haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan makenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Zou wel kut zijn als Jane, Mattie, Jolien en Sharice op de bank komen en dat Sharice dan door haar GC eraf komt
Klopt, dat zeg ik ook. De kijker bepaalt uiteindelijk. Maar populariteit kan met de week veranderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak genomineerd wil niet zeggen dat je niet kunt winnen
ach die zal hem morgen wel weer weg mogen spelen, we kennen het riedeltje ondertussen welquote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef Snensie het volgende:
Wat zal Sharice sjaggo zijn de rest van de week. I love you big brother!
weet ik nietquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar GC kan ze toch alleen een andere ongedaan maken
of heeft ze er nog1
ben de tel kwijt
Matti staat er prima voorquote:Op maandag 24 februari 2025 11:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Matt heeft een heel groot probleem vrijdag.
en Axel de censuurquote:Op maandag 24 februari 2025 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy zegt al : sharice heeft de game changer..
Jane, Jolien en Matt op de bank?quote:
Klopt maar zat er ook voor de nep in.. bleek gister wel uit het gesprek wat ze met Axel hadquote:
ik denk dat je het best mis hebtquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
Ja leuk!quote:
Ik hoop dat Jolien lekker doet wat ze zelf wilquote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: als axel hem krijgt moet jij (jolien) je censuur inzetten
Matt krijgt alle stemmen van Jordy. Gaat tussen Jolien en Jane danquote:Op maandag 24 februari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane, Jolien en Matt op de bank?
Nou, dan vrees ik dat Matt niet boven de 15% uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |