukkenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef ledn81 het volgende:
Gifjes hebben geen geluid gelukkig![]()
[ afbeelding ]
In de vijver was al grappig genoeg om punten bij mij te scorenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukken
Door de schutting ook wel denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukken
Ik wilden Elsa er uit mag ikquote:Op maandag 24 februari 2025 13:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Apart dat je dan voor Keanu bent gegaan. Ik gok dat het overgrote deel Matti en Jolien stemmers waren. Die hadden ook op hem gestemd als Jane er zat ipv Keanu. Axel heeft ook van Jane gekregen ga ik vanuit
Jolien voegt ook helemaal niets toe in dit programma. Ze loopt als een dom schaap achter iedereen aanquote:Op maandag 24 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien miept nog eens dat ze de telefoon niet gaat opnemen
Slappe ha p
Tuurlijk! Maar denk dat het merendeel dat op Keanu heeft gestemd ook Axel eruit zou willen als Elsa niet op de bank had gezeten en dus met Jane ipv Elsa, had Axel waarschijnlijk gegaan.quote:
Ik dacht even dat ze het wel in haar had, maar ze zakt weer helemaal weg.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien voegt ook helemaal niets toe in dit programma. Ze loopt als een dom schaap achter iedereen aan
Dat zijn heel veel aannamesquote:Op maandag 24 februari 2025 13:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar denk dat het merendeel dat op Keanu heeft gestemd ook Axel eruit zou willen als Elsa niet op de bank had gezeten en dus met Jane ipv Elsa, had Axel waarschijnlijk gegaan.
Ben dan benieuwd of Milena weer die jankbuien krijgt.....want dat heeft er wel mede voor gezorgd dat Fleur naar huis moest....De bewoners wisten niet wat ze moesten beginnen met dat gejank.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die zie ik nog z’n 24 uur aanvragen als Sharice/milena op de bank komt. Mooiste zou zijn als beide dames op de bank komen
Ook teveel koffie nu ze het zo uit een cupje kan pakken.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!
Nee, haar achterover staat hem veel beter.....niet zo,n zielig jochie maar meer een kerel.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel heeft nu toch ook zijn kast? Ik zie niet dat hij iets aan zijn haar doet, beetje zelfde kapsel als Keanu. Of heeft hij ook hetzelfde probleem?
Jane heeft denk ik niet zoveel met huishouden en dingen leuk maken in huis.....althans hoor ze klagen dat ze veel troep heeft op haar slaapkamer.quote:
Echt? Wat een pauperprijzem danquote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft 2500 euro uitgegeven. Heeft nog 600 over.
Ow thanksquote:Op maandag 24 februari 2025 13:57 schreef Kodiak100 het volgende:
er lagen er maar 2
Het was niet de gewone kluis
Eigenlijk is dat niet eerlijk, zo krijgen andere geen kans om iets te kopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
jordy heeft alles gekocht![]()
![]()
![]()
2500 euro uitgegeven nog 600 over
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane heeft denk ik niet zoveel met huishouden en dingen leuk maken in huis.....althans hoor ze klagen dat ze veel troep heeft op haar slaapkamer.
Ben heel benieuwd.quote:
Die kans moeten ze nemen door hem niet eerst de kluis in te gaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet eerlijk, zo krijgen andere geen kans om iets te kopen.
DIt gaat alles op de kop zetten zegt Jordy![]()
Nou dat gaat wat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |