Jordy gaat eerstquote:Op maandag 24 februari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners van ieder team mag 1 iemand naar de DR komen, jullie mogen nu bepalen wie en in welke volgorde
Hij heeft toch altijd toen Pootje milena sharice en andere david op zowel Jordy al Matti gegaan.....quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
Apart dat je dan voor Keanu bent gegaan. Ik gok dat het overgrote deel Matti en Jolien stemmers waren. Die hadden ook op hem gestemd als Jane er zat ipv Keanu. Axel heeft ook van Jane gekregen ga ik vanuitquote:Op maandag 24 februari 2025 13:36 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik hem nu op hem gestemd maar zal dat nooit doen als Jane op de bank zit hoor
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.
irritainment ... heb je ook nodig in een rls.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.
Maar hier gaan we verder niet uitkomen, jij vindt 'm top, ik niet, allemaal prima.
En oh wee als mensen op hem stemmen. Dan is het huis te klein en wil hij wraak.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alles wat Jordy doet, vindt Jordy helemaal geweldig, zo ontzettend leuk en lachen, maar vooral als hij het doet he, dan kan ook alles, anders is het bal, topspel! Et voila, ziet zichzelf als God's gift.
Maar hier gaan we verder niet uitkomen, jij vindt 'm top, ik niet, allemaal prima.
Jemig wat een nachtmerrie zeg het zal je gebeuren.....quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weet nu dat hij gedroomd heeft over schuddebuikjes.. kon hij niet vinden in de supermarkt.. moest hij bijna van huilen
Waarop Jane vraagt, waarom? Je bent 22.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu weet nu dat hij gedroomd heeft over schuddebuikjes.. kon hij niet vinden in de supermarkt.. moest hij bijna van huilen
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukkenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:43 schreef ledn81 het volgende:
Gifjes hebben geen geluid gelukkig![]()
[ afbeelding ]
In de vijver was al grappig genoeg om punten bij mij te scorenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukken
Door de schutting ook wel denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 13:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over de schutting ermee zou hem ook wel lukken
Ik wilden Elsa er uit mag ikquote:Op maandag 24 februari 2025 13:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Apart dat je dan voor Keanu bent gegaan. Ik gok dat het overgrote deel Matti en Jolien stemmers waren. Die hadden ook op hem gestemd als Jane er zat ipv Keanu. Axel heeft ook van Jane gekregen ga ik vanuit
Jolien voegt ook helemaal niets toe in dit programma. Ze loopt als een dom schaap achter iedereen aanquote:Op maandag 24 februari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien miept nog eens dat ze de telefoon niet gaat opnemen
Slappe ha p
Tuurlijk! Maar denk dat het merendeel dat op Keanu heeft gestemd ook Axel eruit zou willen als Elsa niet op de bank had gezeten en dus met Jane ipv Elsa, had Axel waarschijnlijk gegaan.quote:
Ik dacht even dat ze het wel in haar had, maar ze zakt weer helemaal weg.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien voegt ook helemaal niets toe in dit programma. Ze loopt als een dom schaap achter iedereen aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |