Ze is veel aangenamer aanwezig, sinds ze van die sint-niklaas is los geweekt.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
De kijker waardeert Jolien denk ik steeds meer en dat gaat zich uitbetalen
ik heb net nog gekekenquote:
zo doen ze dat elke keerquote:Op maandag 24 februari 2025 11:50 schreef Kissingbird het volgende:
zie nu dat op s2 Sharice de haartjes van Milena wast op de bank
Elsa kon dat ook zo goed op die manierquote:Op maandag 24 februari 2025 11:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heb het een keer eerder gezien idd maar ik let nooit zo op die 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kon dat ook zo goed op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
had deze niet gezien!!!
Smile, it's free therapy.
de naam van Mattiquote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
echt die durft hequote:Op maandag 24 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena dus mattie aangesproken je gaat toch mijn vriendinnetje redden
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:54 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het niet volgen.
Ik hoorde Jordy zeggen: maar ik snap nog steeds niet waarom hij mijn naam in de podcast heeft genoemd.
Bedankt, nu snap ik het beter.quote:Op maandag 24 februari 2025 11:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu tijdens de podcast.. hij heeft gezegd dat het spelwise was omdat de manier van het spel spelen niet matched met Jordy. Daarom zou hij Jordy naar huis sturen van Elsa, Axel (kon hij het beide goed mee vinden) en zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |