Gevoel voor humor: Check!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
-5 hier.quote:
Ik hoop het niet voor haar..quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat Amalia weer een nieuw zusje krijgen, nu de vorst er weer een keer overheen gegaan is?
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?
Nu moet je welquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?
Zet het dan onder een spoiler.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
Sexytalk denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
Nieuwe kook-video's maken in haar keuken enzo.
Echt he, heeft hij eindelijk een gewillige dame gevonden, wil hij haar friendzonen!quote:
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijvenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja zo kan die wel weer he vervelende man
Ja dan kunnen wij het niet lezenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet het dan onder een spoiler.
Ik ben niet degene die haar wil neuken, dat is kree!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijven
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @Paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.quote:
Nou, ga er dan ook gewoon voor!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
hmm als het zou kunnen zonder vooroordelen. dan zou ik hier vertellen.
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.
Kreeg dan toch zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijven
Ach ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @:paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.quote:
Nee hoef het al niet meer te weten, @Paul heeft alles weer eens verpestquote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef kree het volgende:
wacht is laat ik de vraag eens helemaal andersom stellen?
Ik sta hier van te kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
hmm als het zou kunnen zonder vooroordelen. dan zou ik hier vertellen.
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpest
nee hoor, ik ga zo ff vragen aan jullie. ff peukje doen enzo en dan ben ik echt oprecht benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpest
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.
Ach misschien kan het alsnog terug komen.
Dat hij snel verliefd wordt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijken
Water is natquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijken
Ja dat is al 2 decennia lang zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijn
Jij woont meer dan 2 meter buiten Katwijk, jouw cavias zijn veiligquote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij snel verliefd wordt?
Ja ik moet m'n cavia's volgens mij wel bij 'm vandaan houden als ik hier ooit weer een meet hou organiseren en kree tegen alle verwachtingen in een keertje TÓCH zou komen.
Dat je verliefd wordt op alles wat rondloopt en jetsers heeft wisten we nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |