Vrijdagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Goedemorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Ja het is niet warm. Vannacht was het hier iets van -6, en nu is het nog iets van -2.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef kree het volgende:
nu niet meer wil allemaal van minimaal ff van 3 van jullie verhalen horen voor ik over mezelf ga vertellen.
quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou eind van de week twee of drie dagen lente weer![]()
Heeft daar niks mee te makenquote:
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen woorden gebruiken die je nog nooit in je mond gehad hebt he
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe beetje wel. maarja ok kan je niet dwingen enzo.
Wel jurkjes, maar daar is t nog té koud voorquote:
snap wel. DM openquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..
Maar het is een openbare forum, iedereen kan mee lezen ( dan ga ik niet alle in's en out's vertellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
enne ja ik snap je wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
Kijk kree nu weet je ook iets over mij
krees plezier paleis. welkomquote:Op maandag 17 februari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
waar kom ik hier nu weer binnen
geile shit??![]()
![]()
Ik geloof dit nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |