Nope die vissen niet in de zelfde vijver.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope, dan was Keanu gegaan..de stemmen liggen compleet aan de samenstelling van de bank
Die zie ik nog z’n 24 uur aanvragen als Sharice/milena op de bank komt. Mooiste zou zijn als beide dames op de bank komenquote:Op maandag 24 februari 2025 13:27 schreef Ireth het volgende:
Pootje weer ter aarde gestort zie ik...
Ja waarom zou je er eerst ook 1 pakken,met het risico dat je 2e straks gejat isquote:
Ja klopt,maar Sharice was de eerste die zei "ik pak er gelijk 2" dus toen typte ik dat, maar toen moest de rest ook ineens volgen en sloeg mijn bericht nergens meer opquote:Op maandag 24 februari 2025 13:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze er allemaal 2
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over iemand die denkt dat ie 'god's gift' is gesproken
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:31 schreef ledn81 het volgende:
Kan Milena gewoon even een hele pannenkoek nemen nu![]()
Die is nerveus ofzo want staat op standje kraai al de hele morgen
ja heey!quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja klopt,maar Sharice was de eerste die zei "ik pak er gelijk 2" dus toen typte ik dat, maar toen moest de rest ook ineens volgen en sloeg mijn bericht nergens meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ze heeft zo'n felle harde stemquote:Op maandag 24 februari 2025 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook gewoon random ineens die snep overal bovenuit he?!
ik zie dat alpha mannetje niet zo, en natuurlijk vind hij zichzelf slim, lijkt me niet meer dan logisch als je eerst uitgekakt bent, maar toch nog steeds daar zit, doordat je het spel speelt op jouw manier.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:32 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders. Ten eerste bewijst Jordy dat hij gister het slim gespeeld heeft. Jordy heeft al zijn onzekerheden reeds uitgesproken daar. Axel vindt zichzelf ook heel slim en doet zich voor als alpha mannetje van de roedel.
Ik hem nu op hem gestemd maar zal dat nooit doen als Jane op de bank zit hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Nope die vissen niet in de zelfde vijver.
nee hoor, geen probleem met zijn haar achterover doen gelukkigquote:Op maandag 24 februari 2025 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel heeft nu toch ook zijn kast? Ik zie niet dat hij iets aan zijn haar doet, beetje zelfde kapsel als Keanu. Of heeft hij ook hetzelfde probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |