Waarom dan die vrijstelling pakken ipv aan een ander geven en vragen hem op de bank te zetten?? Ik geloof nooit dat hij weg wil en het zou BB sieren om niet mee te gaan in zijn raar spelletje.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
Die stapt niet zelf op. Volgens mij is het 1 grote act. Als hij een vrijstelling kan pakken of de telefoon opnemen of op een knop drukken dan is hij er als eerste bij.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef ledn81 het volgende:
Pootje weer in bed.. straks Sharice en Mileen op de bank en dan stapt Pootje uit zichzelf op
het verhaal van haar moederquote:Op maandag 24 februari 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Toch al bij de masseur bij haar inleiding filmpje....kijk je wel uit voor mijn haar want het is net gewassen.....
En werd hij rood....??? Meestal gebeurt het als hij haar niet helemaal vertrouwd .quote:Op maandag 24 februari 2025 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Gaan we al, Axel tegen Jane: 'is er wat' Jane: 'nee niets'....Begin van het einde.
Dat zou echt geweldig zijn. Hij denkt nu echt dat hij het hele spel regeert en weg kan sturen wie hij wilquote:Op maandag 24 februari 2025 14:36 schreef Ireth het volgende:
Hoe gezellig zou het volgende week zijn als jordy het voor elkaar krijgt dat Milena op de bank komt, maar de kijker beslist dat er iemand anders uit moet en ze mag blijven
Niet gezien.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
En werd hij rood....??? Meestal gebeurt het als hij haar niet helemaal vertrouwd .
Als maar 1 van die 2 meiden weg gaat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn. Hij denkt nu echt dat hij het hele spel regeert en weg kan sturen wie hij wil
2 figuren die zelf nog niets hebben laten zien en alleen maar meelopen met de sterkste op dat momentquote:
Gehaaid ook wel want ze weten dat.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mileen en Sharice ook een soort van.. naast een fohn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |