SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil die foto's niet meer zien, was echt een lelijk gedrocht
als je ze weer eens zou zien misschien niet meerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was ook nog niet helemaal op mijn best. Sommige mensen ben ik ook gewoon helemaal vergeten.
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
@:kwiwi
Had je een buitenboordbeugel?
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef isax het volgende:
[..]
Is dit een ding? Ik ga dat zeggen tegen mijn broer. Euj je krijgt een vrije dag van mij cadeau.
Jup....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je daarmee niet jezelf op de lange termijn meer werk bezorgt...
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je bent vromer dan de paus als je het niet zou doen
Ik heb hier zo'n typisch beeld bijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, en binnenboordbeugel. En was gewoon dik en lelijk
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het buitenboord gedeelte hoefde ik gelukkig niet de hele dag op.
Maar plaatjes heeft iedereen wel gehad vroeger toch?
En tegenwoordig doen volwassenen het gewoon vrijwillig nog eens
Maar tegenwoordig heb je van die invisaligns, zo'n bitje dat je niet echt ziet.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja dat topic komt morgenquote:
Moet het toch keertje doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:08 schreef Crack_ het volgende: [..] Ahh, lief. En fijn dat het goed gaat
[..] Was ook een 'Hallo Crack doe niet zo debiel!11!!!!' daarna snel biertje naar binnen gegooid
![]()
ik bedoel, ja thanks
![]()
[..] Dat is mn moeder he
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Nattekat - kwiwi EINS ZU NULL
Nja, ieder mag het voor zichzelf bepalen, maar ik moet er niet aan denken om er weer een jaar of 2 mee te lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap het wel dat volwassenen dat doen. Zo'n beugel draag je max 2 jaar ofzo en dan heb je ineens een blits gebit En wat is twee jaar nou eigenlijk
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hehehe, 'ik doe het voor jou!!'
En ga je trouwen? Fancyyy
Alleen thuis laten? Ja joh, of ze het altijd even leuk vinden is wat andersquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die fotos van mezelf als puber vooral heel zielig. Dat de zoektocht naar 'wie ben ik eigenlijk' moeizaam ging was duidelijk te zien
![]()
wie mooi wilt zijn....quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig? Alleen thuis laten?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet het toch keertje doen.Naja moet niet maar kan met een kat prima in principe.
Ze is wel echt compleet het tegenovergestelde van Kuroimaar beide is leuk. Vind dat eigenwijze van Kuroi ook wel leuk maar Hedwig is juist een knuffelkont.
Beetje chubby welquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach je hebt nog evenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ieder mag het voor zichzelf bepalen, maar ik moet er niet aan denken om er weer een jaar of 2 mee te lopen
Voor de praktische zaken als huizen kopen en kindjes uitpoepen en zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.
Het zal niets fancy zijn hoor.
Gister werd mij gemeld dat we snel bij mijn ouders langs moeten want hij heeft mijn vaders expertise nodig.
Lijkt me alsnof wel spannendquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef isax het volgende:
[..]
Het is nu een logische stap. Anders word het allemaal moeilijk, moeilijk.
Het zal niets fancy zijn hoor.
Gister werd mij gemeld dat we snel bij mijn ouders langs moeten want hij heeft mijn vaders expertise nodig.
Ahh een @kwiwi kwiwiwiquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje chubby wel![]()
[ afbeelding ]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind die fotos van mezelf als puber vooral heel zielig. Dat de zoektocht naar 'wie ben ik eigenlijk' moeizaam ging was duidelijk te zien
![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Alleen thuis laten? Ja joh, of ze het altijd even leuk vinden is wat anders
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebben![]()
was bij mij trouwens niet het geval, had een tand die dwars lag in mn kaak en daarom moest ik een beugel. Gedoetjes, maar ik ben er wel blij mee achteraf want anders had ik, ja weet niet wat het alternatief zou zijn eigenlijk
![]()
had jij een scheef gebit?hoe scheef? Pics!!
Uhm, ja, vooral een spleet tussen mn voortanden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet er nog minder aan denken dat ik een scheef gebit zou hebben![]()
was bij mij trouwens niet het geval, had een tand die dwars lag in mn kaak en daarom moest ik een beugel. Gedoetjes, maar ik ben er wel blij mee achteraf want anders had ik, ja weet niet wat het alternatief zou zijn eigenlijk
![]()
had jij een scheef gebit?hoe scheef? Pics!!
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?
Ik heb het opgegeven, dit is hetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met die zoektocht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Gingen ze niet iets uit laten trekken?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.
Ik mocht m'n kleren aanhouden.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gingen ze niet iets uit laten trekken?
Dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch wel in meer of mindere mate?
Maak me meer zorgen om de paar dingen die ik nog wel heb staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:16 schreef isax het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig? Alleen thuis laten?
Pffooeeequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mocht m'n kleren aanhouden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoektand kwam door tussen m'n voortanden. Maar m'n rechter voortand stond toch al bijna overdwars.
Ik vind het ook mega spannend want het is voor het eggie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me alsnof wel spannend
Oh niet, ook geen mooie kleding? Mooie jurk? Mooie rok? IETS?!![]()
Lol wat, waar gaat dat over
Je punt?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhm, ja, vooral een spleet tussen mn voortanden.
En in die tijd bestonden nog geen digitale camera's
nee?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mocht m'n kleren aanhouden.
Hoe weet je dan of ze nog water en eten heeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maak me meer zorgen om de paar dingen die ik nog wel heb staan.
Ik zie haar als het goed is de komende 14 jaar nog wel ofzo dus dat maakt me niet uit, maar de regel is wel niet langer dan 48 uur van huis (had ik ook met de ratten).
Doordat je een beugel hebt gehad valt het nu ook niet op denk ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ohhh, gatsieee.
Bij mij kwamen ze er achter tijdens een foto (denk ik?) en toen hebben ze die tand getrokken, tand die eronder dwars lag een blootgelegd en toen beugeltje en tadaaaa.
Ken ook mensen die een hoektand missenDat valt totaal niet op, echt super nice
Jaaa, precies dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:21 schreef isax het volgende:
[..]
Ik vind het ook mega spannend want het is voor het eggie.
We doen het zodat ik met hem mee kan verhuizen naar zijn volgende werk station dus allemaal veel veranderingen.
Ik denk dat mijn moeder erg teleurgesteld is als ze geen trouwjurk voor mij mag maken en dat zal ik der dan ook niet ontnemen.
Maar wie ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Klopt, ziet er hartstikke normaal uitquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Doordat je een beugel hebt gehad valt het nu ook niet op denk ik?
Zorgen dat ze dat heeft? Ze kan ook gewoon normaal met eten omgaan, ze eet wat ze nodig heeft en laat de rest weer uren liggen. En heb iemand die nu eerste paar keer even gaat checken of alles goed loopt he.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:22 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of ze nog water en eten heeft?
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.quote:
Dat als er pics zijn, dan zitten die in een foto album. Op zolder. En daar ga ik niet naar toequote:
Je zegt nu niks meer en er komt een draadje slijm uit je mondhoek?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.
Zou stiekem nog steeds de metalhead willen zijn die ik qua uiterlijk was.
Enige is dat ik niet meer stamer en stotter als ik een knappe vrouw zie.
Dan ben je het FOK!kerdom min of meer ontstegenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben qua persoonlijkheid echt heel weinig veranderd. Vind nog steeds dezelfde dingen leuk.
Even beraad houden of hij hier nog wel mag blijven posten.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je het FOK!kerdom min of meer ontstegen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zegt nu niks meer en er komt een draadje slijm uit je mondhoek?
We verhogen zijn contributiequote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even beraad houden of hij hier nog wel mag blijven posten.
En is ook nooit een zoektocht voor jou geweest, wie je was en daar content mee zijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat als er pics zijn, dan zitten die in een foto album. Op zolder. En daar ga ik niet naar toe
Ohja dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Euhm, ja mijn mond.
Kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]Kun je toch inscannen!!!
inb4 'ja, dat kan'
Niet echt nee. Was altijd wel content met wie en hoe ik was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En is ook nooit een zoektocht voor jou geweest, wie je was en daar content mee zijn?Nice, dat klinkt echt heel fijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenDat jij goed kan vreten hebben we al twee keer kunnen zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenIk twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.
Lekker toch man. @hemarookworst en zo gaan ook!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
@:Grrrrrrrr denkt dat ik vrijwillig naar Tilburg ga.
Hebben jullie @LTVDK al mee gevraagdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man. @:hemarookworst en zo gaan ook!
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @hemarookworst , en straks weer bij @Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben jullie @:LTVDK al mee gevraagd
Wat?quote:
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt nee. Was altijd wel content met wie en hoe ik was.
Enige wat er vroeger dus niet lukte zoals ik wilde was contact met vrouwen.
Het uitvinden wat ik wilde doen duurde wat langer, omdat mijn studie vertraging opliep door ziekte. Maar was toen al even geen tiener meer.
En af en toe het jammer vinden dat ik niet meer vrienden heb overgehouden. Maar daarom ben ik nog hier.
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?quote:
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburgquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @:hemarookworst , en straks weer bij @:Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?
Zo hebben we allemaal wel iets, dat maakt ons mens toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
Ik had zelf pesto gemaakt en een whipped butter. En die zijn nu opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
Ja? Wat voor weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogen![]()
Volgende week wordt het veel mooier weer
Daar heb ik heel lang gewoond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer woont in de Reeshof
Nou gewoon een stuk minder koud en geen gladheidquote:
Ja dat op zich. Of misschien met de trein naar een ander station en dan lopen terug naar huis. Zutphen is 22.000 stapjes of zo dus dat wordt wel een uitdaging voor dit jaar. Maar dan niet half februariquote:Mooie wandeling is altijd wel goed. Ga je dan naar de natuur of gewoon, deur uit ennnnnnnn wandelen?
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastigerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
013 in Tilburg met een tering moeilijke parkeergarage terwijl je gratis kunt parkeren in de wijk is wel een goeie grap van Tillie
De wijk die ernaast ligt op 10 minuten loopafstandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastiger
Niet dat ik er nu wel goed in ben, maar toch. Minder slecht dan wat het was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |