Gevoel voor humor: Check!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
-5 hier.quote:
Ik hoop het niet voor haar..quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat Amalia weer een nieuw zusje krijgen, nu de vorst er weer een keer overheen gegaan is?
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?
Nu moet je welquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?
Zet het dan onder een spoiler.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
Sexytalk denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
Nieuwe kook-video's maken in haar keuken enzo.
Echt he, heeft hij eindelijk een gewillige dame gevonden, wil hij haar friendzonen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |