-4 hierquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en het vriest nog behoorlijk.
Hey Lovelyquote:
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon nietquote:
Eindelijk de ontknaping van Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
Expeditie Dotquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!
Vannacht weer -7 brr.. ach eind van de week lentequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Ik blijf toch nog maar ff binnen!
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedruktquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon niet
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss
Ach die kakhielen vallen wel schoon te wassen. Voor de rest klinkt haar omschrijving van zichzelf toch gewoon prima?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
Dat zou dan eindelijk een note zijn die wel ergens over gaatquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedrukt
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
Maar wordt dat grietje met wie hij altijd zit te bellen dan niet jaloers?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijk
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hey ho stopquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.
mmms dottttttt mss wel maar net als meer hier. ik heb geen idee.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |