Vrijdagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Goedemorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Het voelt als -100 hier, ik blijf thuis bij mn kacheltje zitten wachten tot de lente begint
Ja het is niet warm. Vannacht was het hier iets van -6, en nu is het nog iets van -2.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, goedemorgen.
Moet jij wetenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef kree het volgende:
nu niet meer wil allemaal van minimaal ff van 3 van jullie verhalen horen voor ik over mezelf ga vertellen.
quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nou eind van de week twee of drie dagen lente weer![]()
Heeft daar niks mee te makenquote:
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen woorden gebruiken die je nog nooit in je mond gehad hebt he
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe beetje wel. maarja ok kan je niet dwingen enzo.
Wel jurkjes, maar daar is t nog té koud voorquote:
snap wel. DM openquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, kijk dat jij alles over je zelf wilt vertellen moet je allemaal zelf weten..
Maar het is een openbare forum, iedereen kan mee lezen ( dan ga ik niet alle in's en out's vertellen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
enne ja ik snap je wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
Kijk kree nu weet je ook iets over mij
krees plezier paleis. welkomquote:Op maandag 17 februari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
waar kom ik hier nu weer binnen
geile shit??![]()
![]()
Ik geloof dit nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
had toch wel. ik weet nog wel hoe ze bibberde ebnzo en terwijl en et ik. etc.
we kunnen u voorstellen aan aantal dames?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kom binnen in DTS
nu Kree's hol
Dm hem gewoon wat geile shitquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Lovely het volgende:
Kijk kree nu weet je ook iets over mij
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
we kunnen u voorstellen aan aantal dames?
of heren of combie als u prefereert?
Hij is meer van de meisjesquote:
Klote, wat is het plan voor vandaag?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morgen
Nog steeds niet heel best
Heb een gesprek met psycholoog. Moet ook nog eens goed opruimen. Dat is het welquote:Op maandag 17 februari 2025 10:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klote, wat is het plan voor vandaag?
daar geloof ik niks vanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree en Dot zijn een stelletje @:greysbones
Steukertquote:Op maandag 17 februari 2025 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kree en Dot zijn een stelletje @:greysbones
dan doe je maar alsof je een meisje bentquote:
ik las roodborstigquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet weten dat @:sp3c in werkelijk een jonge rondborstige blondine is
oh er is wel meer voorbij gekomen. Vooral niet teruglezenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
waar kom ik hier nu weer binnen
geile shit??![]()
![]()
Hallo zeg Goeiemorgenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?
Misschien zelf nog een stuk buiten wandelen tussendoor? Anders zo'n benauwde dag met dat opruimen erbij. Iig sterkte en hoop dat t meevalt vandaag uiteindelijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb een gesprek met psycholoog. Moet ook nog eens goed opruimen. Dat is het wel
Wtfquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
lol. oke mss moeten we die na 23 uur houden enzo hoe je dik anaal genomen wil worden?
lolquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hallo zeg Goeiemorgen
Watquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
Het is weer maandagquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is leuk. Inloggen op FOK! en gelijk beginnen met een TR zetten
Is dit jouw wens?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
nou over dildo's en seks enzo, ooooooeh gevaarlijk dat kinderen mss weten wat het is he?quote:
Nee man moet je een beetje voorbereidenquote:
jij meer dan ol. gehehehe je maakt dat vaker mee.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee man moet je een beetje voorbereiden
Ja ik ga nog wel een stukje wandelen. Moet ook naar de apotheekquote:Op maandag 17 februari 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien zelf nog een stuk buiten wandelen tussendoor? Anders zo'n benauwde dag met dat opruimen erbij. Iig sterkte en hoop dat t meevalt vandaag uiteindelijk.
nee hoor ik hou van dot?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef sp3c het volgende:
@:dotteke is kei- en keihard aan de kant gezet anders
Ja @ol. is me er eentjequote:Op maandag 17 februari 2025 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
jij meer dan ol. gehehehe je maakt dat vaker mee.
Aaawquote:
Weet ik niet?quote:
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 17 februari 2025 10:40 schreef kree het volgende:
Ok mijnheertje 1x geneukt in je levenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:45 schreef kree het volgende:
[..]
nou over dildo's en seks enzo, ooooooeh gevaarlijk dat kinderen mss weten wat het is he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |