Tot strakkiesquote:
Snap ik wel hoor. Zou zelf ook bedanken voor het Nederlands elftal. Hadden ze maar eerder moeten bellen. Principes.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik. ben er niet tegen. maar met iemand waar ik van hou dan, tis principe. echt waar.
Zou nog wel gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Zou zelf ook bedanken voor het Nederlands elftal. Hadden ze maar eerder moeten bellen. Principes.
Mensen mentionen is VERBOTEN, staat een maand vakantie opquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van @:Koekiemonster ging zijn kleine Kreetje wel steigeren toen
Ja ik stiekem ook hoor. Als keeper. Als Pasveer t nog lukt, dan ik ook wel.quote:
Wat een rare tijd, is hij ziek?quote:
Leuk vakantie..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mensen mentionen is VERBOTEN, staat een maand vakantie op
Hij haalt Mini-ToT van het station hé, en het is vakantiequote:
O, geen idee dat het vakantie wasquote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij haalt Mini-ToT van het station hé, en het is vakantie
Ja altijd in februari.. Voorjaarsvakantiequote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, geen idee dat het vakantie was
Ik wacht met je meequote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |