Volgens mij is een strandtent in zijn met Japanse Duizendknoop overwoekerde tuin al veel te ver voor hem.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij woont meer dan 2 meter buiten Katwijk, jouw cavias zijn veilig
nou denk dat toch niet he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je verliefd wordt op alles wat rondloopt en jetsers heeft wisten we nog niet.
Naar wat ook weerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga zo ff vragen aan jullie. ff peukje doen enzo en dan ben ik echt oprecht benieuwd.
Echt hoor, dan krijgt ie een sociale huurwoning die veel te groot is voor hem, en dan verwaarloosd ie zijn tuintjequote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is een strandtent in zijn met Japanse Duizendknoop overwoekerde tuin al veel te ver voor hem.
reset drukken en doorrijdenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Jaa we hebben de eerste storing van de auto te pakken.. emissiestoring
Volkswagen zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Er valt nog niets te dumpen, het schijnt als je hier verteld hoe je er uit ziet je gelijk een relasie hepquote:
Ik denk gewoon. Heel weinig?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:57 schreef kree het volgende:
hmmms soms denk ik echt wat moet ik. met jullie aan
Lust ik nietquote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Gevoel voor humor: Check!
Zelfspot: overduidelijk nu, check!
Vraag haar anders ff of ze haring lust!Dat was gisteren ineens ook een vereiste, toch?
Peugeot, denk de kou, motor hield in met startenquote:
Nu iets zeggen wat je meentquote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoor
Ja nou dat laatste geloof ik wel van jullie tweequote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er valt nog niets te dumpen, het schijnt als je hier verteld hoe je er uit ziet je gelijk een relasie hep
tja. ik ben eruit dat ik mss duidelijker moet zijn onderhand over wie wel en niet leuk vinden.quote:
Pfff. Roetfilter vol misschien. Dat is dan feest.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef _UserName_ het volgende:
Komt dat niet aan bod bij een apk of beurt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pfff. Roetfilter vol misschien. Dat is dan feest.
Die act is zo goed, dat je bijna denkt dat het echt is.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.
Zelf jij kan te ver gaan hequote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!
Dat denken wij andersom ookquote:Op maandag 17 februari 2025 09:57 schreef kree het volgende:
hmmms soms denk ik echt wat moet ik. met jullie aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |