Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft zo te horen weinig vertrouwen in Jordy die pannenkoeken bakt
Mag ze willen ja, maar neen hoor.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice mag zeker haar nominatietarget pin gaan omruilen voor een vrijstelling nadat de VAR beelden zijn bekeken
Ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje vindt alle meisjes in het huis mooier naturel
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice mag zeker haar nominatietarget pin gaan omruilen voor een vrijstelling nadat de VAR beelden zijn bekeken
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Gratis als je de actiondief mee neemt.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze willen een waterkoker
8 euro in de action
Jordy redt het seizoen nog enigzins.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geklaag over facebook snap ik niet zo goed. Je hoeft er niet te kijken he.
Verder zorgt Jordy voor reuring. Weken is het hier geklaag dat het zo saai is en dat mensen maar liggen. Als Jordy er van het weekend uit was gegaan had je net zo goed op de tribune bij de kaartclub kunnen gaan zitten kijken dan had je zelfde gezien. Daarnaast is Jordy het favoriete onderwerp van Axel. Waar moet die jongen en anders dan nog over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |