Vorige seizoenen moesten ze al steeds voor de wc's komen. Misschien hebben ze een doorlopend abonnementquote:Op maandag 24 februari 2025 09:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg rekening RRS kan van jackpot
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Sharice en Milena zitten weer aan elkaar geplakt
echt niet gezond die 2quote:Op maandag 24 februari 2025 10:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze vallen haast van het scherm, maar vind dit inderdaad wel erg apart.
Doen er hamsters mee? Wie zijn dat nu weer?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:10 schreef Ireth het volgende:
De gezusters hamster in het stemmig zwart vandaag. Zijn ze nog meer twins..
Incl bijbehorende blik op het gezichtquote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
ze lijken wel koffie dames in het crematorium
Een koningin moet je natuurlijk ook met respect behandelenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
Charice en MIlena beide in zwart.
Milena zegt waarschuwend en tegen niemand in het bijzonder: aijaai praten op zo een toon tegen mij aijaajaaai
Ik wou het net zeggen, jolien doet meequote:Op maandag 24 februari 2025 10:15 schreef spapaars het volgende:
Jolien ook iets in het zwarts, maar dat valt niet op dus.
snerpstemquote:Op maandag 24 februari 2025 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Millie heeft een mooie stem
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Zou dat iets voor mij zijn?"
Hij kan zichzelf niet eens overtuigen, nee dus?
Vooral als ze in gedachten zingtquote:Op maandag 24 februari 2025 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Millie heeft een mooie stem
tis meer zijn voorhoofdquote:Op maandag 24 februari 2025 10:20 schreef Sestra666 het volgende:
kiki met z'n obsessie v zijn haar, vink sneu
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Zou dat iets voor mij zijn?"
Hij kan zichzelf niet eens overtuigen, nee dus?
Zoiets denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Vrijstelling, nominatie en niets onder een sokkel?
Soms kan domheid je helpenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
Kiki wordt laatste
die gaat dit echt niet winnen
tenzij BB het zo wil
Dit moet BB gelezen hebben!quote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef Ireth het volgende:
Graag een "Kom nu naar de gameroom!" Keanu in snuggie met scheerschuimgezicht
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
Zal die Charice wel weer met een vrijstelling eruit komen.
Gister zei ze dat ze haar GC aan Milena zou gunnen. Misschien haar vrijstelling ook wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
Nee loopt nog rondquote:Op maandag 24 februari 2025 10:27 schreef Hznootje het volgende:
Moeten ze om en om misschien? Sharice is al binnen?
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gister zei ze dat ze haar GC aan Milena zou gunnen. Misschien haar vrijstelling ook wel.
Ze moet dus niet winnen, maar ook niet verliezen. Jane verloor eerder en kreeg een target.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
vlaams of nl?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Het is wel het jaar van de treuzelaars hé...
Heeft Keanu al gepoept??
tegen Jolien en Kikiquote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt niet uit wat er gebeurt ... zolang Sharice maar niet een vrijstelling pakt.
Dus Sharice zal wel een vrijstelling pakken.
Kan ie wel spelen op een lege maag?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Het is wel het jaar van de treuzelaars hé...
Heeft Keanu al gepoept??
Is er al iemand genomineerd op heden ?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt niet uit wat er gebeurt ... zolang Sharice maar niet een vrijstelling pakt.
Dus Sharice zal wel een vrijstelling pakken.
Zo kan ie ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ie wel spelen op een lege maag?
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:
Jordy wordt straks helemaal lauw haha
Maar Keanu gaat straks spelen
Denk niet dat het geven is maar achter de juiste sokkel staanquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
daarmee wil ik niet zeggen dat Jolien niet sterk is
maar ik denk dat Sharice minder snel geneigd is iets weg te geven aan hen
zij weten het ook nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef happyme28 het volgende:
Jordy zegt ook inderdaad Vrijstelling en Target.
Ik denk dat Charice ook minder "te lezen" valt voor de rest...quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
daarmee wil ik niet zeggen dat Jolien niet sterk is
maar ik denk dat Sharice minder snel geneigd is iets weg te geven aan hen
En gelijk heeft hij want dat is afgesproken met elkaarquote:Op maandag 24 februari 2025 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft geen vertrouwen in Keanu en hoopt dat als hij verliest alleen hij daar last van heeft en niet het hele team.
Kiki is binnen een minuut af en loopt de rest van de dag te mokkenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat Charice ook minder "te lezen" valt voor de rest...
Misschien is het iets met bluffen en gokken op iets, dan heeft Charice wel het beste pokergezicht.
Over spel van gisterquote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy zit nu vertellen dat hij goed is in bluffen, liegen en de waarheid vertellen.
heel eerlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Charise zal wel de vrijstelling pakken
Kijkend naar wat de FEBO graag wil
Als ie wint horen we dat uiteraard ook de hele dag, incl uitgebreide analysequote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Spel aan de gang lees ik. Keanu EIN DE LIJK met een spel bezig.. na een zeurdag erover gister.
Als hij verliest gaan we daar weer de hele dag geklaag over horen
Gaat dit nog steeds over het spel van nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik boop maar dat Jolien ons gaat verrassen. Heb geen enkele hoop voor Keanu.
Dat zou best raar zijn. Wat nu als ze Jane en Pootje hadden gekozen? Jane heeft een nominatiepin en Pootje een vrijstellingquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef happyme28 het volgende:
Jordy zegt ook inderdaad Vrijstelling en Target.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie wint horen we dat uiteraard ook de hele dag, incl uitgebreide analyse
Als ie verliest en z'n team daarmee heeft, niet alleen door hem..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt!! Hoe dan ook.. zal er weer gezeurd geanalyseerd gaan worden door hem.
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt!! Hoe dan ook.. zal er weer gezeurd geanalyseerd gaan worden door hem.
En dan zeggen dat ie gepushed werd door Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Onderschat gemanipuleer van Sharice ook niet. Heeft leerschool uit kazachstan gevolgd.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef Flow3r het volgende:
Als ze elkaar moeten overtuigen wie een vrijstelling pakt dan staan Keanu en jolien het sterkst, Sharice heeft al eens een vrijstelling gehad en nog nooit op de bank gezeten
Ik ben iemand die....quote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Axel sauna moment
Axel denkt dat Jordy kan manipuleren
Jordy is een slechte verliezer volgens Axel![]()
Oh jaaaa dat zegt hij zooo vaakquote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."
Als je wil winnen ga je toch niet juichen als je verliest. Kijk sjaggie erom zijn zoals jordy kan is overdreven. En manipuleren komt jordy ook voor uit. Die geeft dat gewoon toe.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Axel sauna moment
Axel denkt dat Jordy kan manipuleren
Jordy is een slechte verliezer volgens Axel![]()
Wat is er kwaad aan?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
En wederom kwaad praten van Axel over jordy.
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je wil winnen ga je toch niet juichen als je verliest. Kijk sjaggie erom zijn zoals jordy kan is overdreven.
Hem neerzetten als een slecht verliezer en manipulator. Hij praat zelf ook op mensen in bij sharice, jane en pootje. Is ook zo gefocust op jordy.quote:
Dit is toch geen kwaad spreken?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
En wederom kwaad praten van Axel over jordy.
Ik heb bij jordy vaak het gevoel dat ie zo graag bij de popi-jongens wilt horen dat ie zich met liefde voor hun karretje laat spannen en streken uithaalt en dan de schuld krijgt. Maar dat geef niet, want hij hoort er bij... denkt ie.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.
En hij speelt het spel ten volle.
Zijn gewone menselijke emotiesquote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.
En hij speelt het spel ten volle.
Je zegt net in een andere post exact wat Axel zegt. Dit gaat echt nergens meer over.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hem neerzetten als een slecht verliezer en manipulator. Hij praat zelf ook op mensen in bij sharice, jane en pootje. Is ook zo gefocust op jordy.
En dat hij een manipulator is. En dan zichzelf ophemelen dat hij dat juist niet is. Hij heeft echt een obsessie in het spel met Jordy en manipuleert ook Jane door zo te praten.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit is toch geen kwaad spreken?
Hij zegt alleen dat Jordy slecht tegen z'n verlies kan.
Precies, ik zie hem ook liever dan die ander 2 die je noemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gewone menselijke emoties![]()
Ik heb bijvoorbeeld Keanu nog niet echt blij gezien, Jolien niet echt boos
Heb liever iemand die zijn emoties toont ook al is dat overdreven dan zo'n afgevlakt gedoe
Best snel alweerquote:Op maandag 24 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuw sauna rondje voor Jane en Axel
Die zwembroek van Axel ook nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het badpak van Jane niet heel flatteus vindt
Niks gemeens aan. Gewoon een constatering die nog juist is ook in een heel normaal gesprek. Thanks 👍quote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Dat overdreven ophemelen van Jordy en het groter maken van wat andere bewoners over hem zeggen begint rare vormen aan te nemen.
Hier is wat Axel daadwerkelijk in de sauna tegen Jane zei: filmpje
Weet je niet wat callcenterbitches zijn?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:58 schreef happyme28 het volgende:
Sympathiek dit van Axel. Alsof die medewerker er wat aan kan doen.
Het gaat er wat mij betreft om dat hij zegt dat hij hem wel kan hebben en net zo manipulatief is. En alleen op Jordy projecteert. Sharice staat daar ook en Keanu ook. Hij is gefixeerd op 1 persoon en dat wordt hem door kijkers niet gewaardeerd zo blijkt uit zijn populariteitquote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Dat overdreven ophemelen van Jordy en het groter maken van wat andere bewoners over hem zeggen begint rare vormen aan te nemen.
Hier is wat Axel daadwerkelijk in de sauna tegen Jane zei: filmpje
Hij zal daar straks weer een hele uiteenzetting over hebben, die hij beter besprak in de zelfhulpgroep.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
Ben geen psych, maar Keanu lijkt blij..
Bel de Limburgerquote:Op maandag 24 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
Ben geen psych, maar Keanu lijkt blij..
Het gaat er volgens mij over dat hij in een spel Mattie en Keanu gemanipuleerd heeft om ballen op elkaar te schieten zodat hij buiten schot zou blijven en dat Axel zoiets wil voorkomen deze keer als Jordy had willen spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat er wat mij betreft om dat hij zegt dat hij hem wel kan hebben en net zo manipulatief is. En alleen op Jordy projecteert. Sharice staat daar ook en Keanu ook. Hij is gefixeerd op 1 persoon en dat wordt hem door kijkers niet gewaardeerd zo blijkt uit zijn populariteit
Hoop dat ze die targets in hun eigen team moeten houdenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
en ze moeten zelf kiezen aan wie ze de targets geven..
dat is Kakka hoop dat Sharice er zelf 1 van pakt
Ik denk niet dat ze dat doet want ze weet ook wel dat ze er niet goed op staat.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
zelf en eentje aan Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
🤣quote:Op maandag 24 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
De lieve leuke verpleegster die je aan je bed wil hebben
[ afbeelding ]
Hoop dat ze 1 zelf ervan pakt... zou wel zo netjes zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat ze die targets in hun eigen team moeten houden
Die haalt alleen de GC weg, maar de stemmen op haar blijven staan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
Keanu heeft gewonnen, netjes.
Top targets incoming
Gamechanger van Sharice
Als het de enige mogelijkheid is tussen Sharice en Milena, dan is Sharice "gesjareld".quote:Op maandag 24 februari 2025 11:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die haalt alleen de GC weg, maar de stemmen op haar blijven staan.
Spannend of Sharice Milena een pin durft te geven of hem zelf pakt.
Op GoPlay de "om-de-20-minuten-reclame"...quote:Op maandag 24 februari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
bb zegt tegen sharice dan mag je nu 1 van de 2...
weg geluid
Alleen in eigen teamquote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Sharice zet er niet eens op Jordy? Of mocht het niet aan teamcaptains worden gegeven?
Die moest ik toch even opzoeken: gesjareldquote:Op maandag 24 februari 2025 11:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het de enige mogelijkheid is tussen Sharice en Milena, dan is Sharice "gesjareld".
Moet binnen eigen teamquote:Op maandag 24 februari 2025 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Sharice zet er niet eens op Jordy? Of mocht het niet aan teamcaptains worden gegeven?
Wat voor target?quote:
heb het in sv gezetquote:
Technisch gezien zouden ze tot 6 stemmen op sharice kunnen komen zonder inzet van GCquote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Kinga het volgende:
Oh nee. Ze gaat nou die GC inzetten, kut
Die GC haalt alleen GC weg. Als Kartel en Jane op haar stemt, zit ze er op.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:20 schreef Kinga het volgende:
Oh nee. Ze gaat nou die GC inzetten, kut
Iek speel dat spel niequote:Op maandag 24 februari 2025 11:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is weer zover![]()
[ afbeelding ]
Hardop gelachen. Enig zelfvertrouwen gelijk de kop indrukken.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: ik weet dat ik dit kaaann..
Jordy; dit is puur gok!
vast nietquote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop dat jolien er aan denkt dat axel toen niet voor haar heeft gekozen met die ronde tafel. En ook nog een keer haar genomineerd heeft
Jaaaa ik moest er ook om lachen hierquote:Op maandag 24 februari 2025 11:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hardop gelachen. Enig zelfvertrouwen gelijk de kop indrukken.
bedoel ook niet dat ze niet slim isquote:Op maandag 24 februari 2025 11:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk het wel, ze is pienter hoor, en onthoudt die dingen
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:28 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft Axel eerder een vrijstelling gegund
nee ze kan er maar 1 laten vervallenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:29 schreef Flow3r het volgende:
Mattie kan zichzelf redden, maar als Sharice haar GC inzet vervallen alle andere GC's toch ?
wel liefquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Allemaal door het groepsgevoel en eerlijk willen spelen...
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel reddenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
zie Jolien neemt hem zelf
veel te lief
ik zie haar meer en meer als finalistquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naļef voor dit programma.
ik zie haar wel tot de finale komenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef Lrod01 het volgende:
Jolien gaat niet ver komen. Veel te naļef voor dit programma.
tis nog maar een target hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jolien is Prinsesje No1, die neemt het risico dat de kijkertjes haar wel redden
Ja, omdat hij het zelf nooit zou hebben gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:30 schreef Ynti het volgende:
Wat jammer. Ze is te lief. Axel zegt het zelfs.
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie haar meer en meer als finalist
Dat laatste hoorde ik niet meer, was te druk met mijn bericht te typen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel lief
maar het was haar anders misschien ook wel kwalijk genomen
dat zei hij
dat laatste zinnetje
dat doet het hem
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dan moet ze hopen dat ze goed blijft liggen bij de kijker want ze gaat met deze instelling vaak op de nominatiebank terecht komen.
haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan makenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Klopt, dat zeg ik ook. De kijker bepaalt uiteindelijk. Maar populariteit kan met de week veranderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnen
ach die zal hem morgen wel weer weg mogen spelen, we kennen het riedeltje ondertussen welquote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef Snensie het volgende:
Wat zal Sharice sjaggo zijn de rest van de week. I love you big brother!
weet ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan maken
of heeft ze er nog1
ben de tel kwijt
Matti staat er prima voorquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.
en Axel de censuurquote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zegt al : sharice heeft de game changer..
Jane, Jolien en Matt op de bank?quote:
Klopt maar zat er ook voor de nep in.. bleek gister wel uit het gesprek wat ze met Axel hadquote:
ik denk dat je het best mis hebtquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
Ja leuk!quote:
Ik hoop dat Jolien lekker doet wat ze zelf wilquote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: als axel hem krijgt moet jij (jolien) je censuur inzetten
Matt krijgt alle stemmen van Jordy. Gaat tussen Jolien en Jane danquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
Met harenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
Keanu wil deze week save zijn.
Ja dat willen we allemaal.
Niemand meer de ballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |