SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Volgens mij zit kree dit nu ff te visualiseren en heeft zoiets van: "Niet gek, misschien heb ik dat ook wel als ik 100 ben en 4 kids en 6 kleinkids heb."quote:Op maandag 17 februari 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niets vreemd aan, zo gaat dat in het leven heb
Mijn kont is trouwens net een recreatie gebied, bied plaats aan wel 10 tenten
Kraters, heuvels, alles is voorhanden. Af en toe hoor je een waterval. En dat alles voor de prijs van 1![]()
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weer
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Fris ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Lovely het volgende:
Koud hé, maar het zonnetje schijnt al weerDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Kreeiaanse teksten ditquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes heb ik dan niet, maar zie zal nog wel ergens te spannen zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoegquote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer naar de Ardennen...
Zelfs een natte grot is aanwezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Precies!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje![]()
![]()
Nu ga je wel een stapje te verquote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik vind Dot en Kree wel een mooi stelletje
quote:sow danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor bij Dot op de reet kamperen en je ziet genoeg
Zelfs een natte grot is aanwezig![]()
![]()
-4 hierquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en het vriest nog behoorlijk.
Hey Lovelyquote:Bye Lovey "W
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon nietquote:
Eindelijk de ontknaping van Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!![]()
quote:quote:quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
![]()
![]()
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Door Dot d'r beschrijving van zichzelf?
Vast wel jongen!Ga er voor!
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss
Do what you love, love what you do!![]()
Expeditie Dotquote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou kan kree eindelijk eens op expeditie dan!
Vannacht weer -7 brr.. ach eind van de week lentequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier ook. Ik blijf toch nog maar ff binnen!
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedruktquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zet maar een TR Dot, dit kan gewoon nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss![]()
Ach die kakhielen vallen wel schoon te wassen. Voor de rest klinkt haar omschrijving van zichzelf toch gewoon prima?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor. woe weet? qua openstaande zou dot wel goeie vriendin zijn., maar relatie? na denk niet.
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss![]()
![]()
Dat zou dan eindelijk een note zijn die wel ergens over gaatquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een stapje verder gegaan, ik heb de no(te)od knop ingedrukt![]()
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kreequote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
en weet ze zelf wss ook wel dus kwets er niet mee wss
Ik weet het so net nog niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wordt dat grietje met wie hij altijd zit te bellen dan niet jaloers?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkDie ene die in een relatie zit, bedoel ik?
![]()
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijk
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?Do what you love, love what you do!![]()
Hey ho stopquote:Op maandag 17 februari 2025 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ze wil je, gewoon ff gaan DMen met haar, de hints zijn echt overduidelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.Je laat je potdorie toch niet zomaar friendzonen door die koekwaus? Kom op zeg, duik er op!
![]()
![]()
Gewoon dumpen die gozer dotOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mmms dottttttt mss wel maar net als meer hier. ik heb geen idee.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik moet er even over nadenken of ik niet gekwets ben hoor Kree
Ik weet het so net nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Gevoel voor humor: Check!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?
Zelfspot: overduidelijk nu, check!
Vraag haar anders ff of ze haring lust!Dat was gisteren ineens ook een vereiste, toch?
![]()
Jawel, je ziet de hints gewoon niet, ik zou er vol voor gaan, zo'n lieve vrouw is moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat mocht altijd al, maarre nee als relatie. ik zie het niet gebeuren? ben er heel eerlijk in hoor?
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?![]()
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Of moet iets zijn waardoor ik denk ok dan toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
-5 hier.quote:Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik hoop het niet voor haar..quote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat Amalia weer een nieuw zusje krijgen, nu de vorst er weer een keer overheen gegaan is?Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leg mij eens uit, waarom zie je dat niet zitten dan? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, komt dat door die dijkletsers, hangtieten of die 100 jaar ?Do what you love, love what you do!![]()
ik weet neit of ik dit moet doen gewoon? ik mag dot nl wel. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hoezo spijt? Misschien wil je na 1 nachtje nooit meer bij haar weg! Dan haal je je keyboard en andere zooi op en ga je bij haar wonen!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?![]()
![]()
Nu moet je welquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?![]()
Zet het dan onder een spoiler.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat allen niet. hmmz ik ga hier zo spijt van krijgen denk????? want ga het uitleggen gewoon hier ook dan he?How can I make this topic about me?![]()
Sexytalk denk ikquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
Nieuwe kook-video's maken in haar keuken enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt he, heeft hij eindelijk een gewillige dame gevonden, wil hij haar friendzonen!quote:Het is ook nooit goed met die gast!
![]()
nee doe het niet ook ik leg het wel; uit in DM enzop als ze wel;f wil weten, niks ergs enzo en over hangtieten ofzo of etc.Do what you love, love what you do!![]()
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijvenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja zo kan die wel weer he vervelende manWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja dan kunnen wij het niet lezenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zet het dan onder een spoiler.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2025 09:52:17 ]![]()
De sfeer is om te snijden.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Ik ben niet degene die haar wil neuken, dat is kree!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijven![]()
hmm als het zou kunnen zonder vooroordelen. dan zou ik hier vertellen.
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @Paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.quote:![]()
Nou, ga er dan ook gewoon voor!quote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
trouwens nog niet de reden waarom. want zeker vind DOT wel ok maar best anderen ook. enne. tja
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.![]()
![]()
Kreeg dan toch zekerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Niks ervan, ToT mot van mn moeder afblijvenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@ToT heeft al een vriendinnetjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ach ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het slaat ineens om. Het was net nog ff dikke lol tot @:paul ineens weer over z'n plassertje heen moest gaan.
We doen het er maar mee.Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.quote:![]()
Nee hoef het al niet meer te weten, @Paul heeft alles weer eens verpestquote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef kree het volgende:
wacht is laat ik de vraag eens helemaal andersom stellen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik sta hier van te kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:49 schreef kree het volgende:
dan komt de vraag waneer is verliefd enzo op iemand????? ik ben wel snel verliefd moet ik zeggen.![]()
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpest
Ach misschien kan het alsnog terug komen.![]()
![]()
nee hoor, ik ga zo ff vragen aan jullie. ff peukje doen enzo en dan ben ik echt oprecht benieuwd.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee hoef het al niet meer te weten, @:paul heeft alles weer eens verpestDo what you love, love what you do!![]()
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijnquote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, de lollige bui is over. De fucking sfeerverpester.
Ach misschien kan het alsnog terug komen.![]()
Dat hij snel verliefd wordt?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijken
Ja ik moet m'n cavia's volgens mij wel bij 'm vandaan houden als ik hier ooit weer een meet hou organiseren en kree tegen alle verwachtingen in een keertje TÓCH zou komen.![]()
Water is natquote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal allemaal wel weer bij zijn act horen, en anders is het gewoon nog weer duidelijker dat het niet helemaal jofel is in z'n bovenkamer.![]()
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sta hier van te kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat is al 2 decennia lang zo.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar goed, hij mag dat gewoon, normale gebruikers zouden al op vakantie gestuurd zijn![]()
Jij woont meer dan 2 meter buiten Katwijk, jouw cavias zijn veiligquote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat hij snel verliefd wordt?
Ja ik moet m'n cavia's volgens mij wel bij 'm vandaan houden als ik hier ooit weer een meet hou organiseren en kree tegen alle verwachtingen in een keertje TÓCH zou komen.![]()
Dat je verliefd wordt op alles wat rondloopt en jetsers heeft wisten we nog niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef kree het volgende:
[..]
wat precies? dat ik niet zo snel meer verliefd wordt na gebroken hart enzo ?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: