Ik denk dat Charice ook minder "te lezen" valt voor de rest...quote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
daarmee wil ik niet zeggen dat Jolien niet sterk is
maar ik denk dat Sharice minder snel geneigd is iets weg te geven aan hen
En gelijk heeft hij want dat is afgesproken met elkaarquote:Op maandag 24 februari 2025 10:32 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft geen vertrouwen in Keanu en hoopt dat als hij verliest alleen hij daar last van heeft en niet het hele team.
Kiki is binnen een minuut af en loopt de rest van de dag te mokkenquote:Op maandag 24 februari 2025 10:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat Charice ook minder "te lezen" valt voor de rest...
Misschien is het iets met bluffen en gokken op iets, dan heeft Charice wel het beste pokergezicht.
Over spel van gisterquote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy zit nu vertellen dat hij goed is in bluffen, liegen en de waarheid vertellen.
heel eerlijkquote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Charise zal wel de vrijstelling pakken
Kijkend naar wat de FEBO graag wil
Als ie wint horen we dat uiteraard ook de hele dag, incl uitgebreide analysequote:Op maandag 24 februari 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Spel aan de gang lees ik. Keanu EIN DE LIJK met een spel bezig.. na een zeurdag erover gister.
Als hij verliest gaan we daar weer de hele dag geklaag over horen
Gaat dit nog steeds over het spel van nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik boop maar dat Jolien ons gaat verrassen. Heb geen enkele hoop voor Keanu.
Dat zou best raar zijn. Wat nu als ze Jane en Pootje hadden gekozen? Jane heeft een nominatiepin en Pootje een vrijstellingquote:Op maandag 24 februari 2025 10:31 schreef happyme28 het volgende:
Jordy zegt ook inderdaad Vrijstelling en Target.
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ie wint horen we dat uiteraard ook de hele dag, incl uitgebreide analyse
Als ie verliest en z'n team daarmee heeft, niet alleen door hem..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt!! Hoe dan ook.. zal er weer gezeurd geanalyseerd gaan worden door hem.
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."quote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt!! Hoe dan ook.. zal er weer gezeurd geanalyseerd gaan worden door hem.
En dan zeggen dat ie gepushed werd door Jordyquote:Op maandag 24 februari 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
Onderschat gemanipuleer van Sharice ook niet. Heeft leerschool uit kazachstan gevolgd.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef Flow3r het volgende:
Als ze elkaar moeten overtuigen wie een vrijstelling pakt dan staan Keanu en jolien het sterkst, Sharice heeft al eens een vrijstelling gehad en nog nooit op de bank gezeten
Ik ben iemand die....quote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."
quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Axel sauna moment
Axel denkt dat Jordy kan manipuleren
Jordy is een slechte verliezer volgens Axel![]()
Oh jaaaa dat zegt hij zooo vaakquote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En waar hij iets van heeft. "Ik heb zoiets van ..."
Als je wil winnen ga je toch niet juichen als je verliest. Kijk sjaggie erom zijn zoals jordy kan is overdreven. En manipuleren komt jordy ook voor uit. Die geeft dat gewoon toe.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Axel sauna moment
Axel denkt dat Jordy kan manipuleren
Jordy is een slechte verliezer volgens Axel![]()
Wat is er kwaad aan?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
En wederom kwaad praten van Axel over jordy.
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je wil winnen ga je toch niet juichen als je verliest. Kijk sjaggie erom zijn zoals jordy kan is overdreven.
Hem neerzetten als een slecht verliezer en manipulator. Hij praat zelf ook op mensen in bij sharice, jane en pootje. Is ook zo gefocust op jordy.quote:
Dit is toch geen kwaad spreken?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
En wederom kwaad praten van Axel over jordy.
Ik heb bij jordy vaak het gevoel dat ie zo graag bij de popi-jongens wilt horen dat ie zich met liefde voor hun karretje laat spannen en streken uithaalt en dan de schuld krijgt. Maar dat geef niet, want hij hoort er bij... denkt ie.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.
En hij speelt het spel ten volle.
Zijn gewone menselijke emotiesquote:Op maandag 24 februari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jordy lijkt wat weinig rem op zijn emoties te hebben. Niks mis mee. Kan alleen soms wat lastig zijn.
En hij speelt het spel ten volle.
Je zegt net in een andere post exact wat Axel zegt. Dit gaat echt nergens meer over.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hem neerzetten als een slecht verliezer en manipulator. Hij praat zelf ook op mensen in bij sharice, jane en pootje. Is ook zo gefocust op jordy.
En dat hij een manipulator is. En dan zichzelf ophemelen dat hij dat juist niet is. Hij heeft echt een obsessie in het spel met Jordy en manipuleert ook Jane door zo te praten.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit is toch geen kwaad spreken?
Hij zegt alleen dat Jordy slecht tegen z'n verlies kan.
Precies, ik zie hem ook liever dan die ander 2 die je noemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn gewone menselijke emoties![]()
Ik heb bijvoorbeeld Keanu nog niet echt blij gezien, Jolien niet echt boos
Heb liever iemand die zijn emoties toont ook al is dat overdreven dan zo'n afgevlakt gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |