Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.
Verder zorgt Jordy voor reuring. Weken is het hier geklaag dat het zo saai is en dat mensen maar liggen. Als Jordy er van het weekend uit was gegaan had je net zo goed op de tribune bij de kaartclub kunnen gaan zitten kijken dan had je zelfde gezien. Daarnaast is Jordy het favoriete onderwerp van Axel. Waar moet die jongen en anders dan nog over hebben.
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Axel kan zich beter toevoegen aan het kartel maar blijkbaar heeft hij als enige target Jordy weg te spelen maar hij moet breder denken als hij slim is en niet op 1 paard wedden elke keer. Jordy is te populair om het huis uit te krijgen, dat moet toch wel duidelijk zijn geworden vrijdag.
Helemaal mee eens. Ik vind het een onbeholpen boer uit het Westland en speelt het spel niet slim.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eerlijk, ik vind Axel een beetje een simpele ziel. De enige gesprekken die ik van hem hoor is anti Jordy, bakkie pleur.
Heb hem nog met niemand een diepgaand gesprek horen voeren, loopt weg voor "ruzies" en neemt het niet op voor zijn Jaxel maatje Jane, om die andere meiden niet te verliezen.
Ik vind dat hij het spel vreemd speelt.
nee ze hadden het over Milena.. nu net pas over Sharicequote:Op maandag 24 februari 2025 13:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zou natuurlijk ook Sharice kunnen zijn.
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
axel wil helemaal niet eens bij dat kartel horen, die voelt zich sterk genoeg op de manier waarop hij het nu speelt.
hij wil, net als Jordy, als laatste nederlandse man overblijven lijkt mij. En dan moet hij zich juist niet bij Jordy aansluiten.
Dit is geen feestboek boeien wat daar wordt gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
vind jij, hoeft hij natuurlijk niet te vindenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Groep is nog te groot dus nu al daar mee bezig zijn is nog te voorbarig.
Het gaat er hier over wat er op de streams gebeurd en niet op facebookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Als Jane even tegen Matt zegt, geen zorgen ik zie jou in de finale.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:03 schreef Ireth het volgende:
leuk voor keanu dat hij gewonnen heeft, hoop dat het zijn zelfvertrouwen een boost(je) kan geven...
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?quote:Op maandag 24 februari 2025 13:13 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is niet zo'n hele slimme speler. Focus ligt te veel op als laatste NL man over te blijven. Axel is nog steeds van overtuigd dat hij gods gift is en dat alle vrouwen daar voor hem vallen.
quote:Op maandag 24 februari 2025 13:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Amen. Hij beeld zichzelf in dat hij Jane kan pakken terwijl die een vriend heeft. Alles kan stuk toch, Axel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |