Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijksquote:Op zondag 16 februari 2025 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Fok was toch weer sneller terug dan verwacht
zo dan voor zo korte tijd best veulquote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijks![]()
R49 heeft er wel aan bijgedragenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan voor zo korte tijd best veul
ik zat op een verjaardag, pas net weer terugquote:Op zondag 16 februari 2025 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
R49 heeft er wel aan bijgedragen
volgens mij iets in de databasequote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
was er al uitsluitsel wat er nu stuk was?
zo'n lange downtime heb ik eigenlijk nooit meegemaaktquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze reclame uit ikea oostenrijk![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
grappig toch wel dat tijdsverschil, ik zit nog in de zaterdagavond vibequote:Op zondag 16 februari 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben opgestaan om te gaan zwemmen maar mijn energie ligt nog in bed denk ik
nicequote:Op zondag 16 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
zo gedoucht. dat is altijd de grootste stap
Das vlakbij ons.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieuze kerstlampjes!
Bekijk deze YouTube-video
Gecondoleerd gerrie, je hebt kebabje nog een mooi leven gegundquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Ja doe ik meestal op zondag, lekker onder de warme dekens naar vroege vogels luisterenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar de vroege vogels luisteren?
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Nou vooruit, het staat weer klaar op het dorpspleinquote:Op zondag 16 februari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga je broodjes bakken voor ons kwiwi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |