SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zondag 16 februari 2025 07:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, het staat weer klaar op het dorpsplein![]()
[ afbeelding ]
Ja. En dinsdag was ie gewoon weer actief maar ik zag hem minder vaak. Normaal gesproken werd ie wakker zodra ik in de keuken bezig was. Heb hem donderdag of vrijdagochtend voor het laatst gezien, weer het niet precies meer. Hij had vrijdag nog wel z'n hele voerbak geplunderd.quote:Op zondag 16 februari 2025 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]was dit het beestje dat je van de week een dag niet gezien had?
Ja flinke reis. Hoop dat er nog wat overblijftquote:Op zondag 16 februari 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
naar de boot en het vliegtuig?,jij was verhuisd?
Hier ligt wel een klein laagje, maar dat zal er ook niet lang blijven liggen gok ikquote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik fietste vannacht terug naar huis door de (natte) sneeuw. Zoals verwacht ligt er weer eens helemaal niets.
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?quote:Op zondag 16 februari 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik fietste vannacht terug naar huis door de (natte) sneeuw. Zoals verwacht ligt er weer eens helemaal niets.
beetje koud voor de bloemetjesquote:Op zondag 16 februari 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?
Nog even flink gehamsterd voor de hemel.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. En dinsdag was ie gewoon weer actief maar ik zag hem minder vaak. Normaal gesproken werd ie wakker zodra ik in de keuken bezig was. Heb hem donderdag of vrijdagochtend voor het laatst gezien, weer het niet precies meer. Hij had vrijdag nog wel z'n hele voerbak geplunderd.
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?quote:Op zondag 16 februari 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even flink gehamsterd voor de hemel.
Het is nog -1 hier. Zal bij jou wel wat kouder zijn denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt wel een klein laagje, maar dat zal er ook niet lang blijven liggen gok ik
Avondje uit met de boysquote:Op zondag 16 februari 2025 08:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de bloemetjes buiten gezet vannacht?
quote:Aan de gladheid, lichte sneeuw en kou komt waarschijnlijk volgende week een einde. Een vroege lentezon lijkt het winterweer te gaan verdringen. Vrijdag kan de temperatuur oplopen tot wel 17 graden.
Er zijn vast ook dure designhamsters.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?
Mwa ongeveer hetzelfde, maar blijft ook alleen maar liggen op de 'koude' oppervlakten als daken en groen, de straat en stoep ligt niksquote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef Haags het volgende:
Het is nog -1 hier. Zal bij jou wel wat kouder zijn denk ik.
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn vast ook dure designhamsters.
Je kunt ze overspuiten.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.
dat heb ik gisteren al gedaanquote:Op zondag 16 februari 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
de eerste was van de dag draait al hier
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?quote:
Kampioen van de armoede straks.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?
Ze krijgen het wel lekker in de schoot geworpen laatste tijd
Zeg dat.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede straks.
ja dit had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 16 februari 2025 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eventjes jouw aller ajax aanmoedigen?
Ze krijgen het wel lekker in de schoot geworpen laatste tijd
Had me wel leuk geleken als Utrecht eens tweede zou eindigen. Krijgen ze ineens 50 miljoen binnenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dit had ik ook niet verwacht![]()
maar er zijn nog 12 wedstrijden te spelen, en tegen heracles heeft ajax het vaak lastig, dus niet te vroeg juichen
plek 2 is wel zeker nu
ja dat zou een stunt van jewelste zijn, ze kunnen nog 3e wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Had me wel leuk geleken als Utrecht eens tweede zou eindigen. Krijgen ze ineens 50 miljoen binnen
hebben!quote:Op zondag 16 februari 2025 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die jaguarvlekken, dat zou wel vet zijn, of een felblauwe met gele oogjes.
oei, dat retecoolquote:Op zondag 16 februari 2025 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Jongens! ik ga morgen weer kitesurfen![]()
Ja en dikke pluizige staartquote:Op zondag 16 februari 2025 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inclusief interne ledverlichting, afstandsbediening en extra grote oogjes?
Ja heb er erg veel zin in. Hoopte al dat die vandaag zou appen want voelde de wind (nee ik was het niet) en dat deed die ookquote:
Nee, hier krijgen buitenlanders juist voorrang bij een woning.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
In een poging de stijgende huizenprijzen aan te pakken gaat de Australische regering buitenlanders de komende twee jaar verbieden om bestaande huizen te kopen in het land. De maatregel gaat in op 1 april en geldt voor buitenlandse staatsburgers, inclusief mensen die vanwege werk of studie tijdelijk in Australië verblijven.
https://nos.nl/artikel/25(...)open-door-woningnood
Zouden ze in NL ook kunnen doen
niet op kopenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hier krijgen buitenlanders juist voorrang bij een woning.
Zelfs buitenlanders kunnen geen woning kopenquote:Op zondag 16 februari 2025 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, hier krijgen buitenlanders juist voorrang bij een woning.
Rijke buitenlanders welquote:Op zondag 16 februari 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs buitenlanders kunnen geen woning kopen
Niet iedere buitelander heet Oemfoefoe of Ali.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs buitenlanders kunnen geen woning kopen
Al die Belgen die woningen opkopen in dorpen, maar ze alleen gebruiken als zomerwoning.quote:
De kliek die het land naar de rand van de afgrond duwen en er dan met een grote semi tegenaan knallen als laatste zetje? Neh, moet over iemand anders gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Over zichzelf en zijn kliek van oligarchen?
Geen slecht idee. Hier heb je ook speciale regels voor niet-zwitsers m.b.t. het kopen van een woning.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
In een poging de stijgende huizenprijzen aan te pakken gaat de Australische regering buitenlanders de komende twee jaar verbieden om bestaande huizen te kopen in het land. De maatregel gaat in op 1 april en geldt voor buitenlandse staatsburgers, inclusief mensen die vanwege werk of studie tijdelijk in Australië verblijven.
https://nos.nl/artikel/25(...)open-door-woningnood
Zouden ze in NL ook kunnen doen
Aawwquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Over een half jaartje de publieke onthoofding van Pelosi en haar gehele familie op Union Square.quote:
Regel 1: scheer je weg?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Hier heb je ook speciale regels voor niet-zwitsers m.b.t. het kopen van een woning.
Deze was gratis maar ze zijn nu verboten.quote:Op zondag 16 februari 2025 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig zijn hamsters zowat gratis, vijf voor een tientje of zo?
Groenland kopen, Canada inlijven en van Gaza een vakantieoord maken: als de president het wil, is het automatisch de wens van de Verenigde Staten. In het buitenland heeft de Amerikaanse president relatief vrij spel.quote:
je maakt een garp toch?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik moet een week met ¤10 proberen te overleven
Dacht dat Zwitserland elke dobberneger en haatjurk een chalet cadeau gaf?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Hier heb je ook speciale regels voor niet-zwitsers m.b.t. het kopen van een woning.
Paar flinke potten bruine bonen kopen.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik moet een week met ¤10 proberen te overleven
mag toch aannemen dat hij wel wat in zijn voorraadkast heeft om een weekje van te eten zodat dat 10tje gebruikt kan worden voor zn bezinedrupjequote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar flinke potten bruine bonen kopen.
spaghetti met ketchup en smacquote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt hij weer centjes tekort voor voldoende pleepapier.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En heb je nog een spaarrekening?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half. Er staat momenteel echt nog ¤10 op mijn rekening.
Moeten we een voedselpakket sturen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Half. Er staat momenteel echt nog ¤10 op mijn rekening.
die van de Jumbo, met kikkererwten er inquote:
neequote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Dachten jullie gisteren ook dat het afgelopen was met fok?
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat hij wel wat in zijn voorraadkast heeft om een weekje van te eten zodat dat 10tje gebruikt kan worden voor zn bezinedrupje
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nlquote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
ik wel gelukkigquote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou geen week eten in mijn voorraadkast hebben
Gewoon bij De Lachende Vis op de pof gaan eten, opgelostquote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@Nattekatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wel gelukkig
spag, spag saus, soep, noodles, broodbeleg (brood in de vriezer)
mac smac en mac saus
bami in blik
en dan heb ik de vriezer dus ook nog
mijn noodvoorraad. hij pakt zn spaarrekening maarquote:
Weet niet of verontrustend vieze Frank dat een goed idee vindtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij De Lachende Vis op de pof gaan eten, opgelost
Ja, details.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb je nog een spaarrekening?
Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn noodvoorraad. hij pakt zn spaarrekening maar
Ik ga dit absoluut onthouden.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoor
nopequote:Op zondag 16 februari 2025 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor een collega-mod hoor
De Whatsapp groep nam het gelukkig snel over.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Moet ik maar alvast een tas inpakken denk ikquote:Op zondag 16 februari 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nl
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Whatsapp groep nam het gelukkig snel over.
* maakt alvast Horse_Lover69 aan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet elke dag rekening houden met een evacuatie naar bokt.nl
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daarquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* maakt alvast Horse_Lover69 aan.
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fokquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit admin wordt komt er geen banaanvraag van Nizno meer doorheen?
Ledlampjes, crackers en hagelslag paraatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet ik maar alvast een tas inpakken denk ik
Zit er geen paardenvlees in bitterballen?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daar
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
yes , kan ik gelijk daarheen als het moetquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ledlampjes, crackers en hagelslag paraat
Nou zegquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fok
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bitterbal zal vast nog wel vrij zijn daar
das alleen in snacks van lage komafquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er geen paardenvlees in bitterballen?
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"
*noteertquote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie binnenkomer, "Hoiiii ik ben bitterbal van Foqueville en ik ben gemaakt van paneermeel en paardenvlees"
Nee, ik herstel gewoon haar oorspronkelijke username.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit admin wordt komt er geen banaanvraag van Nizno meer doorheen?
Heb je de vriezer verstopt voor Gergel dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 2-3 weken aan eten in de voorraadkast en vriezer eigenlijk.
ik heb het als kind gelukkig nooit hoeven eten.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond vroeger macaroni met smac wel lekker, toen ik nog een kleine buda was.
Nee, als het niet in het zicht staat eet ie het niet, en de 2e vriezer en koelkast staan in een kamer in de kelder waar hij niet vaak komtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de vriezer verstopt voor Gergel dan?
Heb nog nooit smac gegeten, het ziet er zo onsmakelijk uitquote:Op zondag 16 februari 2025 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het als kind gelukkig nooit hoeven eten.
Weet je meteen wat er gisteren gebeurd isquote:Op zondag 16 februari 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha de dag dat hij admin wordt is het gedaan met fok
Lekker door de macaroniquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit smac gegeten, het ziet er zo onsmakelijk uit
waarom kijk je zo sip daarbijquote:Op zondag 16 februari 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sowieso altijd maar een paar euro op de betaalrekening staan, gooi gewoon altijd alles op de spaarrekening en haal er regelmatig wat vanaf. Weinig nut om een berg geld op de betaalrekening te hebben als je het met je telefoon in een paar seconden zo kunt overmaken mocht het nodig zijn
Heb het geloof ik ook nog nooit op, zou niet weten waar het naar smaakt, een soort ham-achtige smaak gok ik?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tot je in het winkelcentrum staat waar je geen bereik hebtquote:Op zondag 16 februari 2025 10:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb sowieso altijd maar een paar euro op de betaalrekening staan, gooi gewoon altijd alles op de spaarrekening en haal er regelmatig wat vanaf. Weinig nut om een berg geld op de betaalrekening te hebben als je het met je telefoon in een paar seconden zo kunt overmaken mocht het nodig zijn
feiten zijn hardquote:
Oh geen idee, per ongeluk aangeklikt denk ikquote:
boeiequote:Op zondag 16 februari 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik herstel gewoon haar oorspronkelijke username.
Jaren geleden overleden flubbervarken.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het geloof ik ook nog nooit op, zou niet weten waar het naar smaakt, een soort ham-achtige smaak gok ik?
Kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik uberhaupt in een winkelcentrum ben geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot je in het winkelcentrum staat waar je geen bereik hebt
Jaquote:
ik eigenlijk ook niet. Ik noem het wel smac maar ik heb achterham in blik... das niet de smac want das meer boterhamworstachtigquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Volgens mij is een Wise account één van de goedkoopste manieren.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef bitterbal het volgende:
ik moet hier elke keer euro's omwisselen naar baht. Weet niet of ik het op de meest efficient manier doe
oke goede keuzequote:
Er zit daar een pakketpunt waar ik een keer mijn pakketje niet uit kreeg omdat er geen bereik wasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik uberhaupt in een winkelcentrum ben geweest
Ik heb alweer 7 boekjes volquote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zorgen dat ik nog wat bij de AH heb qua spaarzegels.
nu alweerquote:Op zondag 16 februari 2025 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh geen idee, per ongeluk aangeklikt denk ik
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren geleden overleden flubbervarken.
koopzegels? of efteling?quote:
ik doe het via revolut. Maak geld over naar Revolut van de Abn, dan wissel ik ze in de revolut app om naar baht. Krijg nu iets van 35 baht per euro en dan transfer ik het weer naar mijn thaise bankrekeningquote:Op zondag 16 februari 2025 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe doe je het? Volgens mij is een Wise account één van de goedkoopste manieren.
Ah ja ik had eerst ook Revolut maar die werd te duur en toen ben ik overgestapt naar Wise.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik doe het via revolut. Maak geld over naar Revolut van de Abn, dan wissel ik ze in de revolut app om naar baht. Krijg nu iets van 35 baht per euro en dan transfer ik het weer naar mijn thaise bankrekening
Daarom altijd eerst je mail met de code opengooien voordat je naar het pakketpunt gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit daar een pakketpunt waar ik een keer mijn pakketje niet uit kreeg omdat er geen bereik was
hmm kan nog kijken naar wise ja.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ja ik had eerst ook Revolut maar die werd te duur en toen ben ik overgestapt naar Wise.
Koopzegels natuurlijkquote:
Heb gister een pasta gehaald.quote:
Gewoon even de fees vergelijken. Account openen is gratis.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm kan nog kijken naar wise ja.
die heb ik alleen bij de jumbo aan staan.quote:
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst je mail met de code opengooien voordat je naar het pakketpunt gaat
hmm klinkt niet slecht. Een kant en klare?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister een pasta gehaald.
Zo'n gevulde met spinazie. Daar een citroen room saus met pancetta overheen. Ben benieuwd.
klaag klaag klaagquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.
Klinkt erg lekker.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb gister een pasta gehaald.
Zo'n gevulde met spinazie. Daar een citroen room saus met pancetta overheen. Ben benieuwd.
Ik kom nooit bij de Jumboquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik alleen bij de jumbo aan staan.
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klaag klaag klaag
je krijgt een oplossing aangeboden
doorklaag doorklaag doorklaag
Iets bestellen waardoor je naar een pakketpunt moet en in een existentiële crisis raakt over het bereik van je telefoon zou ook niet nodig moeten zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou niet nodig moeten zijn. Kutvodafone.
ja dan heeft het geen zin om die aan te zettenquote:
Dat was het pakketje dat ik thuis liet bezorgen maar waar de deurbel nooit is afgegaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets bestellen waardoor je naar een pakketpunt moet en in een existentiële crisis raakt over het bereik van je telefoon zou ook niet nodig moeten zijn
Ik heb gewoon de verdubbelaar aan staan bij de AH, dan gaat het vrij vlot, ongeveer een boekje per maandquote:Op zondag 16 februari 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan heeft het geen zin om die aan te zetten![]()
ik kom amper bij de ah
Zat er in dat pakketje een nieuwe deurbel?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het pakketje dat ik thuis liet bezorgen maar waar de deurbel nooit is afgegaan.
Het Droste effect.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat er in dat pakketje een nieuwe deurbel?
Helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, enige klare is de pasta die al gevuld is.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm klinkt niet slecht. Een kant en klare?
zo stond er wel een gozer van de woningbouw destijds voor ex dr nieuwe woning... die kwam de deurbel fixen... maar hij belde omdat hij pissig was dat ze niet open deed....quote:Op zondag 16 februari 2025 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ohh van die ravioli's?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, enige klare is de pasta die al gevuld is.
Pastaquote:Op zondag 16 februari 2025 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil niet zeggen dat ik niet van pizza hou, maar een pasta voelt altijd gezonder.
Ik betwijfel ten zeerste dat er iets uit komt. En als er al iets uit komt, dat Europa en Oekraïne ermee akkoord gaan.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Mooi wel eigenlijk, Trump en Poetin zorgen voor wapenstilstand en de niet uitgenodigde Europese landen mogen de troepen leveren om de vrede te bewaren.
We zijn de nieuwe Afrikanen van de wereld, Hendrik-Jan poept en Oemfoefoe mag zijn gat afvegen.
In te ruilen voor,quote:
Zalm.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In te ruilen voor,
Hagelslag.
Sushi.
Poffertjes.
Varkie de parkie in alle verschijningsvormen.
Croissants.
Wij hebben echt totaal niets te zeggen, zowel Poetin als Trump wantrouwen en kotsen op links Europa.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel ten zeerste dat er iets uit komt. En als er al iets uit komt, dat Europa en Oekraïne ermee akkoord gaan.
beetje aangebakken in een pan en dan met wat mosterd op een broodje is het nog best weg te werken, maar ik koop het spul nooitquote:Op zondag 16 februari 2025 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. Moest even kijken wat de naam was. Ken al die pastavormen nooit.quote:
Mijnenveldquote:
Gerrit?quote:
Dat ook ja.quote:
Wat is daily chef? Een restaurant?quote:Op zondag 16 februari 2025 10:48 schreef Grotetijd het volgende:
Haal af en toe van die Pasta van Daily Chef waar spinazie in zit, goed te eten
ja okequote:Op zondag 16 februari 2025 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In te ruilen voor,
Hagelslag.
Sushi.
Poffertjes.
Varkie de parkie in alle verschijningsvormen.
Croissants.
wilde eigenlijk typen dat ik hier heel weinig zalm eet maar bedacht mij toen dat ik 10 keer per week sushi eetquote:
oh man die was zo lekkerquote:Op zondag 16 februari 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En Griekse makreel, toen die nog niet uitgestorven was.
ze hebben hier bij een restaurant ravioli's gevuld met zalm en krab geloof ikquote:Op zondag 16 februari 2025 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Moest even kijken wat de naam was. Ken al die pastavormen nooit.
een merk van kant en klaar maaltijden in de supermarktquote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is daily chef? Een restaurant?
Dat zijn simpele kant en klaar maaltijdenquote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is daily chef? Een restaurant?
Je vergeet even het stuk dat Europa en Oekraïne gewoon door kunnen, ongeacht wat die clowns afspreken.quote:Op zondag 16 februari 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben echt totaal niets te zeggen, zowel Poetin als Trump wantrouwen en kotsen op links Europa.
Jij hebt nog steeds een cayenne van de zaakquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon ziekmelden en gaan joyriden met dat ding. Hij verdient genoeg.
Kweenie hoever je denkt te komen met je tientje?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergeet even het stuk dat Europa en Oekraïne gewoon door kunnen, ongeacht wat die clowns afspreken.
Ik heb alleen een LEGO boeket daar staan. Gisteravond was die nog heel.quote:
O ja ben er al lang niet meer voor komen schoonmakenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij hebt nog steeds een cayenne van de zaak
quote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~a34c38d5/
Hij heeft het nog best lang volgehouden
ohhhquote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat zijn simpele kant en klaar maaltijden
quote:In een tijd als deze is de behoefte aan betrouwbare informatie minstens zo groot als aan ontspanning. Het AD, het grootste multimedia nieuwsmerk van Nederland, biedt deze unieke combinatie als geen ander.
Geen het nieuws feitenvrij brengen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het AD is misschien wel de slechtste grote nieuwsbron die we hebben in Nederland. En dat zegt wat als je bedenkt dat de Telegraaf er ook nog is.
dit is geen goedlopende zinquote:Op zondag 16 februari 2025 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen het nieuws feitenvrij brengen.
telegraaf spant nog steeds de kroonquote:Op zondag 16 februari 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het AD is misschien wel de slechtste grote nieuwsbron die we hebben in Nederland. En dat zegt wat als je bedenkt dat de Telegraaf er ook nog is.
Ik reageerde op jouw interactie met een post die ik eerder deze ochtend heb geplaatstquote:
door de week vaak wel jaquote:Op zondag 16 februari 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij duikt toch altijd om 21:00 je bed al in?
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uurquote:
omdat het niet doordeweeks was?quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
of gewoon normaal je auto wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
alleen in de zomer je auto zelf wassenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:43 schreef DaMart het volgende:
Volgende keer mijn regenpak maar aandoen als ik met de auto naar een wasbox ga.
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!quote:Op zondag 16 februari 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam slaap je dan uit tot 11 uur
Ik haal 9:00 al niet eens onder normale omstandigheden, en ik duik gewoon de hele week door pas vlak voor middernacht m'n bed in.
Koenquote:
Als ik elke ochtend om 6:00 al m'n nest uit zou moeten zou ik druk bezig zijn met het zoeken van een nieuwe baan - dat ter zijde - maar zou ik echt nooit van m'n leven ook maar in de buurt van 9:00 komen op zondag met uitslapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt het voordeel van fietsafstand van je werk!
Heldere luchtquote:
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nuquote:
In de zomer ga ik gewoon in de tuin in een opblaasbadje zitten om schoon te wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 11:52 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen in de zomer je auto zelf wassen
ach ziel. 1 troost, dat zou ook met een regenpak niet beter geworden zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gek deed ik niet hoor. Het spetterde alleen een beetje... waardoor mijn sokken doorweekt waren. Schoenen zijn dus ook niet meer waterdicht, weet ik nu.
Eindelijk weer lekker tshirt en slippers aan!quote:
ZIN INquote:
minimaal 2 meter sneeuwquote:
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.quote:
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaanquote:Op zondag 16 februari 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft afgelopen week in het noorden gesneeuwd en gisteren in het zuiden, dat is alles wat je kan krijgen.
In een wereld met klimaatverandering en idioten als Trump die stemmen trekken kan je dat uit je hoofd zetten.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hier ligt nog wat sneeuw maar er moet 2 meter hoog voor we naar de zomer terug gaan
Lekker hoorquote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon 10 tot 12 uur slapen in een nacht en dus laat je bed uit komen.
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moequote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Probeer de Alpen?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo krijg ik hier natuurlijk nooit sneeuw.
als ik nadat ik wakker word (op een normale wakker word tijd) een 2de keer in slaapval krijg ik nachtmerriesquote:Op zondag 16 februari 2025 12:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ik meer dan 8.5 uur slaap word ik al-tijd wakker met óf hoofdpijn óf moe
quote:Op zondag 16 februari 2025 12:14 schreef Koen66 het volgende:
Nu 3 graden en harde wind. Meer dan genoeg winter
Je bedoelt de speeltuin bij Snowworld? Als het daar lag, had ik het in mijn achtertuin ook welquote:
Boeit me niet, er zijn sowieso te weinig insectenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en dan in de zomer klagen dat er zoveel muggen, wespen en ander gespuis rondvliegt
Oh dat lijkt me vrij vervelendquote:Op zondag 16 februari 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik nadat ik wakker word (op een normale wakker word tijd) een 2de keer in slaapval krijg ik nachtmerries
Alphen aan de Rijnquote:
Nee hoor, die mist niet.quote:
quote:
Als ik snooze loop ik ook een groot risico op hoofdpijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me vrij vervelend
Ik snooze tegenwoordig praktisch niet meer omdat de kans dat er hoofdpijn komt of ik niet meer vrolijk ben groot is.
7-8 uur slaap is echt ruim voldoende.
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer overquote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen hebben meer slaap nodig
En als je bepaalde hersenstructuren hebt en iets met prikkels dan heb je ook meer slaap nodig![]()
Kunnen jullie mannen wel stoer doen met je ik vind het zonde van mijn tijd etc. maar soms heb je het gewoon nodig.
Raar hoe dat in elkaar zit he?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik snooze loop ik ook een groot risico op hoofdpijn
Godverquote:Op zondag 16 februari 2025 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of zoals een conducteur het eens omriep: "Station Afval aan de Rijn".
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik functioneer bijna niet op minder dan 8 uur slaap en tik vaker wel dan niet de 9 aan als ik vrij ben. Waar heb jij het nou weer over
Maar die maand met strenge vorst en sneeuw hebben we nog niet gehad hierquote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef Koen66 het volgende:
Van mij mag het een maand per jaar bitter koud zijn met strenge vorst. Maar daarna terug naar een graad of 15, geen gekwakkel met 8 graden en regen wat in NL de gemiddelde winter altijd maandenlang is
Ja, ik ben er zelf één, gegroet.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.
Ook wel eens gehoord van avondmensen?
Voor middernacht naar bed gaan is geen avondmens zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zelf één, gegroet.
Je ziet zoals gebruikelijk weer eens spoken.
jawel, dan is het pas prachtig weer..quote:Op zondag 16 februari 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, die mist niet.
ik ben een ontiegelijke nachtuil. Maar mijn wekker gaat gewoon weer na 7 uur slaap hoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt hier gedist om mensen die uitslapen dan wel later wakker worden dan 9 uur.
Ook wel eens gehoord van avondmensen?
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor middernacht naar bed gaan is geen avondmens zijn
Chill eensquote:Op zondag 16 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.
Je hele ophef gaat echt nergens over, ga lekker in DTS ruzie zoeken, daar werkt het vast beter.
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit heel bijzonder. Iemand zegt gewoon dat ie van tijdstip X tot Y geslapen heeft en Nattekat zit zich erover op te naaien als een gestoorde.
En die gaat ook niet komen aangezien het in NL van oktober tot april veelal kwakkelen isquote:Op zondag 16 februari 2025 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die maand met strenge vorst en sneeuw hebben we nog niet gehad hier.
Kalm aan broquote:Op zondag 16 februari 2025 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tijdstip dat je dagelijks naar bed gaat heeft helemaal niets te maken met ochtend- of avondmens zijn. Iedereen kan zichzelf een bepaald ritme aantrainen.
Je hele ophef gaat echt nergens over, ga lekker in DTS ruzie zoeken, daar werkt het vast beter.
Ik kan mij dat prima voorstellenquote:Op zondag 16 februari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.
Nou, excuses hoor dat ik je totaal gebroken ritme niet voor me kan zien.
Tijd om de vulpenvoorwaarden eens te herzienquote:Op zondag 16 februari 2025 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ben er al lang niet meer voor komen schoonmaken
Nou dan snap je iets niet. Boeiend.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de hele week van 21 tot 6 kan slapen en dan in het weekend plots tot 11 kan uitslapen.
Nou, excuses hoor dat ik je totaal gebroken ritme niet voor me kan zien.
Ik ben niet de persoon die anderen gaat lopen beschuldigen van dissen omdat ik een kwaadaardig beeld heb van die anderen.quote:
Ja, daar heb je groot gelijk in, boeiend. Maar ik maak hier geen drama van verder, dat doet je vriendin.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan snap je iets niet. Boeiend.
Franniequote:Op zondag 16 februari 2025 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tijd om de vulpenvoorwaarden eens te herzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |