SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Volgens mij zit kree dit nu ff te visualiseren en heeft zoiets van: "Niet gek, misschien heb ik dat ook wel als ik 100 ben en 4 kids en 6 kleinkids heb."quote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niets vreemd aan, zo gaat dat in het leven heb
Mijn kont is trouwens net een recreatie gebied, bied plaats aan wel 10 tenten
Kraters, heuvels, alles is voorhanden. Af en toe hoor je een waterval. En dat alles voor de prijs van 1![]()
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weer
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Fris ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weerDon't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Kreeiaanse teksten ditquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes heb ik dan niet, maar zie zal nog wel ergens te spannen zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoegquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer naar de Ardennen...
Zelfs een natte grot is aanwezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje![]()
![]()
Nu ga je wel een stapje te verquote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:sow danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoeg
Zelfs een natte grot is aanwezig![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: