Ze kan nu dus geen dubbelspel meer spelen? Of laat het kartel haar denken dat ze er nog wel bij hoort? Is dat gesprek nog ergens te vinden?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende: [..] Klopt maar zat er ook voor de nep in.. bleek gister wel uit het gesprek wat ze met Axel had
Jawelquote:Op maandag 24 februari 2025 11:44 schreef greysbones het volgende:
ik ben toch nie gek?
die GC van Sharice kan ze toch maar tegen 1 andere GC inzetten?
Jolien moet helemaal niks!quote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: als axel hem krijgt moet jij (jolien) je censuur inzetten
moet ie er wel wat voor doenquote:Op maandag 24 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil de telefoon nog opnemen dan is zijn dag compleet
Ze is veel aangenamer aanwezig, sinds ze van die sint-niklaas is los geweekt.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijker waardeert Jolien denk ik steeds meer en dat gaat zich uitbetalen
ik heb net nog gekekenquote:
zo doen ze dat elke keerquote:Op maandag 24 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
zie nu dat op s2 Sharice de haartjes van Milena wast op de bank
Elsa kon dat ook zo goed op die manierquote:Op maandag 24 februari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het een keer eerder gezien idd maar ik let nooit zo op die 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kon dat ook zo goed op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
had deze niet gezien!!!
Smile, it's free therapy.
de naam van Mattiquote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
echt die durft hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dus mattie aangesproken je gaat toch mijn vriendinnetje redden
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
Bedankt, nu snap ik het beter.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.
ik heb niks lelijks gehoordquote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien, Jordy en Mattheus smoezen over nominaties, op de bank zetten en elkaar redden.
Milena wordt lelijk over gepraat. Mattheus gaat Charice niet redden
Mattheus vindt Jolien en Jordy de meest betrouwbare want die hebben hem er nooit opgezet.
Klopt, hij noemt het alleen niet bij iedere gelegenheidquote:Op maandag 24 februari 2025 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft Axel net zo goed in vizier als andersom.
Dat blijkt wel weer uit dit gesprek.
Jawel! Jolien heeft maar te luisteren naar de leiderquote:
Axel ook niet, dat wordt er weer van gemaakt. Maar whatever, Jordy is heilig, en dat is prima, maar hou het dan wel bij wat echt te zien is geweest.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, hij noemt het alleen niet bij iedere gelegenheid
Is altijd zo volgens mij.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
de enige regel is 1 om 1 in de finale volgens jordy
TeamJordy in den gloriaquote:Op maandag 24 februari 2025 12:02 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy begint mij steeds meer te irriteren met zijn attitude plus zijn overdreven gedrag dit gaat bij mij zo tegenstaan! Walgelijk mannetje. Heel Facebook vindt het kartel geniaal en willen net als Jordy Axel en Charice eruit. Ik wil Jordy eruit de kwal.
Ga nou eens niet opelkaar zitten katten.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Aan je posten te lezen is dit nooit anders geweest.
Ik zou zeggen, als je je zo irriteert, ga dan wat anders doen
Dat benoemen van het kartel wordt ook steeds meer een soort "bende van de zwarte hand" gedoe, beetje basisschoolniveautje.quote:
Q&Q en het mysterie van de verdwenen koekjesquote:Op maandag 24 februari 2025 12:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat benoemen van het kartel wordt ook steeds meer een soort "bende van de zwarte hand" gedoe, beetje basisschoolniveautje.
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de passende reactie van Jane
[ afbeelding ]
Jane heeft ook een target.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:09 schreef Hznootje het volgende:
Maar ze hebben nu toch alleen nog maar een target toch ( behalve Jane) Dus ik neem aan dat er nog wel eentje bij op de bank kan komen en dat dit het nog niet is..M.a.w. de rest is nog niet perse safe
Ik wist niet dat mosselen konden lopen?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:06 schreef Gust.F het volgende:
Jordy is een kleuter en Jolien is een mossel,zo een meeloper en slijmer
Ik heb het idee dat hij denkt veilig te zijn, maar ik vermoed dat het niet bij deze targets blijftquote:
Nee dat denk ik ook niet dat hij nu veilig is.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij denkt veilig te zijn, maar ik vermoed dat het niet bij deze targets blijft
Doe je er maar wat melk bij doen ze op de stream ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
nee die is blijkbaar aan het kaarten.quote:
Daar is toch een naampje voor?quote:Op maandag 24 februari 2025 12:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ligt Jordy weer te lezen hoe geweldig ze hem vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |