quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenDat jij goed kan vreten hebben we al twee keer kunnen zien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
mijn reel feed is vol mukbang met voornamelijk vrouwenIk twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan jouw kwaliteiten, maar ik weet niet wat mukbang is.
Lekker toch man. @hemarookworst en zo gaan ook!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
@:Grrrrrrrr denkt dat ik vrijwillig naar Tilburg ga.
Hebben jullie @LTVDK al mee gevraagdquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker toch man. @:hemarookworst en zo gaan ook!
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @hemarookworst , en straks weer bij @Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben jullie @:LTVDK al mee gevraagd
Wat?quote:
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet echt nee. Was altijd wel content met wie en hoe ik was.
Enige wat er vroeger dus niet lukte zoals ik wilde was contact met vrouwen.
Het uitvinden wat ik wilde doen duurde wat langer, omdat mijn studie vertraging opliep door ziekte. Maar was toen al even geen tiener meer.
En af en toe het jammer vinden dat ik niet meer vrienden heb overgehouden. Maar daarom ben ik nog hier.
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?quote:
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburgquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet! Maar aanmelden kan in DTS bij mij of @:hemarookworst , en straks weer bij @:Harrie maar die is nu op vakantie van fok en zo.
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
Ouiiii, heb je iets leuks op de planning?
Zo hebben we allemaal wel iets, dat maakt ons mens toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
LTVDK heeft een grafhekel aan Tilburg
Ik had zelf pesto gemaakt en een whipped butter. En die zijn nu opquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
Ja? Wat voor weer?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zouheel graag een leuke wandeling gaan maken maar vandaag al behoorlijk uit de bocht gevlogen![]()
Volgende week wordt het veel mooier weer
Daar heb ik heel lang gewoond.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer woont in de Reeshof
Nou gewoon een stuk minder koud en geen gladheidquote:
Ja dat op zich. Of misschien met de trein naar een ander station en dan lopen terug naar huis. Zutphen is 22.000 stapjes of zo dus dat wordt wel een uitdaging voor dit jaar. Maar dan niet half februariquote:Mooie wandeling is altijd wel goed. Ga je dan naar de natuur of gewoon, deur uit ennnnnnnn wandelen?
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastigerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
013 in Tilburg met een tering moeilijke parkeergarage terwijl je gratis kunt parkeren in de wijk is wel een goeie grap van Tillie
De wijk die ernaast ligt op 10 minuten loopafstandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou ligt eraan welke wijk, want dat wordt ook steeds lastiger
Niet dat ik er nu wel goed in ben, maar toch. Minder slecht dan wat het was.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Hehehe, hoort er ook wel een beetje bij volgens mij.
En vooral belangrijk dat je je passie wel hebt gevondendat is zo fijn
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |