SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Volgens mij zit kree dit nu ff te visualiseren en heeft zoiets van: "Niet gek, misschien heb ik dat ook wel als ik 100 ben en 4 kids en 6 kleinkids heb."quote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niets vreemd aan, zo gaat dat in het leven heb
Mijn kont is trouwens net een recreatie gebied, bied plaats aan wel 10 tenten
Kraters, heuvels, alles is voorhanden. Af en toe hoor je een waterval. En dat alles voor de prijs van 1![]()
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weer
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Fris ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weerDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Kreeiaanse teksten ditquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes heb ik dan niet, maar zie zal nog wel ergens te spannen zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoegquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer naar de Ardennen...
Zelfs een natte grot is aanwezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje![]()
![]()
Nu ga je wel een stapje te verquote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje
quote:sow danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoeg
Zelfs een natte grot is aanwezig![]()
![]()
-4 hierquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en het vriest nog behoorlijk.
Hey Lovelyquote:Bye Lovey "W
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon nietquote:
Eindelijk de ontknaping van Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!![]()
quote:quote:quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
![]()
![]()
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss
Do what you love, love what you do!![]()
Expeditie Dotquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!
Vannacht weer -7 brr.. ach eind van de week lentequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Ik blijf toch nog maar ff binnen!
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedruktquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss![]()
Ach die kakhielen vallen wel schoon te wassen. Voor de rest klinkt haar omschrijving van zichzelf toch gewoon prima?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss![]()
![]()
Dat zou dan eindelijk een note zijn die wel ergens over gaatquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedrukt![]()
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss
Ik weet het so net nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wordt dat grietje met wie hij altijd zit te bellen dan niet jaloers?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkDie ene die in een relatie zit, bedoel ik?
![]()
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijk
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?Do what you love, love what you do!![]()
Hey ho stopquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.Je laat je potdorie toch niet zomaar friendzonen door die koekwaus? Kom op zeg, duik er op!
![]()
![]()
Gewoon dumpen die gozer dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mmms dottttttt mss wel maar net als meer hier. ik heb geen idee.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Gevoel voor humor: Check!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?
Zelfspot: overduidelijk nu, check!
Vraag haar anders ff of ze haring lust!Dat was gisteren ineens ook een vereiste, toch?
![]()
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?![]()
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
-5 hier.quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik hoop het niet voor haar..quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat Amalia weer een nieuw zusje krijgen, nu de vorst er weer een keer overheen gegaan is?Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet neit of ik dit moet doen gewoon? ik mag dot nl wel. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?![]()
![]()
Nu moet je welquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?![]()
Zet het dan onder een spoiler.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?How can I make this topic about me?![]()
Sexytalk denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
Nieuwe kook-video's maken in haar keuken enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt he, heeft hij eindelijk een gewillige dame gevonden, wil hij haar friendzonen!quote:Het is ook nooit goed met die gast!
![]()
nee doe het niet ook ik leg het wel; uit in DM enzop als ze wel;f wil weten, niks ergs enzo en over hangtieten ofzo of etc.Do what you love, love what you do!![]()
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijvenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja zo kan die wel weer he vervelende manWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dan kunnen wij het niet lezenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet het dan onder een spoiler.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2025 09:52:17 ]![]()
De sfeer is om te snijden.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik ben niet degene die haar wil neuken, dat is kree!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijven![]()
hmm als het zou kunnen zonder vooroordelen. dan zou ik hier vertellen.
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @Paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.quote:![]()
Nou, ga er dan ook gewoon voor!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.![]()
![]()
Kreeg dan toch zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijvenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@ToT heeft al een vriendinnetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ach ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @:paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.
We doen het er maar mee.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.quote:![]()
Nee hoef het al niet meer te weten, @Paul heeft alles weer eens verpestquote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef kree het volgende:
wacht is laat ik de vraag eens helemaal andersom stellen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sta hier van te kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.![]()
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpest
Ach misschien kan het alsnog terug komen.![]()
![]()
nee hoor, ik ga zo ff vragen aan jullie. ff peukje doen enzo en dan ben ik echt oprecht benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpestDo what you love, love what you do!![]()
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.
Ach misschien kan het alsnog terug komen.![]()
Dat hij snel verliefd wordt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijken
Ja ik moet m'n cavia's volgens mij wel bij 'm vandaan houden als ik hier ooit weer een meet hou organiseren en kree tegen alle verwachtingen in een keertje TÓCH zou komen.![]()
Water is natquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.![]()
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat is al 2 decennia lang zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijn![]()
Jij woont meer dan 2 meter buiten Katwijk, jouw cavias zijn veiligquote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij snel verliefd wordt?
Ja ik moet m'n cavia's volgens mij wel bij 'm vandaan houden als ik hier ooit weer een meet hou organiseren en kree tegen alle verwachtingen in een keertje TÓCH zou komen.![]()
Dat je verliefd wordt op alles wat rondloopt en jetsers heeft wisten we nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?![]()
![]()
Volgens mij is een strandtent in zijn met Japanse Duizendknoop overwoekerde tuin al veel te ver voor hem.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij woont meer dan 2 meter buiten Katwijk, jouw cavias zijn veilig![]()
nou denk dat toch niet he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je verliefd wordt op alles wat rondloopt en jetsers heeft wisten we nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Naar wat ook weerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga zo ff vragen aan jullie. ff peukje doen enzo en dan ben ik echt oprecht benieuwd.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaa we hebben de eerste storing van de auto te pakken.. emissiestoring
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Echt hoor, dan krijgt ie een sociale huurwoning die veel te groot is voor hem, en dan verwaarloosd ie zijn tuintjequote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is een strandtent in zijn met Japanse Duizendknoop overwoekerde tuin al veel te ver voor hem.![]()
reset drukken en doorrijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Volkswagen zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Jaa we hebben de eerste storing van de auto te pakken.. emissiestoring![]()
Er valt nog niets te dumpen, het schijnt als je hier verteld hoe je er uit ziet je gelijk een relasie hepquote:
Prima spreekbeurt Dotteke, geen vragen meer en een 8,5 voor t rapport.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik denk gewoon. Heel weinig?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:57 schreef kree het volgende:
hmmms soms denk ik echt wat moet ik. met jullie aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lust ik nietquote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevoel voor humor: Check!
Zelfspot: overduidelijk nu, check!
Vraag haar anders ff of ze haring lust!Dat was gisteren ineens ook een vereiste, toch?
Peugeot, denk de kou, motor hield in met startenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Nu iets zeggen wat je meentquote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoor
Ja nou dat laatste geloof ik wel van jullie tweequote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er valt nog niets te dumpen, het schijnt als je hier verteld hoe je er uit ziet je gelijk een relasie hep
Maar dumpenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
tja. ik ben eruit dat ik mss duidelijker moet zijn onderhand over wie wel en niet leuk vinden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Pfff. Roetfilter vol misschien. Dat is dan feest.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Of inderdaad de kou.How can I make this topic about me?![]()
Komt dat niet aan bod bij een apk of beurt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Roetfilter vol misschien. Dat is dan feest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Die act is zo goed, dat je bijna denkt dat het echt is.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Zelf jij kan te ver gaan hequote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!
maarre heb toch hoop meisjes die ik allemaal wel leuk vond en nog gewoon als vrienden? dat kan ook
maar de echte echt leuk heb ik nog niet gevonden.Do what you love, love what you do!![]()
Dat denken wij andersom ookquote:Op maandag 17 februari 2025 09:57 schreef kree het volgende:
hmmms soms denk ik echt wat moet ik. met jullie aan
MikeyttGod![]()
geen eentje van geneukt trouwens mocht dat vraag zijn. vond ze leuk om wat ze zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, maar een APK is een momentopname. Als er op het moment van de keuring geen storing is, dan is het oké.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt dat niet aan bod bij een apk of beurt?
En bij een beurt niet, volgens mij doen ze er pas wat aan als er echt een storing is, zoals nu.How can I make this topic about me?![]()
Valt tegen..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:01 schreef kree het volgende:
geen eentje van geneukt trouwens mocht dat vraag zijn. vond ze leuk om wat ze zijn.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Hmm, nou ja, kijk wel als het wat minder koud isquote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar een APK is een momentopname. Als er op het moment van de keuring geen storing is, dan is het oké.
nee hoor?quote:
ik heb er nl wel principes over enzo. enne naja soms is lastig.Do what you love, love what you do!![]()
Oké. Geeft ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor?
ik heb er nl wel principes over enzo. enne naja soms is lastig.
Je begint er zelf over.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Je kunt je auto nu niet missen, deze weken. Dit is wel waardeloos.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, kijk wel als het wat minder koud isHow can I make this topic about me?![]()
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn manquote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
tja. ik ben eruit dat ik mss duidelijker moet zijn onderhand over wie wel en niet leuk vinden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
prima onderwerp hoor? heb ook niet echt problemen mee om eerlijk te vertellen?Do what you love, love what you do!![]()
wat ik wil dan bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn manDo what you love, love what you do!![]()
Nee de auto moet ik wel hebben idd.. anders ff uit laten lezenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt je auto nu niet missen, deze weken. Dit is wel waardeloos.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
ik weet niet ahahaha bedoel het mag toch wel of niet soms tis niet dat er nu drama is of zo hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn manF.K.A. SuperwormJim![]()
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef kree het volgende:
prima onderwerp hoor? heb ook niet echt problemen mee om eerlijk te vertellen?Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Jezus Christusquote:Op maandag 17 februari 2025 10:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
ik weet niet ahahaha bedoel het mag toch wel of niet soms tis niet dat er nu drama is of zo hahahaha![]()
Je krijgt vast wel een leenauto nu UNquote:Op maandag 17 februari 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee de auto moet ik wel hebben idd.. anders ff uit laten lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja het maakt mij niet uit, maar ben maar 1 keertje verliefd geweest en echt mis haar nog beetje.quote:
en toen heeft ze me geneukt. ok dus heel simpel voor mij maar 1 keer met iemand gedaan. naja meerdere keren wel. maarja boeien?Do what you love, love what you do!![]()
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van dezequote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel een leenauto nu UNTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Misschien kun je een beroep doen op coulance? Dat je zo vlak na aanschaf ineens een storing hebt?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van dezeHow can I make this topic about me?![]()
Nee wat je wil zeggenquote:
Geen touw aan vast te knopen soms, meestal Maja boeie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zit er geen garantie op, je hebt hem net?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van dezeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das niet vaak.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
tja het maakt mij niet uit, maar ben maar 1 keertje verliefd geweest en echt mis haar nog beetje.
en toen heeft ze me geneukt. ok dus heel simpel voor mij maar 1 keer met iemand gedaan. naja meerdere keren wel. maarja boeien?Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
ik schaam me er niet voor he? en alleen al daarom deed ik dat, want was dik verliefd toen.
Maarja zoals meeste wel weten gaat dan uit enzo. en balblabla. maar dit was Andres en gekwetst heeft t me tot in diepste van mijn hart.
nooit meer seks gehad enzoDo what you love, love what you do!![]()
Garage zit klein uurtje rijden waar ik m van heb, geen garantie maar wellicht heb ik geluk gezien de pech ik heb gehadquote:Op maandag 17 februari 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kun je een beroep doen op coulance? Dat je zo vlak na aanschaf ineens een storing hebt?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Maar toch meerdere keren welquote:Op maandag 17 februari 2025 10:09 schreef kree het volgende:
ik schaam me er niet voor he? en alleen al daarom deed ik dat, want was dik verliefd toen.
Maarja zoals meeste wel weten gaat dan uit enzo. en balblabla. maar dit was Andres en gekwetst heeft t me tot in diepste van mijn hart.
nooit meer seks gehad enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
ik ga alleen nog seks doen als ik echt ff overtuigd ben van iemand. en leuk met elkaar en toekomst samen. anders neit en dikke pech.Do what you love, love what you do!![]()
Nooit meer dus?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
dit shocking voor jullie trouwens? neem aan neukt iedere week ander?
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor?
ik heb er nl wel principes over enzo. enne naja soms is lastig.Right, dat was het!
![]()
![]()
Kut straaljagers.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
je onderschat mij. ik ben net als die gozer van American pie.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ah, en ik dacht dat je mokersnel verliefd kon worden op alles wat jetsers heeft?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
tja het maakt mij niet uit, maar ben maar 1 keertje verliefd geweest![]()
Dan heb je ondertussen wel eelt op je handen zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 10:11 schreef kree het volgende:
dit shocking voor jullie trouwens? neem aan neukt iedere week ander?
Nu snap ik ook dat je je boxershirt aanhoudt in bed
Met de appeltaart?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat mij. ik ben net als die gozer van American pie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
weet ik. ben er niet tegen. maar met iemand waar ik van hou dan, tis principe. echt waar.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
Seks is sowieso wel leuk hoor kreeDo what you love, love what you do!![]()
Van @koekiemonster ging zijn kleine Kreetje wel steigeren toenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, en ik dacht dat je mokersnel verliefd kon worden op alles wat jetsers heeft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb die film niet gezien, maar jij neukt dus appeltaarten?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
je onderschat mij. ik ben net als die gozer van American pie.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef StevenHyde het volgende:
Voel me net goedele liekens, maar dan wat minder knap
![]()
nee ja hahahaha. ok dat zou ook nog wat wezen. sowieso die hele films. maar die met die cougar doelde ik op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tot strakkiesquote:
Snap ik wel hoor. Zou zelf ook bedanken voor het Nederlands elftal. Hadden ze maar eerder moeten bellen. Principes.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. ben er niet tegen. maar met iemand waar ik van hou dan, tis principe. echt waar.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou nog wel gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Zou zelf ook bedanken voor het Nederlands elftal. Hadden ze maar eerder moeten bellen. Principes.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mensen mentionen is VERBOTEN, staat een maand vakantie opquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van @:Koekiemonster ging zijn kleine Kreetje wel steigeren toen![]()
Ja ik stiekem ook hoor. Als keeper. Als Pasveer t nog lukt, dan ik ook wel.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat een rare tijd, is hij ziek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk vakantie..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen mentionen is VERBOTEN, staat een maand vakantie op
Bekijk deze YouTube-video
ik zou vallen op die griet btw. hahaha no way dat ik dat ooit zo hoor, maar mooi gedaan in film.Do what you love, love what you do!![]()
Hij haalt Mini-ToT van het station hé, en het is vakantiequote:
of hoewel. Ik hoorde dit wel. soort van. maar geen idee joh was er niet mee bezig toen. nog spijt vn.Do what you love, love what you do!![]()
O, geen idee dat het vakantie wasquote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij haalt Mini-ToT van het station hé, en het is vakantie
Vakantie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja altijd in februari.. Voorjaarsvakantiequote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee dat het vakantie was
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begintDus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Ik wacht met je meequote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Oh hoi Amy!
![]()
Druk hier.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Vrijdagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Nou eind van de week twee of drie dagen lente weer![]()
BollukDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Het zal in t noorden wel niet warmer worden dan 12 a 13 graden
Ja het is niet warm. Vannacht was het hier iets van -6, en nu is het nog iets van -2.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begintHow can I make this topic about me?![]()
nu niet meer wil allemaal van minimaal ff van 3 van jullie verhalen horen voor ik over mezelf ga vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef kree het volgende:
nu niet meer wil allemaal van minimaal ff van 3 van jullie verhalen horen voor ik over mezelf ga vertellen.![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goedemorgen!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou eind van de week twee of drie dagen lente weer![]()
Ja, rokjesdag
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Heeft daar niks mee te makenquote:
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen woorden gebruiken die je nog nooit in je mond gehad hebt heDo what you love, love what you do!![]()
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe beetje wel. maarja ok kan je niet dwingen enzo.
Maar het is een openbare forum, iedereen kan mee lezen ( dan ga ik niet alle in's en out's vertellen)
Wel jurkjes, maar daar is t nog té koud voorquote:
Gezellig
MikeyttGod![]()
snap wel. DM openquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..
Maar het is een openbare forum, iedereen kan mee lezen ( dan ga ik niet alle in's en out's vertellen)
Kijk kree nu weet je ook iets over mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Geile shit..
MikeyttGod![]()
enne ja ik snap je wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
Kijk kree nu weet je ook iets over mij
krees plezier paleis. welkomquote:Op maandag 17 februari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
waar kom ik hier nu weer binnen
geile shit??![]()
![]()
Ik geloof dit nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.![]()
Kom ook maar net binnen en het is weer vol vage verhalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
we kunnen u voorstellen aan aantal dames?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom binnen in DTS
nu Kree's hol
of heren of combie als u prefereert?Do what you love, love what you do!![]()
Dm hem gewoon wat geile shitquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
Kijk kree nu weet je ook iets over mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
we kunnen u voorstellen aan aantal dames?
of heren of combie als u prefereert?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij is meer van de meisjesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klote, wat is het plan voor vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen
Nog steeds niet heel bestBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik neem nog een koffie
MikeyttGodsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Heb een gesprek met psycholoog. Moet ook nog eens goed opruimen. Dat is het welquote:Op maandag 17 februari 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote, wat is het plan voor vandaag?:')![]()
daar geloof ik niks vanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree en Dot zijn een stelletje @:greysbones
Steukertquote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree en Dot zijn een stelletje @:greysbones
dan doe je maar alsof je een meisje bentquote:
Sp3ccelien
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?Do what you love, love what you do!![]()
ik las roodborstigquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet weten dat @:sp3c in werkelijk een jonge rondborstige blondine is
gehehe te grappig weer. ben zo niet nl. maar ok erover lullen vind ik wel grappig.Do what you love, love what you do!![]()
oh er is wel meer voorbij gekomen. Vooral niet teruglezenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
waar kom ik hier nu weer binnen
geile shit??![]()
![]()
How can I make this topic about me?sinterklaaskapoentje
![]()
Hallo zeg Goeiemorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?:')![]()
Misschien zelf nog een stuk buiten wandelen tussendoor? Anders zo'n benauwde dag met dat opruimen erbij. Iig sterkte en hoop dat t meevalt vandaag uiteindelijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb een gesprek met psycholoog. Moet ook nog eens goed opruimen. Dat is het welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is leuk. Inloggen op FOK! en gelijk beginnen met een TR zettenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wtfquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo uit het nietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lolquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zeg Goeiemorgen
Watquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?![]()
Het is weer maandagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is leuk. Inloggen op FOK! en gelijk beginnen met een TR zetten
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Is dit jouw wens?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
nou over dildo's en seks enzo, ooooooeh gevaarlijk dat kinderen mss weten wat het is he?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee man moet je een beetje voorbereidenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb net ook even mijn frustraties geuit bij mijn baasTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
jij meer dan ol. gehehehe je maakt dat vaker mee.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee man moet je een beetje voorbereidenDo what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik ga nog wel een stukje wandelen. Moet ook naar de apotheekquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien zelf nog een stuk buiten wandelen tussendoor? Anders zo'n benauwde dag met dat opruimen erbij. Iig sterkte en hoop dat t meevalt vandaag uiteindelijk.:')![]()
@Dotteke is kei- en keihard aan de kant gezet andersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee hoor ik hou van dot?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sp3c het volgende:
@:dotteke is kei- en keihard aan de kant gezet andersDo what you love, love what you do!![]()
Ja @ol. is me er eentjequote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
jij meer dan ol. gehehehe je maakt dat vaker mee.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Aaawquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WWeet ik niet?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ok mijnheertje 1x geneukt in je levenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou over dildo's en seks enzo, ooooooeh gevaarlijk dat kinderen mss weten wat het is he?![]()
HopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
CrapOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: