Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.
Verder zorgt Jordy voor reuring. Weken is het hier geklaag dat het zo saai is en dat mensen maar liggen. Als Jordy er van het weekend uit was gegaan had je net zo goed op de tribune bij de kaartclub kunnen gaan zitten kijken dan had je zelfde gezien. Daarnaast is Jordy het favoriete onderwerp van Axel. Waar moet die jongen en anders dan nog over hebben.
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
Helemaal mee eens. Ik vind het een onbeholpen boer uit het Westland en speelt het spel niet slim.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.
Heb hem nog met niemand een diepgaand gesprek horen voeren, loopt weg voor "ruzies" en neemt het niet op voor zijn Jaxel maatje Jane, om die andere meiden niet te verliezen.
Ik vind dat hij het spel vreemd speelt.
nee ze hadden het over Milena.. nu net pas over Sharicequote:Op maandag 24 februari 2025 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou natuurlijk ook Sharice kunnen zijn.
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.
hij wil, net als Jordy, als laatste nederlandse man overblijven lijkt mij. En dan moet hij zich juist niet bij Jordy aansluiten.
Dit is geen feestboek boeien wat daar wordt gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
vind jij, hoeft hij natuurlijk niet te vindenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.
Het gaat er hier over wat er op de streams gebeurd en niet op facebookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Als Jane even tegen Matt zegt, geen zorgen ik zie jou in de finale.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:03 schreef Ireth het volgende:
leuk voor keanu dat hij gewonnen heeft, hoop dat het zijn zelfvertrouwen een boost(je) kan geven...
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?
Ik lees hier anders genoeg dat Jordy hoog staat op FB en dat op X en dat daar weer anders wordt gedacht. Dusquote:Op maandag 24 februari 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er hier over wat er op de streams gebeurd en niet op facebook
en hij heeft ook nog nergens in laten blijken dat hij dat zou willenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]Jane is totaal zijn type niet..
Axel ziet dat dit een marathon is en geen sprint.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.
Het zijn gewoon vrienden en bondgenoten in dat huis. Daar maken ze geen van tweeën meer van.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij heeft ook nog nergens in laten blijken dat hij dat zou willen
Het is hier commentaar op de streams. En jij bent niet de enige hoor zijn er genoeg die er op aangesproken worden of dat de berichten verplaatst worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik lees hier anders genoeg dat Jordy hoog staat op FB en dat op X en dat daar weer anders wordt gedacht. Dus
waarom dan mijn mening eruit halen? Waar staan deze dingen, wat je hier wel en niet mag zeggen? En wie bepaalt dit? Het is toch gewoon wat ik zag staan op FB dat is toch niet strafbaar?
Dat dus,quote:Op maandag 24 februari 2025 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn gewoon vrienden en bondgenoten in dat huis. Daar maken ze geen van tweeën meer van.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
Sharice: "Maar jij bent ook superslim hé..."
Jordy: "Ja klopt, maar...."
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
Over iemand die denkt dat ie 'god's gift' is gesprokenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over iemand die denkt dat ie 'god's gift' is gesproken
Hmm lekker, mosselen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Gust.F het volgende:
Jordy is een kleuter en Jolien is een mossel,zo een meeloper en slijmer
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Relativeren is het juiste woord ja haha.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus,
En hebben lol samen en relativeren, lijkt mij ook heel waardevol
Dit worden na afloop allemaal dikke vriendjesquote:Op maandag 24 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
Oh Jeff mag ook in het kartel, maar dan moet hij wel ontgroend worden. Dat moet dan met een doos koekjes.
Als ze het in stijl willen vieren moeten ze wel eerst die koekjes ergens uit een winkel jatten.
Echt he? Die gast is zo ontzettend vol van zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als afgelopen week Jane en niet Elsa daar gezeten had was de marathon doodgelopen voor Axel. Hij is nog niet vrij er kan van alles gebeuren.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Axel ziet dat dit een marathon is en geen sprint.
Voorlopig heeft dit vandaag windeieren gelegd, aangezien Jolien de target heeft en niet Axel.
Dat is begonnen met de koppelweek, van de week dat Jolien Axel in haar team wilde etc etc.
Als hij opeens volgende week (geld voor andere ook) fittie krijgt en zich manifesteert kunnen de kaarten zo weer geschud zijn
Oké, ik heb het gelezen! Wel strenge regels… maar ik ga mij eraan houden. Ik ben een flapuit en soms glipt er wel iets door. Maar ik doe dat dan op X met mijn 4K volgers die hoor ik nooit klagen..👍🏻quote:Op maandag 24 februari 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier commentaar op de streams. En jij bent niet de enige hoor zijn er genoeg die er op aangesproken worden of dat de berichten verplaatst worden.
Hier staan de regels
BB / [Gedragsregels en sancties]2025
Nope, dan was Keanu gegaan..de stemmen liggen compleet aan de samenstelling van de bankquote:Op maandag 24 februari 2025 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als afgelopen week Jane en niet Elsa daar gezeten had was de marathon doodgelopen voor Axel. Hij is nog niet vrij er kan van alles gebeuren.
En toch kan ik dat bij jordy nog wel hebben. Vind het bij hem nog een soort raar van schattig... "ach jochie toch..."quote:Op maandag 24 februari 2025 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he? Die gast is zo ontzettend vol van zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |