SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil die foto's niet meer zien, was echt een lelijk gedrocht
als je ze weer eens zou zien misschien niet meerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:kwiwi
Had je een buitenboordbeugel?
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Is dit een ding? Ik ga dat zeggen tegen mijn broer. Euj je krijgt een vrije dag van mij cadeau.
Jup....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je daarmee niet jezelf op de lange termijn meer werk bezorgt...
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent vromer dan de paus als je het niet zou doen
Ik heb hier zo'n typisch beeld bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijk
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.
Maar plaatjes heeft iedereen wel gehad vroeger toch?
En tegenwoordig doen volwassenen het gewoon vrijwillig nog eens
Maar tegenwoordig heb je van die invisaligns, zo'n bitje dat je niet echt ziet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat topic komt morgenquote:
Moet het toch keertje doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende: [..] Ahh, lief. En fijn dat het goed gaat
[..] Was ook een 'Hallo Crack doe niet zo debiel!11!!!!' daarna snel biertje naar binnen gegooid
![]()
ik bedoel, ja thanks
![]()
[..] Dat is mn moeder he
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Nattekat - kwiwi EINS ZU NULL
Nja, ieder mag het voor zichzelf bepalen, maar ik moet er niet aan denken om er weer een jaar of 2 mee te lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijk
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'
En ga je trouwen? Fancyyy
Alleen thuis laten? Ja joh, of ze het altijd even leuk vinden is wat andersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die fotos van mezelf als puber vooral heel zielig. Dat de zoektocht naar 'wie ben ik eigenlijk' moeizaam ging was duidelijk te zien
![]()
wie mooi wilt zijn....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig? Alleen thuis laten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Beetje chubby welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach je hebt nog evenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ieder mag het voor zichzelf bepalen, maar ik moet er niet aan denken om er weer een jaar of 2 mee te lopen
Voor de praktische zaken als huizen kopen en kindjes uitpoepen en zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.
Het zal niets fancy zijn hoor.
Gister werd mij gemeld dat we snel bij mijn ouders langs moeten want hij heeft mijn vaders expertise nodig.
Lijkt me alsnof wel spannendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.
Het zal niets fancy zijn hoor.
Gister werd mij gemeld dat we snel bij mijn ouders langs moeten want hij heeft mijn vaders expertise nodig.
Ahh een @kwiwi kwiwiwiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje chubby wel![]()
[ afbeelding ]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die fotos van mezelf als puber vooral heel zielig. Dat de zoektocht naar 'wie ben ik eigenlijk' moeizaam ging was duidelijk te zien
![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen thuis laten? Ja joh, of ze het altijd even leuk vinden is wat anders
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebben![]()
was bij mij trouwens niet het geval, had een tand die dwars lag in mn kaak en daarom moest ik een beugel. Gedoetjes, maar ik ben er wel blij mee achteraf want anders had ik, ja weet niet wat het alternatief zou zijn eigenlijk
![]()
had jij een scheef gebit?hoe scheef? Pics!!
Uhm, ja, vooral een spleet tussen mn voortanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebben![]()
was bij mij trouwens niet het geval, had een tand die dwars lag in mn kaak en daarom moest ik een beugel. Gedoetjes, maar ik ben er wel blij mee achteraf want anders had ik, ja weet niet wat het alternatief zou zijn eigenlijk
![]()
had jij een scheef gebit?hoe scheef? Pics!!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?
Ik heb het opgegeven, dit is hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gingen ze niet iets uit laten trekken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.
Ik mocht m'n kleren aanhouden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gingen ze niet iets uit laten trekken?
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?
Maak me meer zorgen om de paar dingen die ik nog wel heb staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef isax het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig? Alleen thuis laten?
Pffooeeequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mocht m'n kleren aanhouden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.
Ik vind het ook mega spannend want het is voor het eggie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me alsnof wel spannend
Oh niet, ook geen mooie kleding? Mooie jurk? Mooie rok? IETS?!![]()
Lol wat, waar gaat dat over
Je punt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhm, ja, vooral een spleet tussen mn voortanden.
En in die tijd bestonden nog geen digitale camera's
nee?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mocht m'n kleren aanhouden.
Hoe weet je dan of ze nog water en eten heeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de paar dingen die ik nog wel heb staan.
Ik zie haar als het goed is de komende 14 jaar nog wel ofzo dus dat maakt me niet uit, maar de regel is wel niet langer dan 48 uur van huis (had ik ook met de ratten).
Doordat je een beugel hebt gehad valt het nu ook niet op denk ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ohhh, gatsieee.
Bij mij kwamen ze er achter tijdens een foto (denk ik?) en toen hebben ze die tand getrokken, tand die eronder dwars lag een blootgelegd en toen beugeltje en tadaaaa.
Ken ook mensen die een hoektand missenDat valt totaal niet op, echt super nice
Jaaa, precies dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind het ook mega spannend want het is voor het eggie.
We doen het zodat ik met hem mee kan verhuizen naar zijn volgende werk station dus allemaal veel veranderingen.
Ik denk dat mijn moeder erg teleurgesteld is als ze geen trouwjurk voor mij mag maken en dat zal ik der dan ook niet ontnemen.
Maar wie ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Klopt, ziet er hartstikke normaal uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doordat je een beugel hebt gehad valt het nu ook niet op denk ik?
Zorgen dat ze dat heeft? Ze kan ook gewoon normaal met eten omgaan, ze eet wat ze nodig heeft en laat de rest weer uren liggen. En heb iemand die nu eerste paar keer even gaat checken of alles goed loopt he.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of ze nog water en eten heeft?
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.quote:
Dat als er pics zijn, dan zitten die in een foto album. Op zolder. En daar ga ik niet naar toequote:
Je zegt nu niks meer en er komt een draadje slijm uit je mondhoek?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.
Zou stiekem nog steeds de metalhead willen zijn die ik qua uiterlijk was.
Enige is dat ik niet meer stamer en stotter als ik een knappe vrouw zie.
Dan ben je het FOK!kerdom min of meer ontstegenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.
Even beraad houden of hij hier nog wel mag blijven posten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je het FOK!kerdom min of meer ontstegen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt nu niks meer en er komt een draadje slijm uit je mondhoek?
We verhogen zijn contributiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even beraad houden of hij hier nog wel mag blijven posten.
En is ook nooit een zoektocht voor jou geweest, wie je was en daar content mee zijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat als er pics zijn, dan zitten die in een foto album. Op zolder. En daar ga ik niet naar toe
Ohja dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Euhm, ja mijn mond.
Kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]Kun je toch inscannen!!!
inb4 'ja, dat kan'
Niet echt nee. Was altijd wel content met wie en hoe ik was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En is ook nooit een zoektocht voor jou geweest, wie je was en daar content mee zijn?Nice, dat klinkt echt heel fijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenDat jij goed kan vreten hebben we al twee keer kunnen zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenIk twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.
Lekker toch man. @hemarookworst en zo gaan ook!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
@:Grrrrrrrr denkt dat ik vrijwillig naar Tilburg ga.
Hebben jullie @LTVDK al mee gevraagdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man. @:hemarookworst en zo gaan ook!
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @hemarookworst , en straks weer bij @Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben jullie @:LTVDK al mee gevraagd
Wat?quote:
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt nee. Was altijd wel content met wie en hoe ik was.
Enige wat er vroeger dus niet lukte zoals ik wilde was contact met vrouwen.
Het uitvinden wat ik wilde doen duurde wat langer, omdat mijn studie vertraging opliep door ziekte. Maar was toen al even geen tiener meer.
En af en toe het jammer vinden dat ik niet meer vrienden heb overgehouden. Maar daarom ben ik nog hier.
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?quote:
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburgquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @:hemarookworst , en straks weer bij @:Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?
Zo hebben we allemaal wel iets, dat maakt ons mens toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
Ik had zelf pesto gemaakt en een whipped butter. En die zijn nu opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
Ja? Wat voor weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogen![]()
Volgende week wordt het veel mooier weer
Daar heb ik heel lang gewoond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer woont in de Reeshof
Nou gewoon een stuk minder koud en geen gladheidquote:
Ja dat op zich. Of misschien met de trein naar een ander station en dan lopen terug naar huis. Zutphen is 22.000 stapjes of zo dus dat wordt wel een uitdaging voor dit jaar. Maar dan niet half februariquote:Mooie wandeling is altijd wel goed. Ga je dan naar de natuur of gewoon, deur uit ennnnnnnn wandelen?
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastigerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
013 in Tilburg met een tering moeilijke parkeergarage terwijl je gratis kunt parkeren in de wijk is wel een goeie grap van Tillie
De wijk die ernaast ligt op 10 minuten loopafstandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastiger
Niet dat ik er nu wel goed in ben, maar toch. Minder slecht dan wat het was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man. @:hemarookworst en zo gaan ook!
Er zijn best wel wat parkeergaragesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De wijk die ernaast ligt op 10 minuten loopafstand
We gaan ook gewoon eten en drinken en naar de nachtclub hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggen
Wij zaten in Loon, bij de Kiosk!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ging ooit eens keihard zuipen twee keer per week met de crew van de Efteling in TilburgTribunaal Korte Heuvel
![]()
Maar ja toen moesten jullie allemaal nog geboren worden.
Kies je zelf voorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan moet ik de hele dag doorbrengen met mensen die alleen maar bolk tegen elkaar zeggen
Met genoeg pauzes wel te doen, en opties voor als je er geen zin meer in hebt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou gewoon een stuk minder koud en geen gladheid
[..]
Ja dat op zich. Of misschien met de trein naar een ander station en dan lopen terug naar huis. Zutphen is 22.000 stapjes of zo dus dat wordt wel een uitdaging voor dit jaar. Maar dan niet half februari
True maar vraag me soms af wat je dan aantrekt? En aanwaaien en contact onderhouden zijn ook weer twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat ik er nu wel goed in ben, maar toch. Minder slecht dan wat het was.
Sommigen komt dat echt aanwaaien. Enorm charisma.
hoe kom je nou weer bij de crew van de eftelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ging ooit eens keihard zuipen twee keer per week met de crew van de Efteling in TilburgTribunaal Korte Heuvel
![]()
Maar ja toen moesten jullie allemaal nog geboren worden.
Ja wanneer? Ik heb het over 1997.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij zaten in Loon, bij de Kiosk!
Oke maar waarom zou ik betaald parkeren in een parkeergaraga als je gratis kan parkeren in de wijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn best wel wat parkeergarages
Ja ik was dat. Crew van de Efteling.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Crack_ het volgende:
hoe kom je nou weer bij de crew van de efteling
Kan altijd nogquote:En jammer, anders hadden we elkaar misschien gemeet in de Efteling
Alsof jij dat nooit had gezegdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf 1998 tot 2008.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wanneer? Ik heb het over 1997.
Ik ging naar Suzan en Freekquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Misschien binnenkort eens kijken of ik dit jaar nog een concertje in 013 kan gaan bezoeken. Is weer even geleden...
Bolk roepen in de nachtclub als er een dame te dichtbij komt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan ook gewoon eten en drinken en naar de nachtclub hoor.![]()
Also: Nolk.
Ouwe grolker dat het is!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit had gezegd
Oh moet je ook zelf weten, ik zeg alleen dat het steeds lastiger wordt omdat er meer betaald parkeren komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke maar waarom zou ik betaald parkeren in een parkeergaraga als je gratis kan parkeren in de wijk?
Efteling meet is wel leukquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was dat. Crew van de Efteling.
[..]
Kan altijd nog
Efteling is wel leuk jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ineens wil iedereen met mij naar de Efteling
Dat zie ik tegen die tijd toch wel?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh moet je ook zelf weten, ik zeg alleen dat het steeds lastiger wordt omdat er meer betaald parkeren komt.
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zie ik tegen die tijd toch wel?ik leef niet morgen
Ik denk dat tegen de tijd dat we in de Nacht zitten er soberso weinig zinnigs meer uit komt. Nog minder dan normaal bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bolk roepen in de nachtclub als er een dame te dichtbij komt?
Grolk.
Ik heb al een kaartje voor suzan & freek in de ziggo domequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging naar Suzan en Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de zaal echt niks trouwens
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achterquote:
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.quote:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat tegen de tijd dat we in de Nacht zitten er soberso weinig zinnigs meer uit komt. Nog minder dan normaal bedoel ik dus.
Maar gaat vast gezellig worden![]()
Eerst even een crowdfunding starten voor de entreekaarten.quote:
Dat is wel echt heeel ver weg vanuit jou, blijf je slapen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje voor suzan & freek in de ziggo dome
Wel ver weg dat Amsterdam
Dank je. Nu hoef ik me niet meer aan te melden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.
En zelfs als er wel gevreten kan worden, haakt iedereen waarschijnlijk af.
Dit volgt uit mijn observaties van eerdere meets.
@lospredosa betaaldquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst even een crowdfunding starten voor de entreekaarten.
Ik kan het declarerenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achter![]()
. Dat lijkt me ook wel chill eerlijk gezegd
Die doet toch alsof ie heel rijk is?quote:
Het leven is oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan het declareren
Ja, denk wel dat ik een hotel pak. Volgens mij kom ik anders sowieso niet thuis met ovquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel echt heeel ver weg vanuit jou, blijf je slapen?
Daar zou ik echt nooit heen gaan..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ging naar Suzan en Freek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond de zaal echt niks trouwens
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegtquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn trouwens ook genoeg mensen die geen problemen hebben met betaald parkeren en wel met 10 minuten lopen, kwam ik achter![]()
. Dat lijkt me ook wel chill eerlijk gezegd
Werk slimmer, niet harderquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk!!!!!!!!!!!!!!
Dat doen we allemaal toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet toch alsof ie heel rijk is?
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die doet toch alsof ie heel rijk is?
Dat wordt nu wel beter gecontroleerd. Meen ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegt) vroeg ik me echt af hoe ze in Kaatsheuvel geen overlast ervaren van mensen die hun auto gewoon net buiten betaald parkeren zetten. Zo ver was het helemaal niet.
Eensquote:
Denk ik ook niet, dat wordt al best snel lastigquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat ik een hotel pak. Volgens mij kom ik anders sowieso niet thuis met ov
Ook niet als iemand je meevraagt ter ondersteuning?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar zou ik echt nooit heen gaan..
Ik heb volgende week wel mijn volgende concert. Op zondagmiddag![]()
Hoef ik me ook niet druk te maken over de laatste trein terug en ook niet moeilijk doen om hier binnen te komen
Oh, heb het daar nooit gecheckt maar ging ook zelden met de auto of alleen in de auto. Dan boeit het al snel niet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene keer dat ik naar de Efteling ging (godverdomme al 7 jaar geleden, tijd vliegt) vroeg ik me echt af hoe ze in Kaatsheuvel geen overlast ervaren van mensen die hun auto gewoon net buiten betaald parkeren zetten. Zo ver was het helemaal niet.
Ohja, hier gaat het misquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werk slimmer, niet harder
Ik zie nu ook op Streetview dat het hele gebied rond de Efteling tegenwoordig vergunningshoudersparkeren is geworden vlak na mijn bezoek. Dat verandert de zaak wel een beetje.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wordt nu wel beter gecontroleerd. Meen ik.
En wie zn schuld zou dat nou zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu ook op Streetview dat het hele gebied rond de Efteling tegenwoordig vergunningshoudersparkeren is geworden vlak na mijn bezoek. Dat verandert de zaak wel een beetje.
jij moet gewoon zwijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet er wel gevreten kunnen worden, anders komt niemand.
En zelfs als er wel gevreten kan worden, haakt iedereen waarschijnlijk af.
Dit volgt uit mijn observaties van eerdere meets.
Volgens mij hebben we wel vrij slechte plaatsen, aangezien we redelijk laat waren met kaarten kopen, maar boeiend.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, dat wordt al best snel lastigmaar leuk gianni
[..]
Ook niet als iemand je meevraagt ter ondersteuning?![]()
Ik heb zelf niet zoveel met die muziek maar vind het ook echt geen probleem om er naar toe te gaan. En dan kan ik er ook wel van genieten, is best gangbare muziek.
Chillllwat voor concert?
zitplaatsen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we wel vrij slechte plaatsen, aangezien we redelijk laat waren met kaarten kopen, maar boeiend.
Uh huh. Ze zijn wel flink aan het uitbreiden qua parkeerplekken.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu ook op Streetview dat het hele gebied rond de Efteling tegenwoordig vergunningshoudersparkeren is geworden vlak na mijn bezoek. Dat verandert de zaak wel een beetje.
Nee, zo werkt het hier nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, dat wordt al best snel lastigmaar leuk gianni
[..]
Ook niet als iemand je meevraagt ter ondersteuning?![]()
Ik heb zelf niet zoveel met die muziek maar vind het ook echt geen probleem om er naar toe te gaan. En dan kan ik er ook wel van genieten, is best gangbare muziek.
Chillllwat voor concert?
Ja, ergens aan de zijkantquote:
Ik heb even op streetview zitten rondklikken, maar ik zou echt bij god niet meer weten waar ik toen geparkeerd heb. Weet alleen nog dat het pal naast het einde van de vergunningsparkeerplekken was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Oh, heb het daar nooit gecheckt maar ging ook zelden met de auto of alleen in de auto. Dan boeit het al snel niet zo
Maarrr hoe ver was het dan?
Gatsie, die websitequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het hier niet
https://www.willem-twee.n(...)shbone-ash-111418060
achter een paalquote:
Oh maar huh, de hele wijk tegenover het parkeerterrein lijkt gratis parkeren?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb even op streetview zitten rondklikken, maar ik zou echt bij god niet meer weten waar ik toen geparkeerd heb. Weet alleen nog dat het pal naast het einde van de vergunningsparkeerplekken was.
Ja. website is niet echt professioneelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsie, die website![]()
![]()
Maar oh, nog een best grote band ook
[..]
achter een paal
[..]
Oh maar huh, de hele wijk tegenover het parkeerterrein lijkt gratis parkeren?
Dit is mijn go to website voor dit soort shit
https://www.prettigparker(...)an_1/Zaterdag/11:00/
Zal wel meevallen. We maken er wel wat van.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gatsie, die website![]()
![]()
Maar oh, nog een best grote band ook
[..]
achter een paal
[..]
Winter Efteling is wel erg gezellig altijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus wanneer gaan w naar de Efteling?
@:Nattekat mag ook mee hoor
Ja nu weet ik niet meer wat ik nou moet vindenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er toen op goed geluk naartoe gegaan, kan nog steeds niet geloven dat het gelukt isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er in maart 2008 met een bedrijfsuitje nog een keer geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Winter Efteling is wel erg gezellig altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En als ik ook kom?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja nu weet ik niet meer wat ik nou moet vinden
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben er in maart 2008 met een bedrijfsuitje nog een keer geweest.Ik een paar jaar terug nog. Met de vriendin dan wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tot half april heb ik geen tijdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me gezellig! April doen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Op Walcheren ook sneeuw.quote:
Ieuw, Tillyquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben jullie @:LTVDK al mee gevraagd
Total Eclipse of the Heart is stiekem best een Guilty Pleasure...quote:
Eens. Gewoon een datum prikken en wie wil komen, komt en wie niet, nou die blijft lekker weg.quote:
Turn aroundquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Total Eclipse of the Heart is stiekem best een Guilty Pleasure...
Winter efteling is heel gezelliequote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Winter Efteling is wel erg gezellig altijd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Winter efteling is heel gezellie![]()
winter 2026
Jawel toch? Van ma tot zo van 12.00 tot 20.00 is gratisquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er toen op goed geluk naartoe gegaan, kan nog steeds niet geloven dat het gelukt is
Het is er nu gratis ja, maar vanaf morgenochtend 12 uur niet meer
Maarrr, zou je het willen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest.
dt kan cht nietquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:08 schreef Ama het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest.
meer dan 200 km? Dan is het een vakanatie hoorde ik laatstquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien maar Efteling is wel echt pokke ver weg voor mij.
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meer dan 200 km? Dan is het een vakanatie hoorde ik laatst
Ik ben er ook vaak zat geweest jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben voor mn gevoel half opgegroeid in de Efteling. Zoals bij wel meer Brabo's het geval is gok ik
Alleen al de schoolreisjesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er ook vaak zat geweest jaNog nooit zelf voor hoeven betalen overigens, altijd met schoolreisjes en bedrijfsuitjes en zulke ongein
Dat klopt niet helemaal, het is allemaal vergunningshouders.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel toch? Van ma tot zo van 12.00 tot 20.00 is gratis
Oh damn, dat is wel heel veel geluk
Volgens mij wordt dat nog wel gedaan ja, zal voor scholen ook wel wat voordeliger zijn denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen al de schoolreisjes. Zouden ze dat nog steeds doen, of zou het te duur zijn geworden?
En nooit betaald is wel heel fancy hoor
Niet winter 2025?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Winter efteling is heel gezellie![]()
winter 2026
Ben jij ook al een Brabo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben voor mn gevoel half opgegroeid in de Efteling. Zoals bij wel meer Brabo's het geval is gok ik
Ik ben blijkbaar niet algemeenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
is algemeen bekend hier hoor![]()
Algemeen is ook maar zo doorsneequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet algemeen
OHNO, mn websitequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, het is allemaal vergunningshouders.
Ohja, dat zal vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat nog wel gedaan ja, zal voor scholen ook wel wat voordeliger zijn denk ik.
Laatste paar keer was ik er met bedrijfsuitjes waarbij ik niet eens bij het bedrijf zelf werkte maar met iemand meeging die er werkte
Haar ouders wonen ook nog steeds in Braboland. Ook nog gewoon in 040-landquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ohja, dat kan ook nog welquote:
Halfjequote:
Such specialquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haar ouders wonen ook nog steeds in Braboland. Ook nog gewoon in 040-land
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, dat kan ook nog wel
[..]
Halfjeben weggegaan op mn 18e voor studie
[..]
Such special
Ik was er afgelopen jaar nogquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik was er laatste keer met corona. Eind november en je moest een mondkapje dragen, was ook wel een belevenis
Dan maar hopen dat ze daar geen grenscontroles gaan invoerenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze daar geen grenscontroles gaan invoeren
Ja kreeg vandaag ook weer de carnavalskrantquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.
Beste van twee werelden?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik toen ik 22 was voor werk. Maar ik woon op de grens eigenlijk.
Die tussenperiode dat men shit maar liet hangen want 'is het nu eindelijk klaar of komt lockdown nummer zoveel?!?!!?!?'quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was er afgelopen jaar nogDe keer daarvoor was in zo'n corona 'tussenperiode' volgens mij, hingen nog wel overal de 1,5 meter dingen en lijnen overal maar mocht je wel weer vrij bewegen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen om carnaval buiten de deur te houden.
Hehehequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kreeg vandaag ook weer de carnavalskrant
Lekker tochquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb altijd in Brabant gewoond. Heb mijn MBO-opleiding wel in Limburg gevolgd, maar ik hoefde daarvoor niet te verhuizen. Was maar een kwartiertje treinen van Geldrop naar Weert..
Waarom zou je het wel willen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou aan de ene kant best ergens anders in NL willen wonen, maar dat lijkt me gezien mijn werk en psychische en somatische hulpvraag ook weer niet praktisch
Tegenwoordig zit dat richting Nuenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hehehe
[..]
Lekker tochIk heb nog op het stercollege in Eindhoven gezeten, dat was richting acht. Gezellie in de bus 's ochtends met de junkies
Gewoon min of meer mijn leven herstarten met een schone lei...quote:
Beekse Bergen vond ik wel leuk, maar daar ben ik alleen als kind regelmatig geweest. Daarna eigenlijk nooit meer, alleen nog een keer met een bedrijfsuitje, maar dat is geloof ik ook alweer 8 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Echt origineel volk, gezellie naar de Efteling. Beekse Bergen ben ik nog vaker geweest, dat we bijna gingen huilen bij mn ouders 'alsjeblieft, niet wééér'
Dat gebouw waar ik zat was toen al oud, zal wel afgebroken zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit dat richting Nuenen.
In Acht moet ik tegenwoordig op maandag meestal bezorgen. Dan moet ik ook nog bij de Grote Beek de post afgeven om vervolgens in dat Kerkdorp te gaan bezorgen. Daar staan echt kasten van huizen op bepaalde stukken.. Wonen ook een aantal oud-PSV spelers/ technische staf
Hmm, klinkt soms wel aantrekkelijk maar vraag me tegelijkertijd af of het zo werkt of dat het vooral aantrekkelijk klinkt. Nieuw leven opstarten vraagt ook veelquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon min of meer mijn leven herstarten met een schone lei...
Stel het eens voor bij voor het volgende bedrijfsuitjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beekse Bergen vond ik wel leuk, maar daar ben ik alleen als kind regelmatig geweest. Daarna eigenlijk nooit meer, alleen nog een keer met een bedrijfsuitje, maar dat is geloof ik ook alweer 8 jaar geleden ofzo
Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
zomer vorig jaar hierquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook mijn laatste dierentuin. Ergens in het najaar vorig jaar.
quote:
waaaaaaaat!!quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:46 schreef mschol het volgende:
laatste dierenpark waar ik ben geweest was zooparc overloon
daarvoor was ik al 10+ jaar niet naar een dierentuin geweest volgens mij
ik voel je hoor lievelingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Blijf het dubbel vinden, dierenparken. Super leuk maarja, hoort niet he.
Ik kom best vaak in Veldhoven voor mijn werk, dus zou best wel een keer willen. Misschien een keer in mijn vakantie gaan. Qua afstand is het best te fietsen voor mij. Ik heb aangegeven best in Veldhoven te willen wonen. Dus wacht ik even af waar ik in September/oktober woon..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar jij bent de redder?
[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
de betaalde redder jaquote:
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.quote:[..]
waaaaaaaat!!
Schijnt best leuk te zijnIk ben er ooit geweest maar op een leeftijd dat ik er niks meer van weet
[..]vind je het niks of kwam er gewoon niet zo van?
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Hamstertje is hemelen@:ama @:bitterbal
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
Was al bang dat hij het hele weekend nog zou liggen sterven maar hij heeft een hoekje opgezocht tussen het glas en de zandbak. Vol in het zichten ging steeds langzamer ademen. Was ook niet onrustig. Dus hoop niet dat ie pijn heeft gehad.
End of an era
End of an era
Mallorca.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is @:liesje1979 ?Ik ben wel benieuwd hoe het in Malaga was
Oh.quote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Ohhh, betaald. Dat maakt het iets leukerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
de betaalde redder ja
[..]
ik ben niet zo van de dierenparken en het kwam er ook niet van.
zelf zal ik niet in mn uppie naar een dierenpark gaan, dus dan moet ik toevallig mensen hebben met wie ik kan gaan, genoeg obstakels dus
Er is in ieder geval genoeg te zien in je eentjequote:Op zondag 16 februari 2025 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind het heerlijk om alleen naar de dierentuin te gaan. Ik kijk nu op de site van Veldhoven Zoo en mij te veel vogels t.o.v andere dieren..
In April denk ik toch echt aan Rhenen. Koala's kieken..
netjesquote:Op zondag 16 februari 2025 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
18.548er was nog nooit een dag in de 18 ge eindigd
Ahwwwwquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
quote:Op zondag 16 februari 2025 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mallorca.Malaga ben ik ook een keer een dagje geweest omdat ik tapas wilde eten en er kerstlampjes waren. Mallorca was lekker, wel twee dagen regen maar de andere dagen mooi. Vooral de laatste dag was fijn want toen heb ik een enorm stuk langs de kust ge-ebiked. Als wij weer eens ergens heengaan gaan we ook een dagje een ebike huren, dan weet je dat alvast. En verder vooral veel geingressed natuurlijk.
Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijksquote:Op zondag 16 februari 2025 00:28 schreef Koen66 het volgende:
Fok was toch weer sneller terug dan verwacht
zo dan voor zo korte tijd best veulquote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ik ben gewoon over de 100 posts gegaan. Dat overkomt me op normale dagen al nauwelijks![]()
R49 heeft er wel aan bijgedragenquote:Op zondag 16 februari 2025 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan voor zo korte tijd best veul
ik zat op een verjaardag, pas net weer terugquote:Op zondag 16 februari 2025 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
R49 heeft er wel aan bijgedragen
volgens mij iets in de databasequote:Op zondag 16 februari 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
was er al uitsluitsel wat er nu stuk was?
zo'n lange downtime heb ik eigenlijk nooit meegemaaktquote:
End of an era
jaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
kijk deze reclame uit ikea oostenrijk![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
grappig toch wel dat tijdsverschil, ik zit nog in de zaterdagavond vibequote:Op zondag 16 februari 2025 01:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben opgestaan om te gaan zwemmen maar mijn energie ligt nog in bed denk ik
nicequote:Op zondag 16 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
zo gedoucht. dat is altijd de grootste stap
Das vlakbij ons.quote:Op zondag 16 februari 2025 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieuze kerstlampjes!
Bekijk deze YouTube-video
Gecondoleerd gerrie, je hebt kebabje nog een mooi leven gegundquote:Op zondag 16 februari 2025 00:06 schreef CherryLips het volgende:
End of an era
Ja doe ik meestal op zondag, lekker onder de warme dekens naar vroege vogels luisterenquote:Op zondag 16 februari 2025 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar de vroege vogels luisteren?
End of an era
Nou vooruit, het staat weer klaar op het dorpspleinquote:Op zondag 16 februari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga je broodjes bakken voor ons kwiwi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |