Dit moet BB gelezen hebben!quote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef Ireth het volgende:
Graag een "Kom nu naar de gameroom!" Keanu in snuggie met scheerschuimgezicht
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
Zal die Charice wel weer met een vrijstelling eruit komen.
Gister zei ze dat ze haar GC aan Milena zou gunnen. Misschien haar vrijstelling ook wel.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
Nee loopt nog rondquote:Op maandag 24 februari 2025 10:27 schreef Hznootje het volgende:
Moeten ze om en om misschien? Sharice is al binnen?
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gister zei ze dat ze haar GC aan Milena zou gunnen. Misschien haar vrijstelling ook wel.
Ze moet dus niet winnen, maar ook niet verliezen. Jane verloor eerder en kreeg een target.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoiets denk ik.
vlaams of nl?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Het is wel het jaar van de treuzelaars hé...
Heeft Keanu al gepoept??
tegen Jolien en Kikiquote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt niet uit wat er gebeurt ... zolang Sharice maar niet een vrijstelling pakt.
Dus Sharice zal wel een vrijstelling pakken.
Kan ie wel spelen op een lege maag?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Ireth het volgende:
Het is wel het jaar van de treuzelaars hé...
Heeft Keanu al gepoept??
Is er al iemand genomineerd op heden ?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt niet uit wat er gebeurt ... zolang Sharice maar niet een vrijstelling pakt.
Dus Sharice zal wel een vrijstelling pakken.
Zo kan ie ookquote:Op maandag 24 februari 2025 10:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan ie wel spelen op een lege maag?
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:
Jordy wordt straks helemaal lauw haha
Maar Keanu gaat straks spelen
Denk niet dat het geven is maar achter de juiste sokkel staanquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
daarmee wil ik niet zeggen dat Jolien niet sterk is
maar ik denk dat Sharice minder snel geneigd is iets weg te geven aan hen
zij weten het ook nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef happyme28 het volgende:
Jordy zegt ook inderdaad Vrijstelling en Target.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |