wel liefquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Allemaal door het groepsgevoel en eerlijk willen spelen...
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel reddenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
zie Jolien neemt hem zelf
veel te lief
ik zie haar meer en meer als finalistquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naïef voor dit programma.
ik zie haar wel tot de finale komenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naïef voor dit programma.
tis nog maar een target hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel redden
Ja, omdat hij het zelf nooit zou hebben gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie haar meer en meer als finalist
Dat laatste hoorde ik niet meer, was te druk met mijn bericht te typen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel lief
maar het was haar anders misschien ook wel kwalijk genomen
dat zei hij
dat laatste zinnetje
dat doet het hem
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |