Als het de enige mogelijkheid is tussen Sharice en Milena, dan is Sharice "gesjareld".quote:Op maandag 24 februari 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die haalt alleen de GC weg, maar de stemmen op haar blijven staan.
Spannend of Sharice Milena een pin durft te geven of hem zelf pakt.
Op GoPlay de "om-de-20-minuten-reclame"...quote:Op maandag 24 februari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
bb zegt tegen sharice dan mag je nu 1 van de 2...
weg geluid
Alleen in eigen teamquote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Sharice zet er niet eens op Jordy? Of mocht het niet aan teamcaptains worden gegeven?
Die moest ik toch even opzoeken: gesjareldquote:Op maandag 24 februari 2025 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het de enige mogelijkheid is tussen Sharice en Milena, dan is Sharice "gesjareld".
Moet binnen eigen teamquote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Sharice zet er niet eens op Jordy? Of mocht het niet aan teamcaptains worden gegeven?
Wat voor target?quote:
het zijn ook nog maar targetsquote:
heb het in sv gezetquote:
Technisch gezien zouden ze tot 6 stemmen op sharice kunnen komen zonder inzet van GCquote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Kinga het volgende:
Oh nee. Ze gaat nou die GC inzetten, kut
Die GC haalt alleen GC weg. Als Kartel en Jane op haar stemt, zit ze er op.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Kinga het volgende:
Oh nee. Ze gaat nou die GC inzetten, kut
Iek speel dat spel niequote:Op maandag 24 februari 2025 11:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is weer zover![]()
[ afbeelding ]
Hardop gelachen. Enig zelfvertrouwen gelijk de kop indrukken.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: ik weet dat ik dit kaaann..
Jordy; dit is puur gok!
vast nietquote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat jolien er aan denkt dat axel toen niet voor haar heeft gekozen met die ronde tafel. En ook nog een keer haar genomineerd heeft
Jaaaa ik moest er ook om lachen hierquote:Op maandag 24 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Enig zelfvertrouwen gelijk de kop indrukken.
bedoel ook niet dat ze niet slim isquote:Op maandag 24 februari 2025 11:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het wel, ze is pienter hoor, en onthoudt die dingen
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:28 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft Axel eerder een vrijstelling gegund
nee ze kan er maar 1 laten vervallenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Mattie kan zichzelf redden, maar als Sharice haar GC inzet vervallen alle andere GC's toch ?
wel liefquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Allemaal door het groepsgevoel en eerlijk willen spelen...
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel reddenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
zie Jolien neemt hem zelf
veel te lief
ik zie haar meer en meer als finalistquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naļef voor dit programma.
ik zie haar wel tot de finale komenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naļef voor dit programma.
tis nog maar een target hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel redden
Ja, omdat hij het zelf nooit zou hebben gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie haar meer en meer als finalist
Dat laatste hoorde ik niet meer, was te druk met mijn bericht te typen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel lief
maar het was haar anders misschien ook wel kwalijk genomen
dat zei hij
dat laatste zinnetje
dat doet het hem
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.
haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan makenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Klopt, dat zeg ik ook. De kijker bepaalt uiteindelijk. Maar populariteit kan met de week veranderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnen
ach die zal hem morgen wel weer weg mogen spelen, we kennen het riedeltje ondertussen welquote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef Snensie het volgende:
Wat zal Sharice sjaggo zijn de rest van de week. I love you big brother!
weet ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan maken
of heeft ze er nog1
ben de tel kwijt
Matti staat er prima voorquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.
en Axel de censuurquote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zegt al : sharice heeft de game changer..
Jane, Jolien en Matt op de bank?quote:
Klopt maar zat er ook voor de nep in.. bleek gister wel uit het gesprek wat ze met Axel hadquote:
ik denk dat je het best mis hebtquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
Ja leuk!quote:
Ik hoop dat Jolien lekker doet wat ze zelf wilquote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: als axel hem krijgt moet jij (jolien) je censuur inzetten
Matt krijgt alle stemmen van Jordy. Gaat tussen Jolien en Jane danquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |