Jawel, maar een APK is een momentopname. Als er op het moment van de keuring geen storing is, dan is het oké.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt dat niet aan bod bij een apk of beurt?
Valt tegen..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:01 schreef kree het volgende:
geen eentje van geneukt trouwens mocht dat vraag zijn. vond ze leuk om wat ze zijn.
Hmm, nou ja, kijk wel als het wat minder koud isquote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar een APK is een momentopname. Als er op het moment van de keuring geen storing is, dan is het oké.
nee hoor?quote:
Oké. Geeft ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor?
ik heb er nl wel principes over enzo. enne naja soms is lastig.
Je kunt je auto nu niet missen, deze weken. Dit is wel waardeloos.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hmm, nou ja, kijk wel als het wat minder koud is
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn manquote:Op maandag 17 februari 2025 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
tja. ik ben eruit dat ik mss duidelijker moet zijn onderhand over wie wel en niet leuk vinden.
wat ik wil dan bedoel je?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn man
Nee de auto moet ik wel hebben idd.. anders ff uit laten lezenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt je auto nu niet missen, deze weken. Dit is wel waardeloos.
ik weet niet ahahaha bedoel het mag toch wel of niet soms tis niet dat er nu drama is of zo hahahahaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je moet sowieso proberen wat duidelijker te zijn man
Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef kree het volgende:
prima onderwerp hoor? heb ook niet echt problemen mee om eerlijk te vertellen?
Jezus Christusquote:Op maandag 17 februari 2025 10:05 schreef SwJ het volgende:
[..]
ik weet niet ahahaha bedoel het mag toch wel of niet soms tis niet dat er nu drama is of zo hahahaha
Je krijgt vast wel een leenauto nu UNquote:Op maandag 17 februari 2025 10:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee de auto moet ik wel hebben idd.. anders ff uit laten lezen
tja het maakt mij niet uit, maar ben maar 1 keertje verliefd geweest en echt mis haar nog beetje.quote:
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van dezequote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel een leenauto nu UN
Misschien kun je een beroep doen op coulance? Dat je zo vlak na aanschaf ineens een storing hebt?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van deze
Nee wat je wil zeggenquote:
Zit er geen garantie op, je hebt hem net?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Uitlezen duurt nooit lang lijkt mij. Maar kut is het wel, zeker nu ik platzak ben door de aanschaf van deze
Das niet vaak.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
tja het maakt mij niet uit, maar ben maar 1 keertje verliefd geweest en echt mis haar nog beetje.
en toen heeft ze me geneukt. ok dus heel simpel voor mij maar 1 keer met iemand gedaan. naja meerdere keren wel. maarja boeien?
Garage zit klein uurtje rijden waar ik m van heb, geen garantie maar wellicht heb ik geluk gezien de pech ik heb gehadquote:Op maandag 17 februari 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien kun je een beroep doen op coulance? Dat je zo vlak na aanschaf ineens een storing hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |