Best snel alweerquote:Op maandag 24 februari 2025 10:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuw sauna rondje voor Jane en Axel
Die zwembroek van Axel ook nietquote:Op maandag 24 februari 2025 10:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het badpak van Jane niet heel flatteus vindt
Niks gemeens aan. Gewoon een constatering die nog juist is ook in een heel normaal gesprek. Thanks 👍quote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Dat overdreven ophemelen van Jordy en het groter maken van wat andere bewoners over hem zeggen begint rare vormen aan te nemen.
Hier is wat Axel daadwerkelijk in de sauna tegen Jane zei: filmpje
Weet je niet wat callcenterbitches zijn?quote:Op maandag 24 februari 2025 10:58 schreef happyme28 het volgende:
Sympathiek dit van Axel. Alsof die medewerker er wat aan kan doen.
Het gaat er wat mij betreft om dat hij zegt dat hij hem wel kan hebben en net zo manipulatief is. En alleen op Jordy projecteert. Sharice staat daar ook en Keanu ook. Hij is gefixeerd op 1 persoon en dat wordt hem door kijkers niet gewaardeerd zo blijkt uit zijn populariteitquote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef KinKiJan het volgende:
Dat overdreven ophemelen van Jordy en het groter maken van wat andere bewoners over hem zeggen begint rare vormen aan te nemen.
Hier is wat Axel daadwerkelijk in de sauna tegen Jane zei: filmpje
Hij zal daar straks weer een hele uiteenzetting over hebben, die hij beter besprak in de zelfhulpgroep.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
Ben geen psych, maar Keanu lijkt blij..
Bel de Limburgerquote:Op maandag 24 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
Ben geen psych, maar Keanu lijkt blij..
Het gaat er volgens mij over dat hij in een spel Mattie en Keanu gemanipuleerd heeft om ballen op elkaar te schieten zodat hij buiten schot zou blijven en dat Axel zoiets wil voorkomen deze keer als Jordy had willen spelen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het gaat er wat mij betreft om dat hij zegt dat hij hem wel kan hebben en net zo manipulatief is. En alleen op Jordy projecteert. Sharice staat daar ook en Keanu ook. Hij is gefixeerd op 1 persoon en dat wordt hem door kijkers niet gewaardeerd zo blijkt uit zijn populariteit
Hoop dat ze die targets in hun eigen team moeten houdenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
en ze moeten zelf kiezen aan wie ze de targets geven..
dat is Kakka hoop dat Sharice er zelf 1 van pakt
Ik denk niet dat ze dat doet want ze weet ook wel dat ze er niet goed op staat.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
zelf en eentje aan Milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
jaaaa sharice 2
🤣quote:Op maandag 24 februari 2025 11:12 schreef Jockari het volgende:
De lieve leuke verpleegster die je aan je bed wil hebben
[ afbeelding ]
Hoop dat ze 1 zelf ervan pakt... zou wel zo netjes zijnquote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat ze die targets in hun eigen team moeten houden
Die haalt alleen de GC weg, maar de stemmen op haar blijven staan.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:11 schreef Droopie het volgende:
Keanu heeft gewonnen, netjes.
Top targets incoming
Gamechanger van Sharice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |